1 Ağustos
Homofobiklere-eşcinsel-lik karşıtlarına diyeceğim o ki, hepiniz midemi bulandırıyorsunuz ve bir mok kadar bile değeriniz olamaz gözümde. Sifonu çekiyorum üstünüze; foşşşş!
Homofobiklere eşcinselliği normal karşılamaları için 1000'er lira para vereceksin, kabul etmeyi bırakın, daha ileriye bile giderler! Transseksüel olduğu için çocuklarının cenazesini almayan aile, mirasını paylaşmış!
Tarikatlar, büyü, taht savaşları.. Eskiden insanlar ne kadar aptalmış. Pardon günümüzde de mi var böyle şeyler? Doymasınlar o zaman.
İslamifobi niye vardır; antidemokrasi ve insanlık dışılıktan vardır!
Daha siyah beyaz televizyonlar bile hayatımıza girmeden önce eşcinseldim ve eşcinselliğe özendirdiği iddia edilen #Netflix kanalını izlemedim henüz, izlemeye de ihtiyacım yok. Ama sonuçta eşcinselim. Netflix'e kadar özenilecek heteroseksist bir toplum var önce; özenilerek olunsaydı bir şeyler, katil olurdum!
Eşcinselliğe özendiriyor diye RTÜK, Netflix kanalını denetleyecekmiş. Eşcinsellik yanlış bir şeyse, gel benim yatağımı da denetle RTÜK. Eğer buna müdahale edemiyorsan, demek ki yanlış olan bir şey yok, sadece işgüzarlık yapıyorsun, homofobi yapıyorsun!
Yobazlara sesleniyorum. Biz laikler, özgürlükçüler, eşcinseller Atatürk sevdalısıyız be, ölüyoruz onun hayatımıza kattığı insanca yaşam için. Bizi sizin gibi; kadınların başını açtı, laikliği ve özgürlüğü getirdi diye Atatürk düşmanlığı yapmıyoruz. Atatürk'ten nefret eden yobazların, Atatürk'ü taparcasına seven laiklere hakaret ediyorlar demesi kadar saçma bir şey olabilir mi? Atatürk'ü seviyorsanız eğer, önce Atatürk'ün değerlerini hayata geçirin, cinsiyet eşitliğine karşı çıkmayın, eşcinseller gibi farklı kesimlerin yaşam haklarına riayet edin.
Atatürk'ü gökkuşağı renklerine boyamak hakaret değil, eşcinsellerin de onu ne kadar çok sevdiğinin bir göstergesidir. Asıl hakaret olan, eşcinselleri ibne-top diye aşağılamak, eşcinselliği kabul etmemektir. İnsanlar ayrıca eşcinsel de olabilir, heteroseksüel de ve eşcinsel olarak da düşünülebilir olmasa bile. Bu Atatürk de olabilir, 4. Murat da, Mevlana da, tarihi herhangi bir kişi de. Burada hakaret diye bir şey söz konusu olamaz. Burada sorunlu olan eşcinsellik değil, kafaların eşcinselliğe nefreti olan homofobidir. Ayrıca Atatürk'ü seven yobazlar değil, laik ve demokratik olan kesimler ve eşcinseller. Ne zaman yobazların anti laiklikleri depreşse, çelişkili de olsa, laikleri vurmak için Atatürk'ü savunmaya geçiyorlar. Yemezler. Atatürk uğruna bir eşcinsel olarak ölürüm bile! Yobazlar çekin Atatürk'ün üzerinden ellerinizi.
4 Ağustos
Yobaz kesimin eşcinselliğin özenilerek olunacağını söylemesini homofobi sınıfında bile değerlendiremiyorum. Yoksa bu insanın mücadelesine ve algısına bile hakaret sayılır. Çünkü nefretin bile bir gerekçesinin olması gerekir. Bu düpedüz geri zekalılık. Geri zekalıkları ise, kendi düşürdükleri durumu göremeyecek kadar ileri bıyutta. Kalas kafalara da söz söylemek ise, kendini onların dip seviyesine çekmek olur.
Hadi eşcinsellikle ilgili dizileri yasakladınız diyelim, gelip de benim dötümü ve mikimi de dikecek RTÜK? Netflix'i bir eşcinsel olarak ben bile izlemiyorum ama açık bir eşcinsel olarak her gün hayatımı halka açıyorum. RTÜÜÜÜK, nerdesin! Sıkıyorsa müdahale et bana. Çok istiyorum ya insanların eşcinselliğime müdahale etmesini ve de onlara haklı olarak HIR çıkarmayı. Çünkü artık insanı kusma noktasına getirdiler geri zekalılıklarıyla. Ben bu geri zekalıların vızıltısını duymak zorunda mıyım? Bu pisliklere, evet homofobiklere pislik diorum, işte bu pisliklere bilgisel bir temizlik gerekiyor ama akılları olmayınca bilgi ne işe yarar değil mi? İnanın düşmanın bile akıllısına razıyım!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder