29 Eylül 2023
Açık bir eşcinsel olarak her türlü ayrımcılık ve şiddet dahil olumsuzlukla karşılaştım ama bu ülke sadece ne dincilerin ne de faşistlerindir; bu ülke her ne olursa olsun, vatanını milletini seven herkesindir ve herkesin yapısına uygun şekilde kendini gerçekleştirme hakkı vardır. Hiç kimse belli bir dine mensup olmak veya heteroseksüel olmak zorunda değildir. Sen ne kadar kendini göstere göstere yaşama hakkına sahipsen, herkes de kendini göstere göstere yaşama hakkına sahiptir. Senin kimliğin ne kadar kutsalsa, benimki milyon kat kutsaldır; nokta!
Yobazlar ve homofobikler yüzünden ülkeyi terketmeyi düşünmedim değil ama Atatürk'ün laik Türkiye'sinin bekçisi olmak için kaldım!
28
ELİN ÜLKESİNDE ÖTEKİ OLMAKTANSA, KENDİ ÜLKEMDE ÖTEKİ OLMAYI TERCİH ETTİM!
Hayatta en zor şey öteki olmaktır; erkek egemen toplumda kadın olmak, cinsiyetçi bir toplumda eşcinsel olmak, veya engelli olmak, elden ayaktan düşen bir yaşlı olmak, evlatlık olmak, başka dinden, baka dilden, başka renkten olmak, başka milliyetten olmak, başka ırktan olmak vesaire... Ama en çok sanırım başka bir ülkede yabancı olmak zor olsa gerek. Bazılarına göre belki kolay bir şeydir bu, maceradır ama ben yapamazdım. Çünkü benim huzurlu olabilmem için kendimi güvende hissetmem gerek. Homofobiyle mücadele edebilirim, cahillikle mücadele edebilirim, yobazlarla da mücadele edebilirim; çünkü içinde yaşadığım ülkenin koşullarını biliyorum; gardımı ona göre alırım, koşullarımı ona göre ayarlarım, savunmamı ona göre yapabilirim ama yabancı bir ülkede bunu yapabileceğimden çok emin değilim. Yabancı ülkede belki sesimi bile çıkaramayabilirim; çünkü zaten oranın koşullarını kabul ederek gidiyorsun. Eğer yabancıysan, kasıtlı bile davranılabilirsin. Amerika'daki Elektronik Prangalı Kadın: Fügen Gülertekin'i hatırlayın. Bir çocuğun hayatını kurtardığı halde, sırf müdahale etmeye hakkın yok diye yıllarca, yanılmıyorsam 8 yıl hapis yatırmışlardı. Geçmiş yıllardaki soykırımlardan o süreçte bulunmadığın için fazla etkilenmeyebiliyorsun ama içinde yaşadığın tarih aralığında olan katliamların etkisinden kurtulamıyorsun. Mesela Bosna Hersek katliamı benim hiç iyileşmeyen kanayan bir yaramdır hala. Daha dün okudum ve hatırladım yaşananları. Bu olay, bile yabancı olarak modern bir dünyaya bile güvenilmeyeceğinin en önemli kanıtı ki Boşnaklar o ülkenin vatandaşı olmalarına rağmen kendi ülkelerinde Müslüman diye, tam 200 bin Boşnak Avrupa ve Amerika'nın gözü önünde demek hafif kalır, onların desteğiyle katledilmiştir. O yüzden ben Amerika'dan da, Avrupadan da nefret ederim aslında. Arap dünyasından zaten oldum olası hazzetmem... Ben de ırkçı oldum değil mi birden; ama yaşanılanlar böyle ve insanı böyle güvensiz hissettiriyor işte. Mesela voleybolcu Egonu; İtalyan vatandaşı olmasına rağmen sırf zenci diye ırkçılığa maruz kalıyor, İtalya voleybol oynamaması için elinden geleni yapıyor. O kadar ırkçılar ki, bir zenciye ihtiyacımız olmadan da başarılı olabiliriz demek istiyorlar. Türkiye'de bu olur mu; olur, neden olmasın. Vargas'ı el üstünde tutmamızın sebebi, belki de başarıya açlığımızdandır. Ama bir Avrupalı kadar ırkçı olur muyuz; oluruz, neden olmasın; belki daha kötüsü bile oluruz. Ama ne olursa olsun, başıma ne gelirse gelsin; kendi ülkemde olayım ben...
27
Güzellik nakıştan çok, bakıştan!
26
Tanrım eğer varsan, beni muha sisteminden ve bu sisteme destek verenlerden kurtar. Bunlar benim vergimle, benim 20 katım maaş alıp, beni açlık sınırının altında yaşatıyorlar. Gerçi olmadığını ve de bir şey yapamayacağını çok iyi biliyorum. Çünkü sen gücü elinde bulunduran vicdansızların yarattığı bir Tanrısın!
Kardeşim dalga geçer gibi benim kendılımı falan kutlamayın; benim adaletsiz godd işim olmaz!
Kiralık diare sitelerine baktığımda Denizli'de 1+0, yani tek oda daireler bile 4-5 bin liradan başlıyor. Dün tüp gaz değiştirdim; ne kadar mı; 530 küsur lira... Emekli maaşları ise 5.500 ile 7.500 lira arası. Devlet erkanının maaşı ise emekli maaşının 20 katı, yani 150 bin. Bana din mi dediniz, bugün Mevlid kandili mi dediniz..? Eeee; dua edersek emekli maaşlarımız yükselir mi, ev kiraları düşer mi, hayat ucuzlar mı, 23 senedir değişmeyen sistem değişir mi? Akılsız başa fayda yok, insanlar hakettiğini yaşar ama kurunun yanında yaş da yanar. LANET OLSUN BÖYLE BİR SİSTEME ve diyorum ki bu sistemi oylarıyla bir kere bile olsa destekleyenler, siz daha beter olun, siz de açlıktan inim inim inleyin. Tanrı ve din dediniz ya; dualarım, bu sistemi destekleyenlerin benden beter olmaları için!
25
Az önce bir kedi altıncı kattan atlayarak öldü. Sahipleri elbette çok üzüldü. hayvanları sahiplenerek onları kazanıyorken bir anlamda eve hapsederek yaşarken ölüye döndürebiliyor, bazen de azıcık olsa yaşayabilecekken ölmelerine de sebep olabiliyoruz. BEEEN, yardıma ihtiyacı olan kedilere beslenme ve barınma olarak elimden geleni yapmaya çalışıyorum ama onları kurtardıktan sonra asla eve hapsetmiyor, dışarıda yaşama özgürlüklerini ellerinden almıyorum. Kedilerin azıcık da olsa ayakları yere basabilmeli. Şehir hayatında sorumsuz insan türünün kedileri canice ezmeleri dışında, sokakta kedilerin hayatı insanların yanından daha güvenli bence. Kısaca onları, özgürlüklerini ellerinden almadan sevelim. Bazen düşünüyorum da; hayvan sevmemek, hayvan sevmekten daha iyi. Çünkü onlara yardımcı olmak dışında müdahale ederek zarar vermeyelim. Onlar ne kadar isterse, biz o kadar sevelim.
Hayvan sevmek güzeldir; çünkü her halükarda hayvan sevmemekten iyidir. Ama severken onları bir oyuncak veya süs gibi değil!
Sen hayata ne verirsen, hayat da sana aynısını verir; ne bir eksik, ne bir fazla!
Kimsenin yüzünden gülmek eksik olmasın...
20
Ömrümüzden giden bir güneş batımının daha hatırına...
Evde 20 küsur kediyle sanki sevgi denizinde yüzüyorum. Onlara baktıkça sevgimden kalbim küt küt atıyor, bazen duracak gibi oluyor. Ölsem gam yemem sevgiden öldüğüm icin. Ne kadar şanslıyım ki böyle bir güzelliği farkedebilecek bir yapım var. Teşekkür ederim evrenim beni ben olarak yarattığın için...
#mavi #yeşil gözlerinde boğulduğum, kurbanın olurum senin!
Yetenekli ve pratik zekaya sahip olup aklımı doğru kullanma konusunda mütevazi olamam. Bu Halilce dolma. Yarım saatte hazırlarım. Yani pilavı biberli yapınca dolma oluyor...
19
Benim derdim ne iktidarlarla, ne de iktidarları oraya getirenlerle olabilir; o iktidarı oraya getiren zihin yapısıyla alakalı olabilir ancak!
İntihar psikolojik bir durum olabilir ama bu psikolojiyi tetikleyen ise çevresel faktörlerdir. Şu koşullarda her intihar bir cinayettir de!
Sinema ve dizi oyuncusu Merve Kayaalp babasının silahıyla yaşamına son verdi.
İktidarlar toplumların, toplumlar da iktidarların bir aynasıdır; birbirlerinden bir farkı yoktur! İstisnalar kaideyi bozmaz!
18
54 yaşımda 19 Eylül Pazartesi ev hali bir selfie hatırası...
Sabahtan öğleye kadar evdeki 20 küsur kedinin temizliği, sokak kendilerinin beslenmesi öğleyi bulduruyor. En güzel terapi, manevi tatmindir...
Turkiye'de gelinen nokta. Ortaçağda idik, taş devrine doğru gidiyoruz. Böyle şeylere inanmamk kadar geri zekalıca bir şey olabilir mi? Evrenim ne suçum vardı da bu coğrafyaya gönderdin beni?
Öleceğiz ve yok olacağız. Ondan ötesi yok. Tabi siz kendinizi kandırmaya devam edebilirsiniz.
17
Böyle de bir güzellik işte...
Çok özür dileyerek söylüyorum; doğaya değil de görünmez Tanrı'ya inananlarla içimden hiç konuşmak gelmiyor, zoruma gidiyor!
15
Pozitif olunan ve maneviyat addedilen günlerde bu iyileştirici enerji doğaya faydalı ve ihtiyaç giderici şekilde kullanılabilirse, iyi bir geriye dönüş sağlanabilir.
Eger kadın voleybolcularimız zarar görürse, bu adamı assalar da bunun telafisi yok. Suçlu sadece bu adam değil; kadınların spor yapmasını istemeyen bu kafadaki milyonlarca yobaz. Ve bu adam tutuklu değil! Ama Gülşen bazı konuları esprili bir şekilde dile getirince, hapse atılmıştı... Hiç güven kalmadı artık. Sessiz kalırsanız ölebilir, konuşursanız hapsi boylayabilirsiniz.
Herkes kendi cennetini yaratır!
14
Bugün kötü bir olayı ucuz atlattığımız için veteriner vesaireden dolayı spor için parka gidemedim, çocuklarımdan birinin başına bir kaza geldi çünkü, ama parktaki ve sokaktaki kedilerin de karınları doydu her şeye rağmen. Doyurdum diyemiyorum, çünkü evrenden alıp evrene bir aracı olarak hizmet ediyorum... Bu arada Ebru ve veterinerine sonsuz teşekkürler...
#patates yoksul ülkelerin temel besinidir. Biz o kadar yoksuluz ki yani açlık sınırının altındayız, 1 kilo patates bile alıp yiyemiyoruz. 1 kilo patates 15 - 20 lira. O da şu anda durgun dönemde. Daha da yüksek dönemlerini biliyoruz. Aylardır patates yiyemiyorum. Bugünlerde çok canım çekmişti. Çıkma ürün reyinonda buruşuk, çürük çarık olanı makul fiyata görünce görünce hemen aldım. Evrenin şanslı kuluyum işte ki patates yiyebildim bugün. Sarayın böyle bir derdi yoktur değil mi? Çünkü maaş 150 bin, yemekler de bizim vergilerimizden. Sarayı destekleyenler yiyebiliyor mu patates?
Not: Dünyanın en lezzetli patates yemeğini ben yaparım bu arada...
12
ANILAR SİZE BORCUM YOK!
Bundan 10 sene önce eşcinsel bir arkadaş benim sözlerimin ezber olduğunu, yani bir yerlerden alıntı olduğunu, kendi düşüncem olmadığını söylemişti. E üzülüyor insan haliyle. Sonra bir gece bir telefon geldi; arkadaşınız sevgilisiyle kaza yaptı, sevgilisi öldü, kendisi komada diye. Günlerce komadan çıkamadı. Sonra kan falan verdim söylemesi ayıp ama komadan çıktıktan sonra aklı da gelip gittiği için bana senin kanını biz kullanmadık ki diye ağzından kaçırmıştı. Yani eşcinselim ya, AIDS'li falandır, sanki kendi eşcinsel ve çok eşli değilmiş gibi. Ayrıca eşcinsel olmasına rağmen homofobik biriydi, yani eşcinselliğiyle barışık değildi, ailesinden gizliyordu falan, toplumda eşcinsellerle görülmek istemiyordu. Hatta bir keresinde başkalarıyla toplu çektirdiğimiz bir fotoğrafı paylaştığım mecradan kaldırtmazsam, beni mahkemeye vermekle falan tehdit etmişti. En son ülkeyi terketmişti, sonrasını bilmiyorum...
SEVAP KAZANMAK, % KAÇ IQ'YA TEKABÜL EDİYOR ACABA?
Parktaki sokak kedilerine mama verirken, yoldan geçen yaşlı adam sevap kazanıyorsun dedi. Sevap için yapmıyorum, doğanın bize sağladığı enerjinin sürekliliği için dedim. Sen nerelisin dedi? Bozkurt - Cumalı köyünden dedim. Sen nerelisin dedim? Tavas - Nikfer dedi. Travesti Ramazan'ın memleketi de dedim. Sevap kazanmak bu kadar kolaysa, bütün sokak kedilerini doyuracak kadar imkanı olanlar cenneti satın alırdı dedim. Niye yapmıyorlar bunu dedim? Demek ki zenginlerin vicdanı, başkalarını övecek kadar sadece dilinde. Cennet, sevap, bazılarının sadece kendilerini rahatlatma yöntemi; bilimsel hiçbir gerçekliği ve geçerliliği yok!
11
20 kişilik ev ahalisinin bir kısmı yaş mama gününde. Fotoğrafı prizmadan geçirdim sarayımız şekilci gözlerinizi rahatsız etmesin diye. Ben bu hükumeti asla affedemem. Hani siz gururla oy veriyorsunuz ya. Emekli olmamıştım daha. Kış geliyordu. Yavru kediler üşümesin diye sosyal hizmetlerden 500 kilo kömür yardımı talebinde bulundum. Evi kontrol etmeye geldiklerinde evde kediler olduğu için burunlarını kapatıp uzaktan yazdılar çizdiler ve 1 hafta sonra yardımı haketmedigime dair mesaj aldım. İnsanın gücüne gitmez mi? O günkü gözyaşlarımda boğulsun AKP iktidarı ve ona oy verenler....
Bu sabah tenisten sonra parktaki kedilere, gelirken de yolda karşılaştığım kedilere, sonra da sokağımızdaki kedilere mamalarını verdim. Evdeki 20 kedinin de bugün yaş mama günü olduğu için onun hazırlıklarını yapıyorum. Sokağımızdaki sürekli baktığım sarı yavrulardan birinin ayağı sakatlanmış. Sarı kedilerin önünde oyalandığı binalardan birinden yeşil büstiyerli, siyah mini dar elbiseli, hazırlandığı belli, yüksek topuklarıyla takır tukur havalı bir kadın çıktı ve yoluna devam etti. Bense 18 yıllık güneşten sararmış şortum, iki liralik işporta tişörtüm ve çöpten bulduğum siyah lastik terliklerimle ileri sokaktaki kedilere mama vermeye gidiyordum. Hangi dünya gerçekti?
9
İçinizde hiçbir uhde kalmasın; sonra dert oluyor. Yapmayıp da pişman olacağınıza, yapıp da pişman olun!
Kıymayın bu yavrulara... Bana imkan verin, hizmetçisi olayım kedilerin ömür boyu...
#Denizli #incilipınar #gökkuşağı #eşcinsel #lgbtiq🌈 gölü
8
Yeteeeer! Gitsin artık bu hükümet!
Eğer Tanrı olsaydı, emekli olduktan sonra para biriktirtir, köyümde anamdan kalan tarlaya böyle kulube gibi bir ev yapmama izin verir ve beni insanlardan kurtarırdı. Tanrı denilen kavram eğer gerçek olsaydı, bazılarını 1250 odalı sarayda 150 bin maaşla yaşatıp, bizleri 7500 lira emekli maaşına mahkum edip açlık sınırının altında yaşatacak kadar adaletsiz olamazdı değil mi? Ben şimdi kimi suçlayayım; Tanrıyı mı, kafalarına göre Tanrı yaratıp kendileri Tanrı gibi davrananları mı, yeryüzünde Tanrılaştırılanlara tapanları mı?
Özenerek eşcinsel olunsaydı, hemcinsel ilişki kurmak daha kolay olacağı için, dünyada heteroseksüel kalmaz, herkes eşcinsel olurdu!
CEHENNEM NE TARAFA DÜŞÜYOR?
Açık bir eşcinsel olduğum için, herkes heteroseksüelliğiyle gurur duyarken ben niye saklayayım ki, özelden yapılan veya sosyal medyada yaptığım paylaşımların altına yapılan yorumlardaki küfür ve hakaretlerin haddi hesabı olmuyor tabiki de. Umrumda mı; hayır! Çünkü karşımdaki tiplere bakıyorum, yobaz insanlar; beyinleri kasıklarında, cinsel uzuvları onun yerine tepede, kafataslarının içinde. Sadece insan olan insanların arasında yaşayamadığıma üzülüyorum. Bir ömrüm cahillerin arasında geçti. Bir de beni öte dünya ile, cehennemle korkutmaya çalışıyorlar. Şu yaşadığımız süreçten daha öte bir cehennem olabilir mi? Ölsem de kurtulsam diyorum bazen. İnsanlık dışı davranışlar, açlık sınırının altında bir ekonomi; cehennemde bile taze fasulyenin kilosu 80 lira değildir. Cehennemin bile en azından KDV'si yoktur!
7
Herkesten elimi ayağımı çektim, çünkü bütün olumsuzluklardan herkes sorumlu! Vicdansız gözüküyor herkes gözüme!
Özellikle akebeye oy veren belli yaşın üzerindeki emeklilerin 7500 lira maaşa itiraz etmeye hakkı var mı? Geçmiş olsun! Yarın seçim olsa gene değişen bir şey olmayacak. Olan, kurunun yanında yana yaşa oluyor. Doğduğum güne lanet olsun. Sessiz kalan çoğunluk, merak etmeyin bu piyango size de vurar bir gün. Bu sistemi destekleyen, en yakınımdakiler dahil herkesten nefret ediyorum. Çünkü hayatımı elimden aldınız. Kimseye hakkımı helal etmiyorum; herkesin beter olduğu günü görmek için sabırsızlanıyorum. O gün geldiğinde kılımı bile kıpırdatmayacağım!
Çok afedersiniz ama son günlerde gözüme herkes düşman gibi gözüküyor!
Geçmişte veya bu seçimlerde akebeye oy verenler, lütfen selamlaşmayalım bile, nezaket sınırlarımı zorlamayın benim. Homofobik sisteme mütevazi olacak kadar geri zekalı değilim. Çünkü ben bu sistemin nefretine maruz kalırken, hiçbir şey olmamış gibi davranamam.
Artık ben de kutuplaştım ve bununla gurur duyuyorum. Çünkü insanlar bana nefret kusarken, ben yarabbi şükür diyemem. Siz benim her gün eşcinselliğime karşı kaç nefret mesajı aldığımı biliyor musunuz? Bundan sonra muhafazakar sisteme oy verenlerle, siyasi manada başını örten kadınlarla bile, kadın erkek eşitliğine inanmayan ve homofobik insanlarla, hatta hatta bilim dışı şeylere inananlarla asla işim olmaz. Herkes kendi yoluna. Selam bile vermeyelim birbirimize; çünkü ayrı dünyaların insanlarıyız. Herkes tarafını belli etsin; ben laik, Atatürkçü, demokratik, eşitlikçi, özgürlükçü, çevreselci ve küreselci, bilim ve doğa dışında hiçbir şeye inanmayan, anti heteroseksist ve anti kapitalist taraftayım!
6
Ben, yaşama hakkımı elimden alan ve beni açlık sınırının altında yaşatan sistemi destekleyenlere, sokaktaki hayvanların karnını doyurmayıp kapitalizmin kölesi olan duyarsız, vicdansız ve bencil tüketim toplumu üyelerine merhabadan öte saygı duyamam.
Sadece Ebrar Karakurt'a olan saldırılar değil, son yıllarda üniversiteler başta olmak üzere sokaktaki gökkuşağı renklerine kadar uzanan eşcinsel düşmanlığı; bariz şekilde görünmeyen eşcinsel ayrımcılığı, dışlaması, şiddeti, cinayeti, nefreti, kısaca homofobinin bir uzantısı, buz dağının sadece görünen ucu, eşcinselliği görünür kılan turnusol kağıdı gibiydi. Olaya iyi tarafından bakarsak; eşcinsel nefreti, eşcinselliğin varoluşunu kanıtladığı için hiç görünmemekten daha iyiydi ama homofobik kültürün eşcinselleri de ya homofobik ya da korkak oldukları için, eşcinselliğin tescilini eşcinsel hakları kazanımına dönüştüremedi.
UTANÇ TABLOSU VE LANET OLSUN DİYORUM!
Emekliden daha mı az vergi alıyorlar, emeklilere devlet sosyal yardımda mı bulunuyor? Bu bir utanç tablosudur. Hani dinden, eşitlikten, adaletten, vicdandan, insanlıktan bahsediyorlar ya; bir emekli olarak saman kadar bile değerimiz yok. Yazık, çok yazık... Bu hükümete hakkımı helal etmiyor ve hiç de iyi şeyler dilemiyorum... Kimsenin ahı yerde kalmazmış... Resmen insanla dalga geçiyorlar, insanın onuruyla oynuyorlar...
ADALETİN BU MU DÜNYA!
Tarık Akın'a soruyor hakim; Kaç yaşındasın? Tarık Akan; Yaşım yok, yaşamadım ki! diyor...
KEŞKE GERİ KALAN EŞCİNSELLERE DE EBRAR KADAR SAHİP ÇIKSAYDINIZ!
Ebrar Karakurt'a cinsel kimliğinden dolayı yobaz kesim tarafından son 2-3 yıldır bir linç söz konusu. Aslında bu, % 90'lık bir toplumsal yansıma. Yoksa radikal muhafazakar dediğimiz yobaz kesim bu kadar fevri olamaz bu konuda. Ebrar başarılı ve tanınmış bir kişi olduğu için homofobiye hedef haline gelmesi dikkat çekiyor ve o kendini bir şekilde savunabiliyor, psikolojik olumsuzluklar dışında kendini koruyabiliyor, onu koruyan bir ailesi ve savunan bir kesim var diye düşünüyorum. Ebrar'ın çok üzerine gidildiği doğrudur ama isimsiz eşcinsellerin başlarına neler geldiğinden haberiniz vardır da, ne kadar umrunuzda oluyor? Bir eşcinsel için ayrımcılığa maruz kalmak, ötekileştirilmek artık kanıksadığı şeyler. İşsiz ve barınaksız kalmak bile alışılagelmiş bir şey bir eşcinsel için. Sırf eşcinselliğinden dolayı şiddete maruz kalınca bile, acaba nerde yanlış yaptım diye kendini suçluyor eşcinsel. Mahkemelerde nefret saldırılarına maruz kaldıkları zaman bile savunulmadıkları gibi tahrik unsuru olarak görülüyorlar. Eşcinseller öldürülüyor ve sır cinayeti olarak üstü kapatılıyor. Öldükten sonra aileleri tarafından cenazelerine bile sahip çıkılmayan eşcinseller var. Geri kalan eşcinsellerin işi, keşke Ebrar'ınki kadar kolay olsaydı. Keşke geri kalan eşcinsellere de Ebrar kadar sahip çıksaydınız.
Tıp mesleğinden bir kişi bana diyor ki, siz şimdi nasıl şey yapıyorsunuz? Veya bir psikiyatr beni çağırıyor, eşcinsel bir danışanım var ama ona nasıl yardım olacağımı bilmiyorum. Tıptan kişilerin eşcinselliğe yaklaşımı böyle olursa, toplum da elbet eşcinselliğe hastalık gözüyle bakar. Oysa hastalığın tanımı bellidir. Eğer eşcinsellik hastalık olsaydı, etrafınızda heteroseksüel evlilik yaptırdığınız ve eşcinsel olduğunu bilmediğiniz milyonlarca kişiyi hasta diye tedavi ettirmeniz gerekirdi. Bir kişinin cinsel yönelimini bastırması ne onu sağlıklı yapar, ne de açık eşcinsel olması hasta yapar. Dediklerimi anlayabiliyor musunuz?
Adam kalkıyor eşcinsellik için cinsel tercih diyor. Siz heteroseksüelliğinizi tercih mi ettiniz? Daha heteroseksüelliğin bile ne olduğunu bilmeyenlerin oranı 1 milyonda 999 bin, ayrı mesele. İlkokul düzeyi cümlelerin bile anlaşılamaması ne acı bir durum! İnsanlar eşcinselliğin ne olduğunu bilmiyor ki, homofobik olmasınlar!
5
Doğduğunda avuç içi kadar minik bir fare yavrusu gibiydi Yumoş oğlan. Şimdi dana gibi oldu!
YAPBOZLARA GELSİN!
İnsanları şu, bu diye, özellikle eşcinselleri ötekileştirme hakkını nereden buluyorsunuz geri zekalı beyinsiz YOBAZLAR? Olaylara hurafik değil; bilimsel, doğal bakın. Doğalını, bilimselini de boşverin; benim cinsel yönelimim, eşcinselliğim, kimi sevdiğim, kiminle cinsel ilişki yaşadığım, bedenimi nasıl kullandığım hiç ama hiç kimseyi, hiç ama hiçbir şeyi zerre ilgilendirmez. Biz eşcinseller, siz heteroseksüellerin cinsel yaşamına karışıyor muyuz; siz cinsel ilişkinizi davulla zurnayla kutsarken, bizim insanca yaşama hakkımızı savunmamız mı batıyor size geri zekalı YOBAZLAR?
Ömer Seyfettin'in, P*Ç isimli hikayesinde, vatanını milletini sevmeyen bir arkadaşının babasının Fransız olduğu ortaya çıkar. Acaba diyorum, Kadın Voleybol Takımı'nın yenilmesini isteyen ve Sırpları destekleyen yobazların, gerisini siz anlayın artık!
4
Gay ikon günümüzde, eskiden olduğu gibi beğendiğimiz şarkıcılar değil, artık eşcinsellerin yanında cesurca durabilen ve onları savunabilen sanatçılardır. Bu ülkede bunu en iyi yapan tartışmasız Yeşim Salkım'dır ve Buket Aydın'a kıvrak zekasıyla müthiş bir cevap vermiştir... Teşekkürler Yeşim Salkım...
Eğer eşcinseller olmasaydı, ne Dünya şampiyonu ne de Avrupa şampiyonu olabilirdikl. Nokta! Tartışmaya kapalıdır!
3
Ebrar Karakurt zirvede uluslararası bir sporcu. Homofobikler gaz kaçırmış, sanki Ebrar'ın umrunda!
#lgbti okulda, işte, her yerde! Ben bir eşcinselim; ailem var, öğrenci oldum, asker oldum, işçi oldum, emekli oldum, vesaire oldum, sosyalleştim, vergimi ödüyorum, herkes gibi bir insanım ve vatandaşlık görevlerimi yerine getiriyorum; beni nereye atacaksınız?
Homofobiyi görmezden gelen ve destekleyen ülkeler evrensel bir suç işlemektedir. İnsanların cinsel kimliklerini din üzerinden yargılayamaz ve kötüeyemezssiniz. Eşcinselliğe karşı çıkan din sadece bir inançtır, eşcinsellik ise dinler üstü insanca bir yaşama hakkıdır. İnsan hakları da dinler üstüdür. Ben dinlere inanmıyorum ama herkes insan haklarını tanımak zorundadır. Burası Müslüman bir ülke diye homofobi yapamaz ve savunamazsınız. Burası dünya gezegeni ve her canlı, yapısına uygun yaşama ve bunun mücadelesini verme hakkına sahiptir. Yobazlara diyeceğim o ki, rahatsız oluyorsanız, nefretinize uygun bir kültüre gidin! Biz doğduğumuz ve Ataturk'ün bize emanet ettiği toprakları homofobiye teslim etmeyeceğiz...
Eşcinsel.oldugu icin milli takımdan atılmasını isteyen Melih Gökçek ve tüm yobaz homofobiklere Ebrar'ın cevabı: Boş yapma Abdülhami!
Melih Gökçek, eşcinsel olduğu için Ebrar'ın milli takımdan atılmasını istemiş. Bütün homofobiklere gelsin, bütün eşcinsel düşmanlarına gelsin... BOŞ YAPMAYIN!
1
Türkiye'nin adalet sisteminin geldiği nokta. Hoca kılıklı bir insan kadının çıplak bedenine Arapça yazılar yazıp din üzerinden dolandırıcılık yapıyor ama hiçbir ceza almıyor. Sonra başka bir kadına zorla tecavüz etmeye kalkıyor, kadın bu hoca kılıklıyı bıçaklayarak ancak kurtarabiliyor kendini. Alkışlayın, sizin eseriniz! Laik bir iktidar olsa böyle olur muydu?
HERKESE ZAM VERİLİP DE EMEKLİYE ZAM VERİLMEMESİ; nasıl olsa oyunuzu aldık, bizim için işe yaramıyorsunuz, yaramayacaksınız da demektir. BUNA RAĞMEN SİZ YAŞASIN KRAL DEMEYE DEVAM EDİN!
Beni bir kedinin bile zor geçinebileceği emeklilik maaşına mahkum eden sisteme lanet olsun. 7500 lira ne ulan! Ev kiraları bile ondan yüksek. Aylık elektrik, telefon faturası ne kadar, bir tüp gaz 500 lira olmuş... Yaşasın kral diyenler, bir gün pişmanlıklarınız fayda etmeyecek... Her ay ekside yaşaya yaşaya nereye kadar? Beni bu hale düşürenlere, oy verenlere de beter olun diyorum... Sizleri de göreceğiz merak etmeyin!



























