7 Nisan 2018 Cumartesi

Herkes kendi işine baksın!

Bir gün Eurovision Şarkı Yarışması'na katılmak en büyük hayalim. Ülke yönetimi yumuşamış ve TRT Eurovision Şarkı Yarışması'na gay bir temsilciyle katılıyor ve bu şarkıyla eşcinsel haklarına da dikkat çekiyor. Neden olmasın. Çok mu tuhaf ve de imkansız bir şey? Eşcinseller varsa, eşcinsellik de hayatın bir gerçeği olduğu için, bunun toplumsallaşmasından daha doğal ne olabilir ki! Şipşak hemen 5 dakika da yazdığım şarkımın sözleri. Ses aralığım yarım oktav ama konuşm tarzında şarkı söyleyeceğim.




Herkes kendi işine baksın!

Herkes kendi işine baksın...
Günahsa da benim günahım,
hastalıksa da benim hastalığım.
Cehennemde yanacak olan da benim,
bu hastalıktan muzdarip olacak olan da...
Size giren çıkan mı var?
Bu beden de bana ait, ruh da;
Tasarrufu da bana ait.
Niye rahatsız oluyorsun,
gocunduğun ne; yaran mı var?
Niye homofobiksin; sen de mi eşcinselsin yoksa?
Beni gördükçe aynada kendini görüyor gibi mi oluyorsun?
Eğer öyleyse nefretin bana veya eşcinselliğe değil, kendine.
Sen kendini sevmiyorsun eşcinselleri sevmeyerek.
Serbest bırak kendini,
içinden geldiği gibi davran.
Kendini böyle daha iyi hissedeceksin,
nefretin yerini sevgi alacağı için.
Seviş ve rahatla hemcinsinle!
Pişman olursan bir daha yapmazsın;
kaybedeceğin bir şey yok,
belki kendini kazanacaksın bu sayede,
aradığın mutluluğu bulacaksın.
Ben çok mutluyum kendim olduğum için,
eşcinsel olduğum için.
Tek rahatsız olduğum
beni anlamayan, anlamak istemeyen insanların
nefretlerinin sebep olduğu
ayrımcılık, şiddet ve cinayetler...
Çünkü eşcinselliğin bir zararı yok kimseye,
olamaz da.
Sevmekten kim ölmüş,
sevmekten kim usanır!!!
Tanrı beni böyle yaratmış
sa vardır bir bildiği.
Belki biz eşcinseller olmasaydık,
siz heteroseksüeller de olmayacaktınız...
Araştırınız bilimsel gerçekleri,
yüzleşin gerçeklerle körü körüne nefret edeceğinize.
Biz dünya üzerinde milyonlarcayız
ama sizler görmek istemiyorsunuz bizi.
Her ailede neredeyse bir tane eşcinsel var
dır. Ama sizin nefretiniz,
saklanmamıza sebep oluyor.
Bir gün biz de insan gibi yaşama hakkını kazanacağız.
Çünkü bu bizim en doğal hakkımız
ve bunu engeleyemeyeceksiniz.
Eşcinseller özgürlüğüne kavuştuğu zaman,
bütün dünya özgürleşecek.
Çünkü kasmayacaksınız o zaman kendinizi,
kaybetmekten korkacağınız hiçbir şey kalmayacağı için.
İşte o vakit hayatınızı yaşayacaksınız,
bu dünyadan eksik gitmeyeceksiniz,
ve gözünüz arkada kalmayacak!
Biz hiç kimseye bir şey yapmadık
ama sizler bize çok şey yaptınız;
bunun da hesabı sorulacak bir gün alemin her katında.
Çünkü kimsenin ettiği yanına kar kalmaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder