28 Temmuz 2018 Cumartesi

Artık o cinsiyetinden sıyrılmış gibi; ne erkek, ne dişi, ne eşcinsel biri..

Ayça Şen son şarkısıyla içten bir mesaj veriyor gene...


Çok sevdiğim kişileri, şeyleri keşke daha teknik anlatabilseydim, daha çok kişinin beyninin içine sokabilseydim. Ama korkmayın benim sevdiğim şeyler ve kişiler zararlı değil, hayata anlam katacak şeyler ve kişiler olabilir en fazla...
AYÇA ŞENbaşkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..!
Ama ben duygularımla anlatacağım onu da çok kısacık.
Biliyorum ben çok sevdiklerimi içime sığdıramıyorum ve anlatırken de Samanyolu Galaksisi kadar anlatıyorum...
Oysa benim sevdiklerim, insanların hayatına çok da tekabül etmiyor dersem, sevdiğim şeylere hakaret etmiş olurum...
Evet yaa, benim sevdiğim şeyler genele FAZ-LA GE-Lİ-YOR! Oldu mu?
Ben Ayça Şen'e bayılırım; çünkü sürpriz bir şeydir; yaptığı şeyler de sürpriz ve de dolayısıyla heyecan vericidir. Manyaktır Ayça Şen; o yüzden "Ayça Şen bir dünya" istersiniz; ben öyle istiyorum çünkü.
Kocaman bir çocuktur; o kadar cesurdur ki, çok şeffaftır; bu, Ayça Şen ise, gerçek Ayça Şen nerede denilecek kadar sahicidir.
Hayatla dalga geçiyor numarası yaparak üstesinden gelir sistemin.
Eğlenceli mükemmeldir.
Bazen korkutur ettiği laflarla büyümüş de küçülmüş çocuklar formatında!
Dalga mı geçiyor, laf mı sokuyor belli olmaz ve şartellerinizi attırabilir...
Aslında mesaj veriyordur doğasını yitrimemeye çalışan biri olarak.
Ayça Şen'i tanımaya herkesin kapasitesi yetmez başka gezegenden olduğu için ama onu bilenler de onu asla bırakmak istemez; Mesela ben kendimi Ayça Şen gibi görürüm. Ayça Şen kafası vardır bende de. Ama o daha çok potansiyelli olduğu için, kendini profesyonelleştirebilmiş.
Ayça Şen şarkcıdır da; her şeyi yaptığı için her şey olduğu gibi...
Köşe yazar, kitap yazar, hayatı yazar ve okur, Radikal yazar...
Şarkı çalar, radyoda çalar, gitar çalar-şarkı yapar ve söyler...
Bu yazıyı da hayatımda dinlediğim en güzel şarkılardan biri olan "Yaşlı Karınca" vesilesiyle yazıyorum... "Tarık Akan" da çok güzeldi...
Şarkıları çok fazla tıklanmıyor ama benim listeme hep bir numaradan girerek ace'lerle love game yapıyor!
Belirtmeden edemeyeceğim; aslında çok anlaşılıyor ama ben Ayça Şen'e tutkuntutkunum... Ayça Şen benim olsun istiyorum!

Ayça Şen özel radyoların çıkmasıyla peydahlanmıştır ifadeci olarak...
Show Radyo'daki progarmıyla soyadı şenBAŞKAN kalmıştır.
Aslında onun yabancı müzik formatında bir kimliği olduğu için, sonra Radyo'5'e falan geçti, sonra radyodan radyoya geçti, sonra evinden canlı radyo yayını falan yapmaya başladı...
Benim onunla Radyo'5'te canlı bir sohbetim olmuştu Sevgililer Günü dolayısıyla benim sevgilim olmadığından... 90'ların sonu veya 2000'lerin başı...
Tabi konu eşcinselliğe gelmişti eşcinsel olduğum için sevgilisiz olduğumdan ve konu tamamen eşcinselliğe dönüşmüştü. O dönemler radyolarda falan öyle pat diye eşcinsellik konuşulmuyordu ama biz konuşmuştuk işte. Konuşuluyordu da , yapıcı bir şekilde konuşulmuyordu; komedi unsuru olarak konuşuluyordu. Ayça Şen taa o zamanlar bile kalıplaşmış eşcinsellik anlayışına karşıydı; niye eşcinseller davranışlarıyla, görüntüleriyle protipsel bir varoluş içinde oluyorlar ki demişti... Eşcinsel eşcinseldir ama eşcinsel sadece eşcinsel değildir demişti... Başka taraflarıyla varolarak eşcinsel olsunlar demişti...
Ve aradan 20 yıl mı geçmiş...
Artık o cinsiyetinden sıyrılmış gibi; ne erkek, ne dişi, ne eşcinsel biri... diyerek şimdilerde, benim düşüncelerimi müzik diliyle anlatıyor.
Ben de sevgi olarak hemcinsimi seviyorum ama hiçbir şeyim; bir canlıyım diyorum yıllardır ama anlatamıyorum işte ama anlatmaya devam edeceğim. Ayça Şen'i de belki kimse kaale almayacak onun düşüncesine uygun olanlar kendilerini yalnız hissetmeyecekler ama gene de, mutlu olacaklar en azından içinde kendilerini buldukları bir melodiyle.
Lafı fazla uzatmayayım...
Ayça Şen'den dün tenis oynadığm arkadaş grubumda bahsettim, şarkısını dinlemezseniz, yoksa... dinleyin çok bayılacaksınız dedim, hatta o anda cep telefonlarından YouTuba'a girdirip dinlettim... Tabi şok geçirmediler, güzel dediler; beğeneler de oldu, az beğenenler de; beni de birazcık üzdürler mi ne! Oysa ben tenis kortunda o şarkıyla herkesin Dolunay'a yükselmesini istemiştim!
Kısaca...
Ayça Şen hayatlarda hep olmalı tıpkı onun kafasından olanların hayatlarında olduğu gibi.
Çünkü Ayça Şen düz dönen dünyayı, şöyle arada bir sallayarak eğlenceli şekilde insanları kendilerine getiren, kahkaha efektli dikkat dağıtan muzip bir şey, yani ezber bozan bir şey.
Biliyorum ezber bozmak zordur ama ezberleri bozmayı denemek daha takdir edilesi bir şeydir daha cesurca olduğu için...
Artık o cinsiyetinden sıyrılmış gibi; ne erkek, ne dişi, ne eşcinsel biri... Hayatın herkese eşit mesafesinde... <3 ...="" p="">
Not: Biz, Ayça Şen Radikal Gazetesi'nde yazarken Memo'nun maceralarını okurduk; memo üniversiteye hazırlanıyormuş bu sene... Evet yıllar çok hızlı geçiyor Ayça Şen... İyi ki de geriye Ayça Şen kalabiliyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder