11 Ağustos 2019 Pazar
Transseksüelliği bilinçli eşcinsellik öldürecektir!
"LGBTİ'lerin homofobik faşizanlığına dur demek lazım" yazım gene çok okunanlardan. Çünkü LGBTİ'ler de şaşırıyordur biz nasıl homofobik faşist oluyoruz diye. Şöyle ki, siz LGBTİ'ler, size verilen literatürist bir formül var, ona uymayanlara transfobik diyorsunuz. Yani bu homofobi oluyor aslında. Size verilen ne; ben yanlış bedende doğdum, bunun için(erkek eşcinseller üzerinden örnekleyelim), hormon almalıyım, penisimi kestirmeliyim, silikon meme yaptırmalıyım, ağda yaptırmalıyım; çünkü kıllı kadın olmaz değil mi?, kadın gibi konuşmalıyım, kadın gibi davranmalı ve giyinmeliyim, kadın gibi oturarak işemeliyim, uyurken biraz kadın gibi narin olmalıyım, yürürken kırıtmalıyım, hatta erkeklere göre güçsüz-çaresiz-aciz olmalıyım, teslim olmalıyım bir erkeğe ve o yönetmeli beni, gerekirse dövebilir beni, hatta kıskanmazsa olmaz, çünkü erkek dediğin kıskanır ve uyguladığı şiddet sevginin bir göstergesidir, hatta "ben onun için fahişalik yapar krallar gibi beslerim kocacığımı" zihniyeti... Sadece transseksüelleri değil, LGBTİ'lerin hepsi böyle düşünüyor. Gördünüz mü, birden cinsiyet kimliğini anlatırken farkında olmadan toplumsal cinsiyete-toplumsal rollere, bize dayatılan uygulmalara geçmişiz. İşte LGBTİ ve dernekleri bize heteroseksizmi dayatıyorlar. Yaa sen hemcinsiden hoşlan ve bunu "içindeki kadın-'sevilmek' isteyen taraf" istediği için yaptığını düşün, sevilmelerini ister sevilme şeklinde vücut buldur, istersen işte benim kimliğim "abc" de ve karşlığını her şekilde "def" veriyor bana de, ama bunu cinsiyetçiliğe, heteroseksizm boyutuna taşıma. Kendine bir kimliksel isim vereceksen, ver, ben aslında erkek bedeninde bir kadın doğmuşum bile de ama doğada da böyle-varolduğun gibi bir gerçek olabileceğini düşün be! Sen de penisli ve de kocaman memesiz bir kadın oluver. Zaten seni sevecek kişiler de senin gibi kişiler; karşı cinsten hoşlanacak olan kişiler değil. Sana gelenler eğer kadına gidecek oslaydı, sana gelmez, daha orjinal biyolojiye giderdi. Sana geliyor ama diyemiyor ki ben penise geldim, erkeğe geldim diye. Oysa senin o erkek dokundan, erkek kokundan hoşlanıyor seninle beraber olanlar da. Biyolojik erkeklik ve kadınlığı masaya yatırırsak, o kadar fark var ki; bu hormonla veya cinsel organ hadımıyla giderilemez. Sen kendini istediğin şekilde, içinden geldiği şekilde hisset ama bu hislerini doğal bir şekilde-doğduğun gibi kalarak ifade et, heteroseksist bir şekilde değil. Doğal şekilde ifade edersen, sana, seni istedikleri için geleceklerdir ama heteroseksist topluma göre ifade edersen, beklentilerin de heteroseksüelce olacağı için, karşılığını bulamayacaktır. Çünkü heteroseksüellik de doğal ifadesiyle samimi bir şekilde karşılık bulur. Beğendiğiniz heteroseksüel bir erkeğin, bereber olduğu bir kadında ne bulduğunu düşünürüz eğer onu o kadına yakıştıramıyorsak; işte burada hemen şekilci heteroseksizm-cinsiyetçilik ve de bilinçsiz eşcinsellik devreye giriyor. Yaa insanlar tabiki de önce ulaşamayacağı güzellikleri hayal ederler ama ulaşamayınca da gene de eğer heteroseksüel ise bir erkek, çirkin güzel demeden, orjinal bir heteroseksüelliği-bedenine uygun bir heteroseksüelliği tercih eder. Toplumlar da o kadar cinsiyetsizleşmedi ki, senin ruhunu görsün, kişiliğini görsün; hele şekilci bir dünyada transseksüel tanımlıların heteroseksüel erkeklerden beklenti içersine girmeleri aptallıktan başka bir şey olamaz. Zaten toplum kabul etme noktasına gelse bile, insnaların doğaları buna izin vermez. Mesela ben bir erkeğe bayılıyorum diyelim. Beraber olduğu kadın da hem bacaksızın teki, hem de adamı sevmiyor, ona kötü davranıyor, onu mutsuz ediyor ama adam gene de o kadından vazgeçmiyor. Çünkü benim sevdiğim adam bir heteroseksüel. Çünkü o doğuştan kadın kokusuyla mutlu oluyor. Yaa, bazen transseksüellere laf anlatamamanın, homofobiklere laf anlatamaktan hiçbir farkı yok! Transseksüellik eşcinselliğiyle barışamayan eşcinsellerin, hem cinsel anlamda, hem de toplumsal anlamda kendilerini kabul ettrime çabasıdır ama bu boşa kürek çekmekten başka bir şey değildir. Bir gün eşcinselik kabul edilecektir ama transseksüellik asla. Zaten eşcinsellik kabul edildiği gün, transseksüelliğe hiçbir eşcinsel ihtiyaç duymayacaktır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder