30 Nisan 2014 Çarşamba

Bir erkeğin eşcinsel olduğunu nereden anlarsınız?

Bakışlarından; hiçbir erkek bir erkeğe eşcinsel olmadıktan sonra alıcı gözle bakmaz.
Kankiler eşcinseldir. İlla ki cinsellik olması şart değil ki eşcinsellikte.
Saçlarını arkada toplayan erkekler.
Küpe takan erkekler.
Dövme yaptıran erkekler.
Body giyen erkekler.
Çanta taşıyan erkekler.
Takıya düşkün erkekler.
Düşük bel pantolon giyen erkekler.
Kısaca metroseksüel erkekler.
Dans seven erkekler.
Kibar erkekler.
Lens kullanan erkekler.
Şemsiye taşıyan erkekler de eşcinselmiş.
Futbol gibi erkeksi sert oyunları sevmeyen erkekler.
Kalçaları yürürken sağ-sol yapar az da olsa.
Renkli giyinebilirler çekinmeden.
Bir de tırnaklarını uzatan erkekler var çeşitli gerekçelerle.
Kozmetiğe düşkündürler.
İç çamaşır lüksleri vardır.
Ay bir de eşcinsel değiliz derler ama kaşlarını aldırırlar.
Ay bir de eşcinsel değiliz derler ama pasif ilişkiye girerler, sonra da zevk için derler.
Kadınlarla çok iyi dost olan erkekler.
Ay unuttum ağda yaptıran erkekler.
Sporla fizik yapan erkekler.
Dişlerini düzelttirmek için diş teli taktıran erkekler.
Burun estetiği yaptıran erkekler.
Saç tokası takan erkekler.
Saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştıran erkekler.
Pardesü giyen erkekler. Bu da nerden çıktı diyebilirsiniz. Onu da siz bulun.
Dizi seven erkekler.
Ay çok konuşan erkekler.
Kendini çok güzel ifade eden erkekler.
El becerileri yüksek olan erkekler.
Sanatçı olan ve sanata düşkün erkekler. Eşcinsellik illa ki cinsel ilişkiye girmeyi gerektirmez ki.
Ay bir de arkadaşlık bahanesiyle yakışıklı erkeklere asılan, onların peşini bırakmayan erkekler var.
Hoşuna giden bir erkeği görünce kalbi küt küt atan erkekler. O ben mi oluyorum?
Ay ben bir de erkeklerin penis bölgesine bakıyorum. Yakalanınca da çok utanıyorum. Bundan ala eşcinsellik mi olur?
Bir de her ilgiyi aşk olarak kabul edip kendimi kandırıyorum.
Utangaç erkekler.
"Ayyy" diyen erkekler!
Kolları havada dans eden erkekler.
Manikür, pedükür yaptıran erkekler.
Saçlarını başıyla arkasına atan erkekler.
Ayyy... bu çok yaygın son yıllarda; V yaka tişört giyen erkekler.
Boynuna iri iri boncuk kolye takanlar.
Üstsüz giymeyi seven erkekler.
Asker botlarıyla maskülen olmaya çalışan erkekler.
Ay dünyada erkek kalmadı!
Tanga giyen erkekler.
İçki içmenin arkasında yatan gerçekler...
Hiç karşı cins sevgilisi yoksa zaten otomatik olarak eşcinseldir değil mi?
Eurovision Şarkı Yarışması fanı ise,
Kedi sever ise,
Kızlarla konuşurken rahat, erkeklerle konuşurken heyecanlanıyorsa,
Modaya düşkünse,
Homofobikseeeeee! de eşcinseldir.
Otururken bacak bacak üstüne atıyorsa,
Küfürlü de konuşmazlarmış.
Ay bir de yakışıklı olurlarmış!
Bardak tutarlarken serçe parmaklarını kaldırırlar.
Birisi de demiş ki erkeklere yiyecek gibi bakıyorsa. Bilmem, bakıyoruz ama utanıyoruz da, hatta niye yan baktın diye saldırılmaktan korkuyoruz.
Tokalaşırken elini uzun uzun tutuyorsa, hatta kendine doğru çekiyorsa; ay evet çok doğru.
Madonna dinliyorsa,
Gay ikonları çok seviyorsa,
Pisuvara işerken yanındaki erkeğin penisine gözü kayıyorsa,
Traş olurken dirseğiyle berberin kasığına temas ediyorsa; en ilginci bu olsa gerek.
Bir erkek bir erkeğin kucağına oturuyorsa; o ha!


Saçlarını uzatıp at kuyruğu şeklinde bağladıktan sonra, bu feminen pörtlemeyi top sakalla dengelemeye çalışması da eşcinselliğin bir göstergesidir.
Kulağına küpe takmanın gerekçesini  padişahlara dayandırması...
Ben sokaklarda saldırgan cinste köpek gezdiren kabadayıların da eşcinsel olduğuna inanıyorum;...!
Gömleğini yanlardan daralttırıp bedenine göre yaptıran erkekler... Bir eşcinsel olarak ben bile buna ihtiyaç hissetmiyorum. Neyin tarzı bu?
Parmak arası terlik giyen erkekler.
Kulağına çiçek takan erkekler; Ronaldo gibi!
Rejim yapan, yediğine, içtiğine dikkat eden erkekler.
...

Aklıma geldikçe yazarım...

Not: Protipsel eşcinsellik homofobik toplumlarda gösterir kendini genellikle. Çünkü özgür olamayan eşcinseller varolabilmek adına mesaj vermek amacıyla değişik ifade yolları geliştirirler.  Ama insan kendisiyle ne kadar barışık olursa olsun, ne kadar özgür yaşarsa yaşasın, mutlaka her kesimin yer altı veya yer üstü bir kültürü oluşacak ve o kültürün içselleşmesiyle görsel veya davranışsal ortak tipler kendini gösterecektir. Yani insan ne kadar rahat olursa olsun, her kesimin kendi arasında geliştirdiği protipler olacaktır. Belli bir eşcinsel tipi yok demek, eşcinsel kültüre daha en baştan karşı gelmek gibi bir şeydir. Kültürlerin de ortak kimlikler yaratması kaçınılmazdır

1 yorum:

  1. KIYMET BİLMEZ »»» Özetle Karşılıklı Seviyenin Ve Gizliliğin Korunduğu Aşırılıklardan Ve Feminenlikten Uzak Duran. Cinsel Arzu Ve İsteklerin Aklın Ve Sağlığın Önüne Geçmediği Toplumun Değer Yargılarına Saygılı. Sağlıklı Bir Paylaşımdan Yanayım Elbette Maymun Yakışıklısı Hep Vardır Olacakta Ama Nereye Kadar Sonuçta Sınırsızlığın Sınırı Yok. Ayrıca Amacı Sadece Sex Olmayan Her İnsan Tam Doğru İnsanı Buldum Derken Mutlaka Hayal Kırıklığına Uğradığı Olmuştur. Ve Buna Bağlı Olarak Acı Çekmiştir İlk Etapta Bu Bir Kayıp Gibi Görünse de Aslında Hayal Kırıklığıyla Biten Her İlişki Ayrı Bir Tecrübedir Bir Düşünür Bunu Şu Sözle Özetlemiştir TECRÜBE YENİLEN KAZIKLARIN TOPLAMIDIR. Bazen İyi Niyetin Suiistimali Bazen Bir İnsana Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermenin Getirdiği okuduğunuz icin teşkür edrim herşeyde sexs değil unutmayın sexsden dah değerli şeyler var Gezmek, sevdiğimle vakit geçirmek, sinema, sevdiğim insanı öpünce huzur bulmaktır, sevdiğimle bir çay içmek bile benim için en iyi andır gözleri gözlerimdeyken.. Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, sevdiğimingülmesinin nedeni olmak istiyorum. Sadece sevdiğime dokunmak sadece sevdiğimin kkokusunu hissetmek içime çekmek istiyorum. Gözlerine baktığımda herşeyi unutmak sadece onunla olduğumu dünyanın durduğunu hissetmek istiyorum. Beraber çay içmenin bile dünyanın mutluluğu olduğunu hissetmek o anda yanımda iken bile sevdiğimi önleyecek kadar çok sevmek istiyorum. SEVDİĞİMİN UĞRUNDA ÖLEBİLECEK KADAR ÇOK SEVMEK İSTİYORUM. BEN AŞKI İSTİYORUM Canımdan bile çok sevebilecegim guvenecegim onun yanında huzur dolu güvenli hissedecegim herseyimi paylasabilecegim kişi istiyorumm Beni sahiplenecek Kıskanacak Gerçek, tertemiz, yürekten bir aşk istiyorum. Ne mi istiyorum sevdiğimin gülmesi için herşeyi yapmak, mesala dostluk 18-22 yaş arası ince zayıf narin minyon atletik arkadaş arıyorum NERDEN YAŞ KAÇ ADINIZ YAŞ KAÇ TANIŞALIMsevsevil45m@outlook.com BEN ERKEĞİM 18-22 YAŞ ARASI İNCE ERKEK ARIYORUM

    YanıtlaSil