17 Ekim 2019 Perşembe

Sen kadın değilsin; erkeksin, erkek!

Transseksüellerde şöyle bir söylem var... "Eskiden duygularıma anlam veremiyordum. Kendimi eşcinsel zannediyordum. Önümde sadece Zeki Müren ve Bülent Esoy örneği vardı. Sonradan eşcinsel değil, kadın olduğumu anladım..."
Tanrı aşkına kadın olmak-kadınlık nedir, biri bana anlatabilir mi? Feminen olmak mı, meme ve vajina mı, davranış olarak toplumdaki kadınlar gibi davranmak mı, kendini heteroseksizme veya heteroseksist bir erkeğe ait hissetmek mi, ikinci sınıflık mı..? Nedir kadın olmak? Eğer bu saydıklarım ise kadın olmak, bu kadınlık falan değil, erkek egemen toplumun, dişi biyolojisine yüklediği rollerdir bunlar! Bunların içgüdüsellikle veya doğuştan getirmekle alakası yok. Doğuştan gelen bir şey olsaydı, zaten doğuştan gelir ve sonradan öğrenilmezdi. Öğrenilen bir şey olan kadınlık, o halde doğal bir şey değil. Demek ki sonradan kadın olduğunu anlamak diye bir şey de yok. Eğer erkek biyolojisinden hoşlanmaksa kadınlık, bunun için kadın olmaya da gerek yok. Hoşlanıyor musun, hoşlanıyorsun, o kadar. Eğer hoşlandığın erkekliğin, senden hoşlanması için toplumsal cinsiyete uygun kadın olmaya çalışıyorsan, bu kadın olmak değil, kadınlığa özenmektir.
Yanlış anlaşılmasın ama, eş olarak maço erkek seçen kadınların evde dayağını yiyip, dışarıda erkeklerden nezaket beklemesi absürt!

Kriminal potansiyel taşıyan ilişkilerim oldu ama sonuçlarından kimseyi sorumlu tutmadım. Yanlış seçimlerimin tek suçlusu kendimdim

Eskiden bana hayat dersi vermeye kalkanlara tepki gösteriyordum, şimdi gülüp geçiyorum. Ne ben özümden vazgeçtim, ne de onlar başkası olmakta!

Eşcinsellere diyorlar ki, evlen! Ulan kime ne başkasının hayatından. Yatağa birlikte mi girceğiz? Uyanmıyor kadınlara, anlayabliyor musunuz? Zamanla değişirsin diyorlar. Ulan sen değişebiliyor musun geri zekalı? Hastalık diyorlar, günah diyorlar. O sizsiniz aslında ama o kadar şidddetli hastasınız ki, hasta olduğunuzun bile farkında değilsiniz. Tabi bu hastalığın sebebi cahillik ve geri zekalılık, hem de ileri boyutta zeka geriliği. Çünkü doğuştan kapasite eksik, anlamıyorlar! Bu tür söylemlerimi iki de bir niye yineliyorum; çünkü aynı tas, aynı hamam devam ediyor homofobi!

Şimdi heteroseksistler eşcinselleri görünce bu ne ya diye homofobkeşiyor. Eşcinsellere göre de heteroseksüellik bu ne ya durumu ama biz akıllıyız, biz insanız; sizin gibi geri zekalı ve vicdansız değil! Sonra başlıyorlar, Tanrı canlıları erkek ve dişi olarak yaratmış, falan filan... Zaten erkek ve kadın biyolojisine karşı olan mı var? Ama siz cinsel yönelim ile biyolojik cinsiyeti birbirine karıştırıyorsunuz veya heteroseksüelliği erkek ve kadın cinsiyetiyle özdeşleştiriyorsunuz veya bunların ne olduğunu bile bilmiyorsunuz ki, doğada cinsel yönelimin hemcinse karşı olanının da olduğunu kabul edebilesiniz! Açın bi okuyun yaaa! Saçma sapan mitlerle başkalarının hayatına müdahale etmeyin!

Aslında popüler figürlere ve de hayatın geneline baktığımızda, kendini transseksüel olarak ifade eden eşcinsellerin sayısı bir çoğunluk oluşturmamış hiçbir zaman. Bir çok eşcinsel içindeki kadınlığı, doğasını muhafaza aederek yaşamış. Eğer eşcinsellik ve eşcinseller bu kadar dirayetli olmasalardı, heteroseksizme yenik düşüp, toplumsal cinsiyete uygun olan cinisyetçi erkeklik ve kadınlık anlayışına boyun eğerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder