28 Nisan 2018 Cumartesi

Transseksüellik homofobiye dair bir cinisyetçiliktir!


Sabah kalktım, tenisime gittim, 2 saat oynadım. Çok güzel tenis dostlarım var..! Sonra diğer bir arkadaşımla diğer arkadaşıma çay keyfine gittik. Akşama da tenis var gene İranlı bir arkadaşımla ve başka kimler olacak bilmiyorum. Sonra çorbamı kaynattım, kahvaltımı yaptım. Kedilerim İrma ve ailesi, Lilly ve ailesi... Kalabalık olmak güven veriyor insana ama sevdiklerinle kalabalık. Gigi kızım 3-4 gündür yok. Hamileydi o da. Ya bir yerlerde doğurdu yavrularına bakıyordur diyeceğim ama bu zamana kadar gelirdi başına bir şey gelmeseydi. Ama iki kere daha böyle yapmıştı; gittikten bir hafta sonra dönüp gelmişti. Bilgisayar karşısında internetten okumalarımı yaptım, blog güncellemelerimi yaptım, müziklerimi indirdim. Misafir ağırladım ve akşam oldu ve az sonra akşam tenisine gideceğim. Vakit çok hızlı geçiyor ve yapmak istediklerimi yetiştiremiyorum ne yazık ki. Yazımı yazamadım mesela bugünkü.

Trans erkeğin biri gene mesaj yazmış ne alıp veremediğin var translarla? diye. Sizin derdiniz kendinizle ayol. İyi desen de üzerinize alınıyorsunuz, kötü desen de. En sonki nefret saldırısında bu sefer trans kadın kendini savunurken, kendisine saldıran gencin ölümüne sebep olmuş tek bıçak darbesiyle ve "hep kurban olmak zorunda mıyız?" diye eşcinselleri ve transları savunan bir yazı yazdım. Bir çatlak ses gene altına yorum yazmış paylaşımımın. "İnanmayın bu samimiyetsiz iki yüzlüye" diye... Hasta dedin mi alınıyorlar, cahil dedin mi alınıyorlar, homofobik dedin mi alınıyorlar ama siz bütün denilenleri zaten ispatlıyorsunuz davranışlarınızla. Siz daha homofobi ve transfobinin bile ne olduğunu bilmiyorsunuz ayol. Daha da önemlisi siz, heteroseksizmin size biçtiği kefeni bile özgürlük zannediyorsunuz.  Transseksüellik homofobiye dairdir. Eşcinselliğinizle barışamadığınız için heteroseksizme yamanmaya çalışıyorsunuz. "Ben eşcinsel değilim, heteroseksüel erkek veya kadınım" demek resmen cinsiyetçilik ve homofobidir. Bunun başka bir açıklaması olamaz. Bu kendini kandırmak, kendinden kaçıştır. Tabi toplumsal cinsiyetin heteroseksizmin dayatması yapay bir şey olduğunu bilmeyenlere bunu anlatamazsın. Sen cinsiyet var diyorsun kadınlık ve erkeklik olarak, ben de cinsiyet kimliğine inanmıyorum. Ben kadınlığı ve erkekliği çürütebilirim ama sen bana erkekliğin ve kadınlığın cinisyetini mantık çerçevesinde açıklayamazsın. Tabi içselleştirdiğin heteroseksizm beynini yıkadığı için, toplumsal cinsiyete dair kimlikleri doğal zannediyor olabilirsin. Biliyorum dediklerimi anlamak zor veya kafaların kabul etmesi kolay değil ama ben böyle düşünüyor ve buna inanıyorum. Her zaman dediğim gibi herkesin kendi tercihlerini destekliyorum o şekilde mutlu olacakları için ama sizler o kadar nefret ediyorsunuz ki kendinizden, farklı düşünceler kaçtığınız gerçeklere ayna tuttuğu için bundan rahatsız oluyorsunuz.İşte asıl mesele bu. Sizi rahatsız eden başkalarının düşünceleri değil, sizin kabul etmek istemediğiniz ve kaçtığınız kendi gerçekleriniz. Asıl samimiyetsiz olan sizlersiniz heteroseksüelmiş gibi yaparak; çünkü öyle değilsiniz ve kendi gerçeklerinizden o kadar şiddetle nefret ediyorsunuz ki, fırsatını bulunca, bedeniyle barışık eşcinselleri eşcinsellikleriyle vurmaya çalışıyorsunuz homofobikçe. Oysa siz de o sunuz, eşcinselsiniz. Bir de apatl saptal her seferinde bizi kıskanıyorsun ve o yüzden transfobiksin diyorsunuz ya... Gerçekten çok komiksiniz. Sizin olabileceğinizi diğerleri niye olamasın ki olmak istedikten sonra. Bedeniyle barışamayıp gerçeklerden kaçmayı marifet mi sanıyorsunuz? Kendinizden o kadar nefret ediyorsunuz ki, bu nefretinizi kapatmak için toplumun ahlakçı bakış açısını körüklemek niyetine bile silikon teşhir ediyorsunuz, hadımlığınızı teşhir ediyorsunuz. Hayatınızı cinsiyet ve cinsellik üzerinden yaşıyorsunuz kendinize olan nefretiniz gözlerinizi kör ettiği için. Söylediklerim gerçek olmasa umrunuzda bile olmaz söylediklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder