24 Haziran 2026 Çarşamba

Hiçbir şey yaşamamaktan daha kötü olamaz!

Baş not: Bugün bloğuma yeniden başlıyorum...


1. Başkasının lafına bakarak iş yapma.

2. Çevresel faktörlerden etkilenip acele karar verme.

3. Huzur istiyorsan gözün yükseklerde olmasın, güvenli sularda yüz; risk sürpriz güzellikler getirebilir hayatına ama götürebilir de... Eğer maceraya kalbin dayanmıyorsa, ayağını yorganına göre uzatarak sakin yaşamı seç.

4. Gözün yükseklerde olmasın; çünkü hayat kısa ve sağlıktan daha önemli hiçbir şey olamaz.

5. Hayatta yaptığın hatalarda hiç suçlu arama; çünkü son kararı verme hakkı sana ait.

7. Bazı karakterler yüzeyseldir; çabuk etkilenir, acele karar verir. İşte yapılan hatalar, bu durumu düzeltmek için çok güzel bir derstir. Yapını değiştiremeyebilirsin ama geçmiş hatalarını hatırlayarak yeni hatalarının önüne geçebilrsin.

8. Hatalara takılarak hayat geçmez. Kapat o sayfayı ve kanayan yara haline getirme ve sıfırdan yeni bir sayfa aç. Haaa, yaptığın hata, hata değil de; iki kat mükafatlı bir şey olsaydı, çok şeymi değişecekti hayatında; hayır; çünkü hayat güzelse, hataların önemi kalmaz; hayat genel anlamda güzel değilse, mükafatlar bile o hayatı güzleleştiremez.

9. Hayat çok yönlü; sen güzel taraflarından bak. Keyif aldığın şeylere odaklan, merhamet duygunla maneviyatını tatmin etmeye çalış, sağlıklı oluşuna şükret; eskiden hayatının daha kötü olduğunu unutma...

10. Sağına soluna, arkana bakmadan yola devam. Çünkü yaşadığın şu andan daha değerli hiçbir şey yok; küçücük şeylere takılarak hayatını zehir etme kendine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder