9 Haziran 2017 Cuma

Beni inatçı yapan tuhaf dünya, tuhaf insanlar!


Bana hangi dinden olduğumu soruyorlar.
Buna ihtiyaç hissetmiyorum ki...
Ateist misin? diyorlar...
O ne ki?
Neye tapıyorsun? diye soruyorlar...
Ben hiçbir şeye tapmıyorum ki?
O zaman Hristiyan mısın? diye soruyorlar?
Türkiye'de Hırsitiyanlık kültürü mü var ki yaygın bir şekilde?
O zaman nesin? diyorlar...
Ben sevgiye, saygıya, insanlığa, eşitliğe, özgürlüğe, adalete, doğruluğa, dürüstlüğe, şeffaflığa, bilime, vesaireye inanıyorum... Kültürüm de doğa ayrıca...
Bana çok inatçısın diyorlar...
Evet ama niye inatçıyım?
Haksızlık yapılınca inantçıyım, yapmak istediklerim konusunda inatçıyım, yapmak istemediklerim konusunda inatçıyım. Bu inat mı oluyor şimdi?
Bugün şort aldım kendime. Satıcı ne denettiriyor, ne de uymazsa değişimi kabul ediyor. Gerekçe yok. Şimdi bu adama yaptığının yanlış olduğunu kabule ettirmeye çalışmak inatçılık mı oluyor?
Sonra birisi benimle yatmak
istiyor. Hayır diyorum, inatçısın diyor.
Ben salak mıyım?!!!
Yoksa karşımdakiler kendilerini çok mu akıllı sanıyor?
Tuhaf bir dünya..!
Adamların kalıpsal bir zihniyetleri var ve ne onun dışına çıkabiliyorlar, ne de dışında olanları anlamaya çalışıyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder