11 Ağustos 2019 Pazar

Lut Kavmi eşcinsellik yüzünden değil, eşcinsellere tecavüz eden heteroseksüeller yüzünden helak oldu! Facebook günlüklerim; 22, 23, 24 Temmuz 2019

22 Temmuz 2019

Eşcinsellik

Büyük şirketlerin eşcinseller gibi çeşitlilikleri onların ürünlerini satarak veya onlara işçi kontenjanı açmaları onları desteklemekten öte kendi çıkar politikalarını düşünmekle alakalı. Bu yüzden küçük ölçekli işletmelerin onlarla bu konuda rekabet edemeyip iflas etmeleri ve de eşcinsel destek politkalarının bazı faşist grupların ortaya çıkmasına sebep olması gibi durumları szö konusu....

Hiç aşk hikayesi olmayan adam! Doğrudur, hiç aşk yaşamadım. Açılımı; çok sevdim ama hiç sevilmedim!

Homofobikler, yani eşcinselliğe karşı çıkanlar gizli eşcinseldir. Çünkü o nefret-karşıtlık, içlerinde bastırdıkları, gizledikleri kendi eşcinselliklerinedir. Ve gözleri döndükleri anda, kendi eşcinselliklerine olan nefretlerini, karşılarında gördükleri eşcinsellere kusarlar ve homofobikler eğer eşcinsel ilişki yaşamışlarsa, kendilerine olan nefretlerini, beraber oldukları kişiyi öldürerek akıtırlar. Kendisiyle barışık bir eşcinsel, beraber olduğu kşiyi öldürmez çünkü. Eşcinsel olmayan hiç kimse de kendi cinsiyle yatmaz ama kendi cinsiyle yatmayan milyonlarca eşcinsel vardır! Homofobi işte bu yüzden var; yatırverseler, gazları alınacak.

Diğer

Kan bağı-akrabalık ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum. Bakınız, ben türler arası bile eşitliğe inanan birisiyim; bir hayvanı bile en yakınımdan çok sevebilirim. Evlat edindiğim bir çocuğu, hayatı paylaştığım insanları falan da en yakınlarımdan çok sevebilir, onlarla daha keyifli paylaşımlar yapabilirim ama, işte aması var. Kan bağı başka bir şey... Kızıyorsun, nefret ediyorsun, seviyorsun, kısaca her türlü duyguyu bile onlarla yaşıyorsun ama buna rağmen boş veremiyorsun kan bağı olan yakınlarını, akrabalarını. Başlarına bir şey geldiği zaman canın başka türlü yanıyor, yürekten yanıyor, ciğerden yanıyor, başka türlü yanıyor işte. Mesela şu anda çok dolu dolu birlikte değilim kardeşlerimle falan ama onlar hep içimde; sevgi ve özlemim hiç eksilmiyor onlara karşı. Başka seviyorsun işte onları; kendin gibi bir şey oluyorlar. Hani tenine dokunursun ve kendini hissedersin ya, onlara dokununca kendin gibi oluyor işte. Bütün acılar unutuluyor, bütün aşklar ve arkadaşlıklar unutuluyor ama sana hatırra kalan, yad ettiğim, içinden çıkaramadığın ve hayat boyu içinde yaşattığın gene yakınların oluyor. Hiç kimseye onlar kadar canhıraş koşmuyorsun başlarına bir şey gelince falan. Daha fazla uzatmak istemiyorum; kan bağı, akrabalık, anne-baba, kardeşler başka oluyor... O yüzden, ben ne kadar hayata çok esnek bakan biri olsam da, kendi kanımdan olmayan bir çocuğa karşı çok rahat olamazdım. Bir kere ya çok bile kızamazsın alınacak diye, ya da sevemiyorsan nefret bile edebilirsin ama kendi kanından olana her türlü davranırsın; belki bu da bir koşullanmışlık ama sonradan edinilen çevresel koşullanmışlıklar da insan yapısının bir gerçeği kolay kolay değiştiremeyeceği veya değişirmesi mümkün olmayan....

Medya yandaşlaşınca, Hüttiuyr ve Milliyet'i okumayı bırakalı bile aylar oldu...

23 Temmuz 2019

Eşcinsellik

Dinci bir gazete, eşcinselliğe bağladığı ailenin çökmesinin, insan türünün sonunu getireceğini söylemiş. Amin. Yobazlardan, hurafiklerden kurtuluruz böylece!

Dini çıkarlarına alet eden yobazların oyununa gelmeyin. Son olarak Diyanet, cinsiyet eşitliği ayetini alıp, eşcinselliğe indirgedi ve aile elden gidiyor diye ortalığı velveleye verdi. Bir kültür olduğuna inandığım din bile, aslında eşcinselliği kötülemiyor. Yobazların cahilce nefretinden başka bir şey değil bu. Bir yaratılış varsa, eşicnseller de bu bu yaratılışın kanlı-canlı bir gerçeği. Varolan bir gerçeği inkar etmek, düpedüz aptallıktır. Eğer ben bir eşcinselsem, üçüncü kişilere ancak mok yemek düşer. Herkes kendi arkasını kollasın!

Lut Kavmi eşcinsellik yüzünden değil, eşcinselleri zorlayarak ilişkiye giren, onlara tecavüz eden bir yönetim yüzünden helak olmuş.

Eşcinsellik masum ve mağdurdur. Eğer eşcinsellik iftira edildiği gibi toplum düzenini bozan, aile kavramını yok eden bir unsur olsaydı, şimdiye kadar çoktan linç edilirdi. Eşcinseller görünür bir şekilde yaşayamıyorlar bile ki, toplumun düzenini bozsun. Hem ayrıca eşcinsellik bir cinsel yönelim; sadece sevişirken kullanılıyor bu. Neyi, nasıl bozabilir ki! Biraz akıllı olun artık; saçmalamayın!

Eşcinseller o dönemde de mağdur edildikleri için, Tanrı heteroseksüelleri cezalandırmak için helak etmiş Lut Kavmi'ni!

Netflix kanalı yakında, eşcinsellerin Lut Kavmi döneminde heteroseksüeller tarafından nasıl mağdur edildiklerini anlatan bir dizi çekmeye başlayacakmış. Dinci ve ahlakçı kesim ne yapacak çok merak ediyorum!

Tanrı çıksa ve dese ki yobazların kafasını asası ile de dürterek, "Ulan dümbelek, eşcinselleri de ben yarattım, sen kendi kafanın içinde yarattığın tanrı ve kıçından uydurduğun masallarla benim işime mi karışıyorsun?"! Ne madara olurlar be!

Şimdi ben tartışmasız eşcinselim. Yani seviyorum erkekleri; bunun bir alternatifi yok. Sonra adamlar kalkmış, eşcinsellik hastalık, günah, sapıklık, ahlaksızlık... E benim aklım var. Hastalığın, günahın, sapıklığın, ahlaksızlığın ne olduğunu biliyorum. Yani senden, senin inancından nefret ettirmekten başka ne işe yarar bu, a geri zekalı! Ulan ben kendime deliler gibi aşıkken, senin gibi aptallar karşısında kendimden-eşcinselliğimden mi nefret ederim, sizin gibi yobazlardan mı? Bütün eşcinseller kendileriyle barışık olsalardı, homofobiklere ancak mok yemek düşerdi!

Bütün eşcinseller kendileriyle barışık olsalardı, homofobiklere ancak mok yemek düşerdi! Homofobikler bana sesini çıkaramaz; çünkü benim antihomofobim, dünyayı yok edecek atom bombası gücündedir! Zaten kendisiyle barışık eşcinsellere, homofobikler gıklarını bile çıkaramaz! Ne diyecekler yani; ağızlarının payını alıp gidecekler veya kavga çıkacak. Bu kadar basit!

MUHAFAZAKARLAR ROBOTLARA KARŞI ÇIKARKEN, ROBOTLARDAN BİLE DAHA KUMNDAMATİKLER!

Ben aya gidilişinin 50 yıl sonra bile heyecanını yaşarken, gerici-dinci-yobaz-hurafik gazete-ciler, NetFlix kanalının eşcinselliğe 60 bin dolar harcayabileceğini söylemesini eleştirmişler. Ardından da eşcinsellik hastalığı Türkiye'de hızla yayılıyor, demişler. Nasıl bu kadar aptal ve geri zekalı olabiliyor insanlar, gerçekten anlamak zor. Aptal ötesi bunlar. Ben mesela bir şeyi yanlış bilsem, utandırılmamak için bunu dile getirmem. Ama bunlar herkesin aptallık olarak bildiği eşcinselliğin hastalık olduğunu, ısrarla savunuyor. Doğmamış çocuklar-ceninler bile böyle düşünmez bence; Genetiksel olarak yanlış peydahlanma bunlar! Eller aya, bizler yaya derler ya, bunlar hala kafalarının içindeki öte dünya ile meşguller. Tamam, dine inansın insanlar manevi huzur için ama hayatın gerçeklerini dogmalar-hurafeler üzerinden yok saymak, hiçbir akla hizmet etmez. Çok aptalca şeyler bunlar yaa. Yaa, insanların çoğu-muhafazakarlar, bilimsel gelişmelerden bile çok rahatsızlar; yani kendilerine kutu kutu bir yaşam kurmuşlar, o şekilde yuvarlanıp gitmeyi alışkanlık haline getirmişler. Yaa, gök gürlüyor, bunun doğa olayı olduğunu bile bilmiyorlar ve her şeyi Tanrı'ya veriyorlar. Robotlara karşı çıkıyorlar ama robottan bile daha kumandaya bağlılar.

24 Temmuz 2019

Eşcinsellik

13 ay sonra 8 yıllık emeklilik hakkım yenmiş olarak emekli olacağım. 13 ay da geçer. Koskoca 50 sene geçmiş 13 ay mı geçmeyecek? Hükümetler de geçer, AKP de geçer, AKP'ye oy verip de bize geçirtenler de geçer. Ama bu ülkenin geriye gitmesine sebep olanlarla, haksızlık yapanlara sesszi kalanlara öfkem, kinim, nefretim asla geçmez; umarım bunların cezasını, onlar daha beter çeker! İşte o zaman vicdanım zerre kadar bile sızlamaz!

En çok neyimle gurur duyuyorum biliyor musunuz; yobazlara oy vermeyecek kadar aklımın olmasıyla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder