25 Temmuz 2018 Çarşamba

Uyuşturucu zafiyetine evrenden rahmet sadece; onlara da üzülemeyeceğim şahsen!

Şöhreti hazmedemediysen, git evinde bulaşık yıka kızım!


Demi Lavato isimli Amerikalı şarkıcı yüksek dozda uyuşturucudan hastaneye kaldırılmış.
Efsane isimler var uyuşturucudan ölen...
Gencecik insanlar var ünsüz, uyuşturucudan hayata veda eden.
Yanlış anlaşılmasın; "oh olsun!" demiyorum bu insanlara...
Hayata bakış açıları öyledir veya o kadardır ama
bir insana en çok zarar veren kişi kendisidir.
Hayatın büyük darbesini yemiş insanları belki anlayabiliriz bu bataklığa düşmeleri konusunda (ama her türlü imkana sahip insanlarınki şımarıklıktan başka bir şey olamaz veya ruhsal dengesizlikten başka...)
Ama şöyle bir gerçek de var; bu insanlara bazı gerçekleri ne kadar anlatsan da, gene kendi bildikleri, inandıkları yolda gitmeye devam eder.
Hayattaki zorluk denilen şeyler nelerdir..?,
Evsizlik mi, parasızlık mı, sevgisizlik mi, ne..?
Bunlar gerekçe mi hayattan vazgeçmek için; bunalıp teselliyi maddelerde aramak için?
Beni şu anda çırılçıplak sokağa bıraksalar sıfır noktasında; bu, hayata tutunMamak için bir gerekçe olamaz; yürüyemeyen, konuşamayan, birisinin bakımına muhtaç, sokağa bırakılan yeni doğmuş bir bebek değilim çünkü.
Nedir insanı hayattan vazgeçme noktasına getiren ve onu uyuşturucu bataklığına sürükleyen?
Akılsızlık mı, aptallık mı; büyük olasılıkla!
Nedir gerçekten insanı sigara içmeye iten?
"ALIŞTIM, VAZGEÇEMİYORUM" DİYE BİR ŞEY OLABİLİR Mİ? ALIŞMA! BEN NİYE ALIŞMIYORUM; TADINI BİLMEDİĞİM VE VÜCUDUMA ZARAR VERECEĞİ KESİN OLAN BİR MADDEDE HANGİ ÇAREYİ BULACAĞIM BEN; ZAYIFLIKTAN BAŞKA BİR ŞEY OLABİİR Mİ KEYİF VERİCİ MADDELER; KEYİF VERİR Mİ AYRICA? HAYIR!
Keyif veren o kafar çok şey var ki hayatta eğer potansiyelimizi devreye sokabilirsek...
Müzik dinle, dans et, oku, aşık ol, sev-sevil... Kısaca hayatı yaşa; bunlar yapılamayacak şeyler değil ki? Yapamıyorsan da yardım al...
İnsan sonunda gele gele, "her insan yaşadığı hayatı hak eder" noktasına geliyor!
Kimseyi suçlamayacaksın o zaman; ben bu kadarım, benim psikolojim böyle kumanda ediyor diyeceksin bataklığa düştükten sonra...
Herkesin hayata bir bakış açısı var yapısı doğrultusunda; herkes de kendisi sorumlusu olduğunu bilsin yaşantısından.
Kendisi dışındaki olumsuzluklarla mücadele gerçeğini de unutmayalım; çünkü sen dünyaya gelmiş misin; çaba sarf edeceksin elbet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder