12 Nisan 2018 Perşembe

Tükrüğüm depreşiyor bazılarına karşı ama yutuyorum!


İnsanlık ne zaman büyüyecek? diyorum...

Sorun büyümek mi acaba, yoksa "iyi" olamamak mı?

"İyi" olmak büyümek değilmi?

Değil sanırım.

Hainlik, iki yüzlülük ve utanmazlık büyümekle halledilebilecek işler değil sanırım.

Evrimsel bir şey sanırım!

İnsanlara istedikleri her şeyi versen gene de doymazlar mı, çıkarcı olmaktan vazgeçmezler mi maddi-manevi?

Genleri düzenlemek gerekiyor sanırım evrimi beklemeyeceksek!

Ders alıyorum yaşadıklarımdan, kendimi korumaya çalışıyorum hayata küsmek yerine.

Ve büyümek onlarınki ise, çocuk kalmayı tercih ediyorum.

Çünkü insan, kıyaslamayı doğaya göre ve kendi inandıklarına göre yapmalı.

Yaa, şu dünyada konuşulacak o kadar çok şey var ki eğer "şey" gibi yaşayamıyorsan...

Ama haksızlığa maruz kalıp da vicdansızlık yapanlarınkine karşı insan susamıyor.

Tükrüğüm depreşiyor ama yutuyorum!

Bu yazım heteroseksüellere değil, eşcinsellereydi! Onlar kendilerini çok iyi biliyor utanmasızca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder