11 Ağustos 2019 Pazar

EŞCİNSEL DOĞULUR, özenilerek TRANSSEKSÜEL OLUNUR! Facebook günlüklerim; 30-31 Temmuz

30 Temmuz 2019

Eşcinsellik

EŞCİNSEL DOĞULUR, TRANSSEKSÜEL OLUNUR!

Türkiye'deki eşcinsel dernekleri de sanki trans lobisi gibi çalışıyorlar. Eşcinsellere bedenleriyle barışmaları, doğdukları bedende de hissettikleri kimliği yaşayabileceklerini anlatmak yerine; hormon sürecinden, ameliyat sürecinden bahsederek, gerçekten transseksüellik varmış gibi eşcinsellerin aklını çeliyorlar(Transseksüellik heteroseksizme yamanmak için eşcinsellikten bir kaçış, içselleştirilmiş homofobinin zirvesidir.). LGBTİ şablonu dışında bir kişlik ifadesinde bulunursan taransfobik ilan edilip kara listeye alınıyorsun. Gerçekten, bu dernekler, eşcinselleri transseksüelliğe özendiriyorlar. Çünkü bu dernekler çıkmadan önce heteroseksüeller dışında kalanların hepsi kendini eşcinsel olarak ifade ediyordu.

Din, dönemsel kültürel bir şeydir ve değişen dünyaya ayak uyduramaz ve hayatın gerçeklerini karışlamaz. Ben bir eşcinsel olarak insanca yaşama hakkımdan bahsederken, adam kalkmış bana aslı astarı olamyan Lut Kavmi'nin eşcinsellik yüzünden helak olduğu mitolojisinden bahsediyor. Ulan bana ne bundan? Sen o bildiklerini kendine uygula; sana ne benim eşcinselliğimden? Ne istiyorsunuz, kavga mı? Nefretinizi akıtacak başka bir mecra mı arayın; hadi naş naş!

Yaa gerçekten gülüyorum bu tür söylemlere... Sen zaten eşcinsel bir erkeksin. Kendini toplumsal cinsiyet rollerinden kadınlığa hapsetmen, cinsiyetçiliği desteklemek ve pekiştirmekten başka bir şey olamaz. Nedir şu kadınlık, kadınlık cinsiyeti yaa; öğrenilmiş ve dayatılan kalıplardan başka bir şey değil. Heteroseksizmin mağdurlarının inatla magduru seçmeleri ve mağduru oynamaları çok aptalca geliyor bana. Transseksüellik diye bir şey yok ve gelecekte de insnalar bilinçli toplum olundukça transseksüelliği oynamaktan vazgeçecek. Ama biz illaki de bilinçsiz dönemimizi aşamayacak kapasitede birileriyiz ve melankolik kaderimizi yaşamaktan başka bir seçeneğimiz yok diyorsanız, şikayetçi olmayın o zaman. 1. Kadınım diyorsan, şekil olarak kadın değilsin ve asla olamazsın. 2. Kadınlık şekilde değil "ruh"ta diyorsan, o zaman kadınlığı şekile indirgeyerek çelişme. Bunları savunan dernekler ve avukatlar da rantsal şeyler. Şimdi translar ve translığı savunanlar bana tepki göstereceklerdir gene; Tınnnnn!

31 Temmuz 2019

Diğer 

Yönetimler toplumların yansımasıdır ama ben yönetimlere asla saygı duyamam. Çünkü halkı geliştirmek için çaba sarfetmek yerine sömürmeyi tercih ediyorlar. Yaz döneminde keşke çocuklarımızı kuran kurslarına göndereceğimize, matematik kursları açılsaydı da matematik öğrenselerdi. Vatandaşlarımız kahvehanelerde okey oynayacaklarına, keşke felsefe ocakları açılsaydı da, her şeye evet diyen bir toplum olmaktan kurtulunsaydı.

Bakınız, benim gibi türler arası bile eşitliğe inan birinin amacı kimseyi küçümsemek olamaz ama biz daha ilkokulu bitirip de çarpım tablosunu bilmeyecek seviyede matematik yoksunuz bir ülkeyiz. Eğitim olmazsa, hiçbir şey olmaz!

Eşcinsellik

Yobazlar şimdi de eşcinselliğin yaygınlaşması siyonizme hizmet ediyor demiş. Ulan gerii zekalılar, eşcinsellik yaygınlaşmaz; demokrasilere göre ya az görünür, ya da daha görünür hale gelir. Çünkü eşcinsellik doğada ne kadar varsa, o kadardır. Bir de sevişmenin İsrailcesi mi varmış da biz bilmiyoruz?.

Bir heteroseksüele-karşıcinsele, yani erkekten hoşlanan kadına, kadından hoşlanan erkeğe(Açıklama yapıyorum; çünkü bu kadar cahiliz işte. Sen heteroseksüel misin? dediğin zaman bile hakaret olarak algılıyorlar!), sen karşı cinsinden hoşlanmaya sonradan mı başladın; yani önceden hemcinsinden hoşlanıyordun da, sonradan mı karşı cinsten hoşlanmaya başladın? Eeee, sen ner'den biliyorsun benim içimi; ulan ben geri zekalı mıyım da içimden kadınlardan hoşlanmak gelse, hoşlanmayayım. Ulan sana hastalık nedir diye sorsam onu bile tarif edemezsin ama kalkar bilmediğin bir şeye hastalık dersin. Türkiye'de kaç kişi açıp da sözlüğü, hastalık nedir?in tanımına bakmıştır. Bakmamıştır. Neye hastalık deniyosa, sadece onu hastalık olarak bilirler. Birileri de eşcinselliğe hastalık diyor işte, hurra herkes hastalık olduğuna inanıyor. Çevrenizde bir çok insan hasta o zaman; ama eşcinselliklerini sizin nefretinize maruz kalmamak adına gizledikleri için siz onlara hasta gözüyle bakmıyorsunuz. Dürüst olmak mı hastalık oluyor? Hadi hastalık testinden geçelim bakalım; ben bir eşcinsel olarak hem ruhsal, hem de bedensel olaral erkak-kadın geçinenden ne kadar hastayım, ne kadar sağlıklıyım. O yüzden oturun oturduğunuz yerde, ağzınızı bilmem nerenizi bi' tutun, biraz haddinizi bilin!

Diyanet İşleri Başkanı: "Eşcinsellik bir neslin felaketini hazırlar.". Demiş. Dünyaya eskiden olduğu gibi dinazorlar benzeri canlılar hakim olsa, hiç umrumda olmaz. Ne nesli ya; hepimiz ölüp gideceğiz işte!

Bir din ve kurumu olan diyanet düşünün ki, sevgi yerine eşcinsel diye milyonlarca insana nefret kusuyor. Ulan ben geri zekalı mıyım benden nefret eden şeylere innacak kadar? Çünkü uhrevi şeylerin benim eşcinselliğimden gerçek olması söz konusu bile olamaz.

Kaos GL demiş ki, "Homofobikler gizli eşcinseldir söylemi, gizli eşcinselleri hedef haline getirmektedir!" E hani siz görünürlüğü savunmuyor muydunuz? Tıpkı fahişelik bir mecburiyet diyip de, bir haktır söylemlerindeki çelişki gibi!

Eskiden eşcinselliğin yok sayılmasındansa, yasaklansa da savunusunu yapsak derdim. Muhafazakarlar bu yıl o kadar çok dillerine doladı ki eşcinselliği, acaba iyi yolda mıyız demeden edemiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder