26 Temmuz 2018 Perşembe

Bir eşcinsel olarak her türlü vatandaşlık görevlerimi yerine getirdim; insanca yaşama hakkı istiyorum sadece!


Elbette konuşacağım... Şimdi konuşmayacağım da ne zaman konuşacağım? Ben bu ülkeye, her vatandaşın yaptığı ve yapması gereken her şeyi yaptım. Askerliğimi yaptım 18 ay, vergimi de ödüyorum kuruşu kuruşuna. Vatanıma ve milletime olan sevgim de tartışılmaz asla. Ama devlet benim eşcinselliğimi tanımıyor, bana yapılan saldrıları nefret suçları kapsamına almıyor. Sokaklarda bildiriler dağıtılıyor eşcinsellik yasaklanmalı diye, eşcinsellik ahlaksızlık-sapıklık diye nefrete hedef gösteriliyor eşcinseller, nefret cinayetlerine kurban gdiyorlar bu yüzden, her türlü ayrımcılığa ve insanlık dışı muameleye maruz kalıyorlar... Hukuk nerede, adalet nerede, eşitlik ve özgürlük nerede, demokrasi nerede, insanlık nerede, vicdan nerede..? Dogmatik anlayışların kapsama alanına girmiyorum ben, geleneksel yaşam biçimi karşılamıyor benim yaşama haklarımı; insanca bir yasa istiyorum, insanca bir muamelleyi hak ettiğimize inanıyorum eşcinseller olarak. Eşcinsellerin hak mücadelesi fuzuli bir şey değildir; insanca ve herkes kadar yaşama hakkı ve doğuştan getirdiği özelliklerine saygı mücadelesidir. Her kim bu konuda sessiz kalıyorsa, eşcinsellere yapılan haksızlıklara iştirak ediyor demektir. Siz kaşınız veya gözünüz için haksızlığa uğradınız mı hiç; biz sevme biçimimizden dolayı insanların % 90'ı tarafından nefret ediliyoruz; siz bu oranın hangi tarafındasınız; pardon duyamadım! Cehaletin kurbanı ve mağduru olmak istemiyoruz artık, insanca yaşama hakkı istiyoruz. İnsanlara insanca yaşama hakkı verilirse kimse kaybetmez, insanlık kazanır. Eşcinselliğe ve eşcinsellere nefret de ne size sevap kazandırır, ne de insanlık kazandırır. Diyebilirsniz ki, insanca yaşamıyor musunuz? Yaşıyoruz da; yaşamak var, bir de yaşamak var! Bir insana her adım başı kötü bir şeymiş gibi cinsel yönelimini hatırlatıcı davranış ve imalarda bulunulursa, yeri geldiğinde sırf bu yüzden öldürülürse; bunun adı ne kadar insanca yaşamaktır? Siz heteroseksüeller yaşamın her biriminde gümbür gümbür yaşarken, bize yanlışmışız gibi muamele edilmesi hiç adil ve insani değil. Sevmek güzeldir değil mi; eşcinsellerin sevme hakları ellerinden alınmış durumda. Siz hiç sokakta erkek erkeğe flört eden çiftler gördünüz mü, veya ömrünü aynı erkekle geçiren bir erkek..? Yaaa; anlamaya bile çalışmıyorsunuz belki eşcnselleri. Tutmuşsunuz heteroseksistçe bir yol, gidiyorsunuz işte... Homofobiklere ceza verilsin, eşcinselliğin de normal bir cinsel yönelim olduğu öğretilsin artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder