17 Ekim 2018 Çarşamba

Tırnak uzatıp ojelemek, insanlık adına bir ayıptır!


Bugün kendimi kötü hissettim, hem de çok. Konuya değinmek de istemiyorum, kimseye uzun uzun laf anlatmak da. Bildiğim şu ki, adaletsiz bir dünyada yaşıyoruz, insanlıktan uzağız ve saçma sapan şeylerle uğraşıyor insanlar. Ve gerçekten, turnak makası olmadığı için tırnağını kesemeyen insan gerçeğiyle karşılaştım bugün ve yediğim lokmadan, içtiğim çaydan utandım güzellik merkezlerinde harcanan zamanı ve bu alanda dönen rantı falan düşününce. İnsanlar manikür, pedikürden falan bahsediyor ya... Saçını falan boyatıyor... İNSANLAR AÇLIKTAN ÖLÜYOR, BASKIDAN ÖLÜYOR, ZULÜMDEN ÖLÜYOR VE BİZ BUNA SEYİRCİYİZ! Beni anlayamıyorsanız, ayrı dünyaların insanlarıyız demektir. Siyaset dünyası falan bir şeyleri politize ederken, dünyanın bir tarafları yıkılıyor ama görmezlikten geliyorlar. Biz önce insanlığı öğrenelim ya siyaset yapmadan önce! Açın halinden tokun anlamayacağı gibi, kendi bakış açısına göre yayanlar da başkalarının sorunlarından bihaber yaşar, başka dünyalar umurlarında olmaz. Yaşam politikasının nasıl olması gerektiğini de içinde yaşanılan kültür belirler. Toplumlarla yöneticiler biribinden soyut değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder