23 Eylül 2020 Çarşamba

20-21-22 Eylül 2020 facebook notlarım

20

Bazı ünlülerin eşcinsel olup olmadığı çok tartışılıyor; oysa ben yüzlerine bakarak ne olduklarını bilebilirim!

Vasıfsız biri eşcinsel oldu mu, ibne-top diye aşağılanıyor; ünlü biri eşcinsel oldumu da eşcinsellik kondurulamıyor!

800-1400 yılları arasını kapsayan Ortaçağ klasik müzik bestecilerini dinlemeyi bitirdim. Dini müzik ve halk ezgileri içeriyor!

Hız tutkunları, birini ezip öldürmesine sebep olacağına, boş yolda kaza geçirip kendisi gebersin! Bir pislikten kurtulmuş oluruz!

Araba yarışlarından ve hızlı araç kullananlardan nefret ediyorum!

20. Yüzyılın en ünlü klasik bestecisi George Gershwin. O da Yahudi ve eşcinsel! İnsanlar neden güzel şeylerden nefret eder?


21

EŞCİNSELLİK YARATICILIK DEMEKTİR VE KLASİK MÜZİK BESTECİLERİ DE ERKEK VE EŞCİNSELDİR(Genellikle)

Klasik müzik bestecileri tamamen erkek ve neredeyse hepsi eşcinsel oluyor (Bunu eşcinsellik ve yaratıcılığın paralellliği olarak açılayabilir miyiz? Homofobik bir süreçte bu düşüncem çok iddialı gelebilir ama dedim ya homofobik bir süreçteyiz hala!). Açıkça eşcinsel olduğu belirtilmese de bunu özgür olunmayan dönemlerde yaşamalarına rağmen evlenmemelerinden çıkartabiliriz. Evlenenlerin de zorunlu evlilik olduğunu, eşcinselliği bilinenlerin de başlarına bir şey geldiğini-getirildiğini biliyoruz. Belki çoğu bilmiyordur Çaykovski'nin eşcisnel olduğunu ve bu yüzden yaşadığı buhranı...

Türkiye'de sanata-sanatçıya falan hafif gözle bakılıyor. Utanç verici bir bakış açısı..!

Türkiye'de bir şey, bir kişi aşağılanmak mı isteniyor; hemen cinselikle bağdaştırılıyor..! Cinselliği ayıp düşünmek aptallıktır!

Cinselliğimi utanmadan onur ve gururla yaşıyorum!

Sokakta el ele tutuşanlar ve öpüşenler ayıplanıyor, eve erkek alan kadınlar ayıplanıyor, eşcinsel ilişki ayıplanıyor... Siz nesiniz yaa; geri zekalı mı? İhtiyacı olan seks yapar, yapamayan da dedikodusunu yapar! Aptallar!

Seks enerjisini boşaltmayan insan asabi olur, bunu unutmayın. Kediler bile seks yaptıktan sonra kuzu gibi oluyorlar!

Kız arkadaşıma metamatik çalışmaya gidiyorum, birinci kattaki kadın mikrop suratıyla edep diyor. K*ltak, ben eşcinselim, kız arkadaşım heteroseksüel. Cinsellik senin aklında, bizim değil! Biz cinsel anlamda aç değiliz ki; ağzımızdan burnumuzdan gelinceye kadar özel hayatımızda yapıyoruz zaten, tutmuyoruz kendimizi senin gibi...

İŞ YERLERİ PSİKOLOG DEĞİLDİR, ÇENE-TERAPİ YAPMAYIN, İŞİNİZ GÖRÜLSÜN SADECE! ARAKADA BEKLEYENLER VAR ÇÜNKÜ!

Ben aslında kavgacı değilim; insanlar bilinçsiz ve duyarsız. Mesela kuyrukta beklerken sürekli söyleniyorlar, sıra kendilerine gelince bekleyenleri unutup sanki psikoloğa terapiye gelmiş gibi sohbete dalıyorlar. benim işim 1 dakikada halloluyor, diğerlerininki 10 dakikada. Tabi müşteriler kadar kasa veya masadaki insnalarda da suç var. Bugün fatura ödemeye gittiğimde, beklemekten öğle yemeği saati geldi. Takıldı kaldı numaratör 38 numaraya ve 12'de sinirlenip içeriye daldım. 15 dakikadır 38 numarada takılıp kaldınız ve içeride iş yapmıyorsunuz çene çalıyorsunuz. Eğer o kişinin işi hallolamıyorsa, alın onu kenara, bekleyenleri halledin, sonra zamanı gelince onunkine dönersiniz dedim. Yemin ediyorum, masadaki iki fatura alan kişi de müşterilerle çene çalıyordu. Sonra ne dese beğenirsiniz bana. Öğle yemeği saati geldi, nöbetçi arkadaş alsın. Nöbetçi arkadaş da artık önündeki işin hallolması için bir yerden haber mi bekliyor ne ki, beklerken işini yaptığı müşteriyl sohbet ediyor... Aaaa, unuttum, tabi bir de Korona sebebiyle güneşin altında bekliyoruz kuyrukta, içeriye kimseyi almıyorlar...

Çenesi düşüğüz, vesselam! İş ortamında çene yapmayın ki iş görülsün!

Çocuk gelin sadece küçük yaşta evlilik değil; kadının erken yaşta palazlanmadan sesini kesmektir!

Erkek egemen yapı biliyor ki, 30 yaşına kadar özgür yaşamış bir kadını erkeğin zapturapt altına alması imkansızdır.

Özgürlük zamanla değil, mücadeleyle kazanılır. Eğer haklarına sahip çıkmazsan, İran'da olduğu gibi, Türkiye'de de eşcinseller idam edilir. Susarsan, kimse bana ne herkesin eşcinselliğinden demiyor; son yıllarda olduğu gibi homofobi daha da artıyor. Bizim jenerasyon 90'lı yıllarda mücadeleye başlamasaydı, eşcinsellik şu anda ülkemizde de hastalık olarak ķabul edilmeye devam ederdi. Ve benim eşcinsellik konusunda sürekli yazmam, bunun normal bir gerçek olduğunu insanlara hatırlatmak. Erkek kadın ilişkisi düğün ile kutsanırken, ben eşcinselliğin lanetlenmesine sessiz kalamam... Erkek kadın ilişkisi sokakta cilveleşirken, ben bunu niye mahrem yaşayayım ki...

ŞU ANDA BELKİ DE ŞERİATİN MODERN HALİNİ YAŞIYORUZDUR!

Şeriat dediğimiz şey öyle elini kolunu sallaya sallaya veya devrim gibi pat diye gelmez; sindire dindire gelir ve yıllar alır. Geldiğin de zaten siz şeriata alışmış olduğunuz için, şeriatın geldiğinin farkına bile varmaz, hatta şeriat kanunlarını savunur hale gelmiş olursunuz. Eğer bir ülkede bilim geri plana atılmış ve din daha fazla telaffuz edilmeye başlanmışsa, bu şeriattır zaten. Günümüzde bütün kadınların kara çarşafa girdiği, yargılamayı imamların yaptığı bir şeriat olmaz zaten. Dini uygulamaların her yere nüfuz etmesi, daha hissedilir olması bir şeriattir zaten! İran'dan Türkiye'ye mülteci olarak gelen İranlılar ne diyor; "Türkiye'nin bizden bir farkı yok!". Ha eşcinseller idam edilmiş, ha eşcinseller Diyanet veya bir devletin en üst mercisi tarafından lanetlenerek nefrete hedef gösterilmiş ve homofobik saldırılar artmış. Kadına şiddete karşı çıkan İstanbul Sözleşmesi'ne bazı kadınların karşı çıkması bile şeriatin bir göstergesidir. Şu anda modern bir şeriat yaşanmaktadır ülkemizde BELKİ DE!


22

Aklı başında her insan mantıken bilimsel olur ve hayatın özgürce tadını çıkarır...

Perinçek, ben eşcinsellerden değil, eşcinsellikten rahatsızım demiş. NASIL OLUYORSA BU İŞ? Homofobi gibi bir şey sanırm. Bazı eşcinseller de içselleştirilmiş homofobiktir; yani cinsel yönelimleriyle bir türlü barışamıyorlar ama eşcinsellik yaşamadan da duramıyorlar. Onu gibi bir şey mi acaba?

Kadın sandığı kişi trans kadın çıkınca, önce transı bıçaklamış, sonra kendisi sinir krizi geçirmiş. Geçiniz bu 20. yüzyıl klişelerini. Sanırım kendi i*neliği ortaya çıktığı için sinir krizi geçirmiştir. Hani erkekler için delik olsun da, ne deliği olursa olsun farketmiyordu? Sakın para konusunda sorun çıkmış olmasın? Büyük ihtimal; erkekler boşaldıtan sonra, seks işçiliğinin ücretini pek ödemeye yanaşmazlar da.

Son dönemde en çok sevdiğim, akıllarına ve insanlık-vicdan-duyarlılıklarına hayran olduğum 2 kadın. Ülkeyi yönetebilecek en şahane insanlar... Hazal Kaya ve Beren Saat...

Batı'dan en sevmediğim sanatçı Cher'dir. Bunun sebebi Türk düşmanı olması veya çok estetik yaptırması değil; sesi itici geliyor!

Ben ayrımcılığa karşıyım ama bana Türk olduğum için ayrımcılık yapılmasının nasıl bir mantığı olabilir ki?

Herkes ne kadar şu şu etnisitedense, ben de Türküm; eğer ayrımcılık istemiyorsanız, herkes birbirinin etnisitesine saygılı olsun!

Bana göre bakımlı olmak bir isyan veya insanı özel kılan bir şey değil, erkek egemenliğine bir meta olmaktır; bu heteroseksüel kadınlar için de böyle, eşcinseller için de... Bu, beğenilmek için bir kendini sunmaktır. EVET BEN BUNA KARŞIYIM!

Yarından itibaren hayatım boyunca sürecek bir okula başlıyorum. Öfkemi yenme okulu. Benim öfkem zaten şiddet oyutunda olup birilerine zarar verbilecek şekilde değil, haksızlığa ve akıl-mantık dışılığa bir tepki şeklinde ama bu bile sesimin volyumunu yükseltmeme sebep olduğu için, kendime yakıştırmadığımdan, sonrasında çok utandığım bir durum, hatta vicdani bir mesele benim için... Voltaire'nin bir söz oldu beni bu konuda itekleyen... "Öfkeni aklınla yenemiyorsan, kendini insandan sayma!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder