6 Temmuz 2018 Cuma

2 yıl sonra ben....


Eğer yaşarsam, aksilikler de olmazsa, 2 yıl sonra kabuğuma çekileceğim. Kabuğuma çekileceğim derken hayata küsmeyeceğim tabi... Yaşım gereği daha dingin bir hayat sürmek zorunda kalacağım kaçınılmaz olarak. Çünkü benim öyle dünyevi hırslarım yok zaten. Olsaydı, bu yaşıma kadar olurdu. Benim derdim hep müzik ve okumak oldu, bundan sonra da değişmez artık. Fotoğafçılığımı da coğrafi çerçevede veya gezilere çıkarak tatmin ederim artık. Spora gelirsek... Kabuğuma çekileceğim derken köyüme gitmekten bahsediyorum. Köyümdeki arazilerden birine spor tesisi kurmak istiyorum. Tenis, badminton ve voleybol olmak üzere. Ve özellikle o çevreye spor hizmeti vermek istiyorum. İsteyen olursa da spor kampı yapmaya gelebilir. Kendi sebzemi yetiştirmek ve hayvanlarla uğraşmak daha mümkün olacak hem bu sayede. Zaten yaşamadığım bir yer değil. Liseye kadar köyde yaşamışlığım var. Liseden sonra 2 yıl daha köyde kaldım. Toplam 15 yılım geçti köyde. Bilirim oraları, alışkınım. Hem köy kocaman bir aile demektir. Herkesi tanırsın ve kardeşlerim de orada olduğu için, daha iyi olur gibime geliyor. İnternet üzerinden yaptığım işlerimi şehirden gerçekleştirmekle buradan gerçekleştirmek arasında da hiçbir fark olmaycak zaten. Çünkü internet üzerinden sürüyoruz hayatımızı. Bu düşüncem hep vardı ve her geçen gün daha pekişiyor. Ben şunu anladım. Bazen ne yaparsan yap, bazı şeyleri değiştiremiyorsun. Çünkü herkes eğri veya doğru bir yol çizmiş. İnsanlar neyi almak istiyorsa, onu alıyor. Çünkü ÖYLE..! Zaten köyüm dediğim yer şehrimin mahallesi gibi, resmi statüde de zaten mahallesi. Şehire uzaklığı ortalama 45 dakika ve saat başı araç kalkıyor. Neden 2 yıl sonra; çünkü emeklilik maaşı almama 2 yılım kaldı... Müziklerim, kitaplarım, dergilerim, vesairelerimle bir hayat beni bekliyor eğer ölmez de yaşarsam. Eşcinsel hakları falan mı dediniz; daha güçlü şekilde mücadele edeceğim elbet ama internet üzerinden. Dediğim gibi, insanlar değişecekse fikirler üzerinde değişebilir ve istiyorlarsa da bunu almak internetle mümkün. Birebir kimseye dert anlatmayacağım artık. Çünkü hayatımın yarıdan fazlası geçti gitti... Amacına ulaşmasa da yaptıklarımdan pişman değilim elbet; çünkü tecrübeden daha kazançlı hiçbir şey yok hayatta... Eskiden olduğu gibi en sevdiğim çiçek olan sardunyalar yetiştireceğim her renkten dahası... En güzeli de negatif elektriklerden uzak kalacağım. Çünkü insanlar ulaşabilecekleri kişiye negatif elektirk gönderir. Çünkü köy demek daha steril bir hayat mikroplara karşı bağışıklık kazanmış olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder