8 Ocak 2013 Salı

D and R'a Verilen Siparişlerin Sürekli "Tedarik Sürecinde" Olma Durumu


İnanamıyorum.... Koskoca D & R mağazası 8 mail ve 2 telefon görüşmesinden sonra, siparişlerimin On'uncu gününde nihayet hiçbir şey olmamış gibi yüzsüz bir şekilde bana mail atmış. Neden yüzsüz diyorum; Siparişimin kontrolünü sağlayabilmek için benden sipariş numaramı istiyorlar.

Bu ne demek oluyor? Yani "Sizin siparişinizin olduğunu bilmiyorduk, bize sipariş numaranızı gönderin de kayıtlarımızdan bakalım demek" mi oluyor? Peki ben bundan sonra siparişlerimin kaale alındığından ve siparişlerimin gönderileceğinden nasıl emin olabilirim? Bu nasıl bir ciddiyetsizlik, nasıl bir saygısızlıktır?

Benden sipariş numarası isteyen bir sistem, daha önce 8 kere gönderdiğim mail'lerimi dikkate almayacak kadar mı kendini yüksekte görmekte ve müşteriye hassasiyet lafta kalmaktadır? Daha önce iki kere aradığım ve sipariş numaramı bildirdiğim halde, neden müşterinin mağduriyeti kaale alınmamaktadır? Üstelik isimle siparişlere ulaşılamamakta mıdır?

Hem niye sipariş veren kişi, D & R'ın kendisinin belirlediği sipariş numarasını vermek zorunda kalıyor? Bana baştan demediler ki, "Sipariş numaranı kaybetme, her an isteyebiliriz. Sipariş numaranı isteyince bildirmezsen de siparişlerini gönderemeyiz" diye.

Peki 10 gün boyunca niye istenmedi sipariş numarası? Mail hesabım kapandıysa veya onların sipariş numarası isteğini görmeseydim veya siparişlerimin takibinde olmasaydım ve Müşteri Hizmetleri'ni aramasaydım ne olacaktı? Sipariş numaramı bildiremediğim için eksik bilgi bahanesiyle siparişlerim yok mu sayılacaktı?

Benim gibi aynı durumda olan daha kaç kişi var acaba? Ve hala siparişlerimin ne zaman tedarik edilip gönderileceğine dair bir tarih verilememekte? Bana demiyorlar ki "Ürünler elimizde yok ve siparişlerinizi gönderemeyeceğiz". Ürünler elinizde yoksa ve temin edemiyorsanız neden satış kataloğunda yer alıyorlar hala? Bir sorununuz varsa bilgi verin ve insanları mağdur etmeyin.

Tabi gelsin siparişler ve paralar, siparişler müşteriye ne zaman ulaşırsa ulaşsın. Para nasıl olsa hesaba geçiyor. İpler onların elinde. Bu kadar mı zor insanlık? "Müşteri Hizmetleri" olmak kolay, para kazanmak da kolay ama insanlık zor meziyet demek ki.

O çalışma sisteminde bulunanlar, kendi insanlıkları adına da mı duyarlılık sergileyemiyorlar acaba? Tek cevapları "Biz size döneceğiz, siparişleriniz tedarik sürecinde" veya "Şikayetleriniz gerekli birimlere ulaştırılacak". Müşteri Hizmetleri sanki tele sekreter, sanki şikayet kutusu. Hiçbir insani tepki ve geri dönüş yok.

Ve hala beklemekteyim. Bakalım ne zaman kadar bekletecekler? Ben aslında siparişlerimden bile geçtim. Yeter ki bana dönüp, "Beklemeyin, siparişlerinizi gönderemeyeceğiz" falan deseler, inanın anlayışla karşılayacağım. Ben takıntılı bir insanım. Benim haklarıma sözel de olsa bir cevap verilmek zorunda. Bu stresten sonra siparişlerim gelse ne olur, gelmese ne olur?

Sinirimi bozan, sadece mail'lerime dönülüp de bir gerekçe söylenmemesi ve Müşteri Hizmetleri'nin siparişlerimle ilgili bir tarih vermemesi. "Göndermeyeceğiz" diyip, kestirip atın ve ne siz mağdur olun, ne de müşteri.

Ama başıma gelenleri Facebook'ta paylaştıktan sonra D & R'dan ağzı yanan kişinin tek ben olmadığımı anladım. Hayatım boyunca başıma gelen bu haksızlığı unutmayacağım ve herkesle, her yerde paylaşmaya devam edeceğim.

2 yorum:

  1. sikayetvar.com a da yazın bence. yeni sipariş verecekler fln dr diye aratınca googleda, böyle bi sorun oldugunu da öğrenmiş olurlar. ben bikaç şikayet yazdım, bazı firmalar çok ciddiye alıyor orayı,geri dönüş yapıyorlar, dr ı bilmiyorum ama.

    YanıtlaSil