19 Ağustos 2019 Pazartesi

Türkiye'de gizli gay patlaması!


Türkiye'de homofobi-eşcinsel karşıtlığı arttıkça, eşcinseller de kendilerini değişik şekilde ifade etmeye çalışıyorlar. Gerçi sorsan onlar da gay olmayadıklarını söyleyeceklerdir ama görünen gay klavuz istemiyor.

Özellikle son 10 yılda dünya ile birlikte metroseksüel başlığı altında erkekler daha bakımlı olmaya başladılar ama bu bakımlılığın altında yatan eşcinsellikten başka bir şey olamaz...

Küpeler artık çift kulağa ve daha görkemlilerinden takılıyor,
saçlar acayip derece de yanları, arkası kesilip tepesi 20-30 santim havaya dikiliyor veya arkadan at kuyruğu yapılıyor,
vücutta dövme yapılmadık yer bırakılmıyor,
önceleri pantolonlar düşürülüp ya boxer gösteriliyordu, ya da poponun çatalı,
şimdilerde ise likralı tayt gibi dar ve kısa pantolonlarla popo karpuz gibi meydanda bırakılıyor gel beni ... der gibi!

Bu yıl ise asimetrik veya düz uzun tişörtler çok moda...
Sorsan erkek modasıdır bunlar ama bana göre düpedüz eşcinsellerin bastırılmış duygularının modası, pörtlemesi...

Kendime bakıyorum da, acaba ben gay değil miyim..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder