12 Nisan 2018 Perşembe

Ben etmenlere maruz kaldığım için eşcinsel olmadım, eşcinsel bir etmendim ben hayatta!

Eşcinsellik bir çiçek kadar doğaldır. Onun rengini, şeklini, uğradığı mutasyonu sorgulayamazsınız. Ve hayatta milyonlarca eşcnsel var ise, bunun gerçekliğinden şüphe duymak nefretten başka bir şey olamaz!


Eşcinselliğin sonradan, çevresel faktörlerin etkisiyle olduğunu söyleyenlere asılnda vereceğim tek cevap; siz g*ri zekalı mısınız, olur? Ul*n insan içinden gelmese bir şeyi niye yapsın, nefrete maruz kalmak için mi eşcinsel olsun; insanın kimi seveceği de sonradan oluşan bir şey olamaz. Haa, senin içinde i*nelik varsa ve onu tutuyorsan, orasını bilemeyceğim. Eğer eşcisnellik sonradan olan bir şeyse, aslolan eşcinsellik, dayatılan heteroseksüleliktir; Çünkü ben hiç karşı cinse zerre kadar bile eğilim duymadam, duymuyorum, duyamam da; çünkü bir eşcinsel eşcinselse, bilinçli bir eşcinselse, heteroseksizme boyun eğmeyecek bir özgüvene sahipse, zaten karşı cinsle bir şey denemek aklından bile geçmez. İnsanlar o kadar akılsız ki, keyifle ve içten gelerek sadece karşı cinsle sevişileceğine inanıyor. Ayrıca eşcinsellik duygudan yoksun ilişkiden ibaret bir şey olsaydı, o zaman insanlar 31 çeker geçerdi ve ilişki yaşamaya ihtiyaç bile hissetmezdi. Eşcinselliğe sadece cinsellik gözüyle bakanlar ya sevmeyi bilmiyorlar, ya da kendileri de eşcinseller. Zaten homofobinin arkasında da gizli eşcinsellik yattığı söylenmiyor mu? Homofobi yüzünden eşcinsellerde "Acaba?" sorusu oluşuyor, karşı cinsle denemelere falan girişiyorlar, giriştiriyorlar acaba düzelir mi-yim? diye... Yani homofobiye prim verirsen, eşcinselliğin sonradan olacağını düşünür elbette insanlar ve sonradan olduğuna inanırlar, ve de tedavi ettirmeye çalışırlar nefretlerini tatmin etmek için. Bütün eşcinseller eşcinselliklerinin arkasında dursa, eşcinselliğin doğal-normal olduğuna dair bir inanç oluşur ve kimsenin aklında kuşku olmaz eşcinselliğin anormal olduğuna dair. Kendisine bakıp niye bunlar hemcinsiyle yatıyor diyen heteroseksüeller bile bir süre sonra pes ederler. Şimdi benimle, benim gibi inatçı biryile, ölümüne eşcinselliğini konuşturmayan birisiyle kim uğraşır ki? Heteroseksizm güç yeterliliği yapıyorsa eşcinsellere, bu eşcinsellerin bilgisizliğinden, bilinçsizliğinden, özgüvensizliklerinden, eşcinselliklerine inanmayıp eşcinsellerinin arkasında durmamalarından, eşcinselliklerini savunmamalarından, heteroseksizme kafa tutmayıp boyun eğmelerinden... Ben de bir ana ve babadan doğdum; 7 kardeşiz. 3 kız, oğlan, bir de ben. Bildiğim kadarıyla hepsi de heteroseksüel. Annem-babam vardı, önümde rol model olarak erkke de vardı, kadın da. Zaten heteroseksist bir dünyada rol model eksikliği olabilir mi..? Buna bağlıyorlar ya. Sevgisiz bir ortamda mı büyüdüm. Sevgi neydi bu toplumda? Herkes kadar ben de sevildim. Ne bir eksik, ne bir fazla. Anasız-babasız büyüyüp, şiddet ve sevgisizlik dahil her türlü olumsuzluğa maruz kalıp da eşcinsel olunmuyorsa, hiçbir olumsuzluğa marız kalmayan benim gibiler niye eşcinsel olsunlardı? Eşcinselliği şiddet gibi, sevgisizlik gibi olumsuzluklara verir ya homofobikler, bazen de eşcinsel çocukları fazla yumuşak diye şiddetle erkekleştirmeye çalışarak çelişkiye düşerler. Hani sevgisizlik, ilgisizlik eşcinsel yapıyordu, bu sefer de gül gibi yetiştirilmek mi eşcinsel yapıyor insanı? Anneler kız gibi yetiştirince olumsuzluklardan korumak için çocuklarını, bu yüzden hanım evladı gibi eşcinsel oluyorlarmış, erkekleştirmek için de şiddetle sertleştirmek gerekiyormuş. Kız gibi yetiştirilince eşcinsel olunmazmaz. Bakınız gele gele cahilliğe geliyoruz her seferinde. İnsanın hangi cinsten hoşlanacağının, toplumsal cinsiyetle alakası olamaz. Toplumsal cinisyetin ne olduğunu bile bilmiyor insanların % 99'u. Onlar erkekliği ve kadınlığı bilirler, erkek de kadını sever sadece! Toplumsal cinsiyet kültürel bir şeydir, insanın sevgi gibi içinden gelen şeyleri bağlamaz. Benim kadın rolünü benimsememle alakalı değil hemcinsimi sevmem. Nice maço-erkekten de erkek eşcinseller var hemcinsini seven. Bunları nasıl açıklayacaksınız? Kafanızda bir şablon oluşmuş; eşcinseller böyledir, bu şekilde yetişmekten dolayı eşcinsel olmuştur, falan-filan... Yaa, siz benim içimden gelen duyguları benden iyi mi bileceksiniz g*ri zekalılar? Siz ancak kendi duygularınızı bilebilirsiniz, onu da yanlış biliyorsunuz işte. Hayır ben tecavüze falan da uğramadım, kimse beni zorlamadı, etkilemedi eşcinsel olmam için, kız gibi de yetiştirmeye çalışmadı. Ben kendimi bildim bileli hayallerimi bile hemcinsimle kuruyordum. Benden büyük çocukları benimle sevişmeleri için ikna etmeye çalışıyordum. Ben etmenlere maruz kalmadım, eşcinsel bir etmendim ben hayatta. Bunu ne zaman anlayacaksınız yaa... Anlamak istemiyorsunuz sadece ama bana sökmez. Siz ancak özgüvensiz pısırık eşcinseller üzerinde gerçekleştirebilirsiniz cinsiyetçi emellerinizi. Çünkü bilirsiniz eşcinselliğin doğal olduğunu ve değiştiremeyeceğinizi. Homofobi üzerinden heteroseksizmi varetmek sizinkisi sadece. Çünkü heteroseksüelliğinize eşcinsellik kadar güvenemiyorsunuz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder