17 Ekim 2018 Çarşamba

İlahi adalet; evrenin gezegensel dengelemesi ve Hüsamettin'in orada ne işi var?!


İlahi adalet denilen şey, evrenin gezegensel dengelemesi sonunda gerçekleşiyor ama haksızlık yapanların cezasını çekmesi ne kadar toplumsal yaşamın sağlıklı olmasında yeterldir tatışılır; Çünkü haksızların, zalimlerin barınmasına toplumsal zemin müsait olduğu sürece, hastalıklı ruhların biri gidecek, yerine biri ge(tiri)lecektir!

Belediyenin halka açık spor faaliyetlerine gidip gelirken, orada buluna bir temzilik görevlisinin kraldan çok kral olmasından dolayı saldırıya maruz kaldım, bisikletime zarar verdi bu kişi ve başkalarına da yaptığı yamuklardan dolayı ipi çekildi uzun bir süre sonra ama burada asıl suçlu kimdir, cezalandırılması gereken kimdir; bu kişi buraya nasıl ve neden getirilmiştir, yaptıklarına niye bu kadar uzun süre sessiz kalınmıştır, diye sormak gerekir önce. Bu kişi orada sadece bir temizlik görevlsiyken, spor yapmaya gelenlere keyfi müdahale etme hakkını nereden bulmuştur ve asıl önemlisi bu şikayetlere rağmen bu adama niye bu kadar tahammül edilmiştir. Ben zarar görüp bu adamı şikayet ettiğimde, kişisel sorununuzu dışarıda halledin diye bir cevapla karşılaşmıştım belediye tarafından. Oysa ben bu adamı tanımıyordum ki kişisel sorunum olsundu. Hayatta hep böyledir; olumsuzluklar birilerinin müsamaha göstermesinden dolayı vardır; çözüm noktası burasıdır aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder