5 Temmuz 2018 Perşembe

Ben, "eşcinselim" diyebiliyorsam, her eşcinsel diyebilmeli bunu!


Ben, "eşcinselim" diyebiliyorsam, her eşcinsel diyebilmeli bunu;
bedeniyle barışık olmayan ve transseksüel geçinen eşcinsellerin,
eşcinsellliğiyle barışık olmayıp biseksüel geçinen arada kalmış kamuflik ikiyüzlülerin,
aktifim diye kendini eşcinsel kabul etmeyen homofobiklerin,
heteroseksüel yaşam süren gizli eşcinsellerin,
tüm vesairelerin
yükünü ben çekmek zorunda değilim.
Bi' kere de dürüst ve akıllı olun artık, korkak değil; erkekliğin ve kadınlığın arkasına saklanmayın; bu sizi korumaz çünkü, korumuyor da görüldüğü üzere.
Eşcinsel hakları işte bu yüzden gelmez; kıvırmayacaksınız LGBTİ diye,
sığınmayacaksınız dogmatizme ve heteroseksist unsurlara...
Sonra "aptalsaptal insanlar" üzerimizde tahakküm kurmaya çalışır işte.
Ben eşcinselim dedikten sonra kim ne yapabilir ayol!
Homofobik insanlara bakıyorum; benden hiçbir fazlalıkları yok; aynı bedene sahibiz.
Bunlardan mı korkacağım ben diyorum.
Akıl olarak artım var üstelik onlardan.
Sonra eşcinsellere bakıyorum; onlardan korkuyorum; çünkü aslını inkar edenlerle başedilmez.
Ben homofobik dünya ile başedebiliyorum ama başedemeyen açık eşcinsellerin tek suçlusu yukarıda saydığım korkak eşcinseller işte; LGBTİ'ler!
Tabi ben LGBTİ+lara göre transfobiğim, bifobiğim, LGBTİ+ fobiğim...
Ne alaka ayol!
Olmak istesem hepsini de olurum; çünkü ihtiyaç duymuyorum cinisyet kalıplarına ve de kategorilere.
Ben doğmuş muyum; doğmuşum; kendimi olduğum gibi yaşamammın önünde engel yokken, niye cinisyetçi kalıplara girmeye çalışayım ki?
Nedir ya erkeklik veya kadınlık; nefes almak vardır, hayatı yaşamak vardır; yaşamanın penisi veya vajinası mı olur?
Değişik kimlikleri kamuflaj ederek saklansam bile, kendimi nasıl kandıracağım?
Sanırım bu durumu korkak veya cesur olmak olarak açıklamak gerekiyor.
İşte bu yüzden, bu saatten sonra benim LGBTİ'likle işim olamaz.
Hayatta heteroseksüellik varsa, bir de eşcinsellik var cinsel yönelim olarak; bu kadar! Bunun da ambalaja ihtiyacı olamaz, olmamalı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder