Uzmanlar diyor ki, eşcinsellik bir tercih değil, yönelimdir. Kişi, kadınlardan mı, erkekelrden mi hoşlanacağını sonradan belirleyemez, tercih edemez. Nasıl karşı cinsten hoşlananlar içlerinden geldiği gibi hislerine göre bir beraberlik yaşıyorsa, eşcineseller de içlerindne öyle geldiği için hemcinslerine ilgi duyar. Nasıl heteroseksüellik değiştirilemiyorsa, eşcinsellik de değiştirilemez. Yobazlardan, uzmanlara inanmasını bekleyemeyiz. Çünkü onların geri zekalılığın verdiği cahillikle, sadece koşullanmaya müsait dar beyin kapasiteleriyle, robot gibi çoğunluğun dediğine inanır. Çünkü cahil insnalar birey olamazlar. Çünkü yalnız kalmaktan korktukları için, çoğunluk ne derse o tarafta yer alırlar. Sonuçta inandıkları şeyler aptalca da olsa, çoğunluğa dahil oldukları için, bu onları kötü hissettirmez. Birey olamayan cahil insanlarda vicdan da olmadığı için, doğru olduğunu bildikleri bir şeye yanlış demek, bu kararlarından dolayı birilerinin ölmesi bile onları rahatsız etmez. Mesela nefret cinayetlerinin sebebi homofobidir ve eşcinsel karşıtlığı da bir homofobi olduğu için, önyargıları pekiştirir ve bu, homofobiklere daha da cesaret verir. Eşcinsellerin hunharca öldüdürülmelerinin sebebi, toplumdan aldıkları nefrete dayalı cesarettir zaten.
Bir sakallı, cübbeli, hacı-hoca tipinde şeriatçı bouytta dindar homofobikler vardır, bir de modern gürünümlü(ben onlara sahte, samimiyetsiz, iki yüzlü dindarlar diyoru) ama içsel olarak davranışta yobaz olanlardan farkı olmayan homofobikler vardır. Üzerlerini hafifçe kaşırsanız, hemen pörtletirler yobazlıklarını. Homofobi dinden çok dindarlıkla alakalıdır. Çünkü o dini çıkarları doğrultusunda kullanlar dindarlardır. iyilikten-güzellikten-doğruluktan bahseden din, eğer dindarların oyuncağı olmasaydı, sevgiden bahsederken, nefret uygulaması yapmazdı. Yani din hoşgörülü bir şeyken, insanlara nefret kusturabilir mi? Eğer işine gelirse sevgi, işine gelmezse nefret amaçlı kullanılıyorsa, o zaman insanlar dini, kendi menfaatleri doğrultusunda kullanıyor demektir. Zaten insnalar bilinçli ve aklı başında olsalar, dine ihtiyaç bile hissetmezler. Hani o okumuş, alim falan olmuş homofobikler var ya, onlar aklı başında insanlar değil; onlar kafalarının bir tarafının çalışmasıyla eğitim almışlar ama o eğitimlerini kullanmaktan öte, insanlara nefret aşılamaktadırlar. Adam psikolog olmuş, kalkıyor eşcinselliğe hastalık diyor. Ulan sana tıp eğitimi verirlerken haStalığın tanımını öğretmendiler mi? Hastalığın tanımına uyuyor mu eşcinsellik? İnsanın psikolojik dumunun, cinsel yönelimle ne alakası olablir? Ancak heteroseksist dünya homofobisiyle eşcinselleri delirtirse, o zaman psikolojik bir durum ortaya çıkar, bunun da eşcinsellikle alakası yoktur. Her psikolojik rahatsızlığı olan heteroseksüele ruh hastası deniyor mu? Aslında baştada dediğim gibi, homofobikler, geri zekalılıklarından dolayı cahil oldukları için, onlara bunu anlatamazsın. Mesela 2+2= 4'tür. Bunun alternatifi yoktur yani.
Ama okumuş da olsa bunu-eşcinselliği, eğer toplum reddediyorsa, o da reddeder. Çoğunluktan aldıkları cesaretle homofobilerini sergiliyorlar. Bütün eşcinseller özgüvenli olsa ve size ne deseler, çoğunluk da sonunda kabul etse, bu radikal homofobikler de eşcinselliği kabul ederler biliyor musunuz? Bakınız, kapasitesi yetersiz olan geri zekalı aptalların sağlam bir duruşları yoktur. Rüzgar nerden eserse, arkasına alırlar. Dönektirler, ikiyüzlüdirler, vicdansızdırlar, anlayışsıdırlar, gerçekleri görmek istemezler, bir robot gibi bildikleirni okurlar sadece. Bunlarda utanma da yoktur. Hani eşcinsellere ahlaksız falan diyorlar ya; dediğim gibi homofobinin bittiği bir döneme girsek, geçmişteki homofobikliklerinden utanmaz bunlar. Çünkü geri zekalı cahil yobazlarda, zorda kalınca tövbe ederek, yanlışlarından arınmak gibi bir vicdansızlık var. Çünkü bunlar vicdanları olmadığı için, dolayısıyla kendilerine hesap verme yetileri de olmadığı için, ederler-tuttarlar; sonra tövbe derler ve kaldıkları yerden devam ederler. Demokrasi işte bu yüzden ve bunlar için gereklidir. Çünkü bunlara hukuki crza verilmediği sürece, ellerinden geldiğince kötülük yaparlar, sonra yarabbi şükür diyip bildiklerini okumaya devam ederleri Çünkü aptalların vicdanları olmaz, vicdanı olmayanın da insnalığı.
Açık ve net söylüyorum; homofobikler aptal, geri zekalı oldukları için hurafelere inanan vicdansızlardır. Onlardan her türlü kötülük gelebilir. Yaptıkları her şey kendi aptallıkları ve çıkarlarınadır ama zorda kalınca falan hemen Tanrı'nın elçiliğine soyunur, Lut Kavmi gibi mitolojik saçmalıklara sığınırlar. Bir de bu yobazlar bilinçlilerle uğraşmzlar; arada kalmış eşcinsellere, özgüveni olmayıp kendisiyle ilgili tereddüt yaşayan eşcinslleere sararlar, onlara din üzerinden saldırırlar, onlara eşcnsellik hastalık diyip tedavi ettirmeye çalışırlar. Akıllı eşcinsellerle uğraşamayacaklarını çok iyi bilirler çünkü. O yüzden bilgiyi, eğitimi ve örgütlenmeyi hiç sevmezler. Eşcinsel dernekleri o yüzden kapatmaya, görünür olan eşcinselleri o yüzden sindirmeye çalışıyorlar ya. Oysa milyonlarca eşcinsel, doğal kimlikleirne sahip çıkıp, hep bir ağızdan size ne deseler, homofobi osuruktan ibaret kalır ve kendi kokularında boğulur homofobikler. Kolay mı bilinçli bir eşcinsele cahillik yapmak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder