19 Şubat 2018 Pazartesi

İnsanlar hem cahil, hem de hain, fırsatçı ve duyarsız; ÇÖKÜK SİSTEM!


Bazen düşünüyorum da, bütün olumsuzluklar benim başıma mı geliyor, yoksa ben hakszılıklara tahammül mü edemiyorum? İnsan olmak haksızlıklara tepki göstermek değil mi? Bu disiplinsizlikten, sistem çöküntüsünden dolayı inanın hiç bir şekilde alış-veriş içersinde olmak istemiyorum insanlarla...

Bankadan kredi kartı borcunu ödemediniz diye son ödeme tarihinden 15 gün sonra mesaj geliyor. Beynimden vurulmuşa dönüyorum. Müşteri hizmetleriyle direkt irtibat kurmak da mümkün değil gibi bir şey artık. Tele sekreter çıkıyor karşımıza. Neymiş, 20 senedir müşterisi olduğum aynı bankanın kullanmadığım diğer kartına yatırmışım parayı bankamatikten. Borç gözükmeyen kullanmadığım karta 20 yıl boyunca hiç para yatırmamışım da, bugün yatıracak kadar geri zekalı mıyım ben? Borcumu yatırımadığımı haber vermesini biliyorsunuz da, hesabımı incelemeyi bilmiyor musunuz? İnceleseniz, o paranın nereye yattığını görürsünüz. Tabi işin ucunda gecikme faizi var değl mi? Aynı bankanın matiği daha önce de 100 liramı yemiş ve banka, gün sonunda matikte fazlalık çıkmadığını söylemişti. Bu 1.

2.si ise, PTT gönderileri bana ulaştırmıyor. Neymiş, adreste böyle biri yokmuş. Aynı paket ikinci defa gönderilince aynı adreste beni bulabiliyorsunuz ama. 1 defa olmuyor ki bu olay. İstanbul'dan gelen son gönderi de bana ulaşmamış ve geri gitmişti. Sebebini araştırdım, barkodda ismim Halil değil, Halit gözüküyormuş. Peki zarfın üzerinde yazan Halil ne olacak? Elemanınız yanlış giriş yaptırysa bunun faturası neden bana kesiliyor? İsmim barkoda Halit olarak geçtiyse bile adres doğru değil mi; doğru. Bi' zarfı kontrol et, bi' adresteki kişiye sor, vesaire... Ama niye zahmete girsinler ki? Gönderilen CD'nin fiyatı 15 lira, gel-gitleden posta parası 25-30 lira! Bir de sorumlu kişilere ulaşabilsen... Telefonları kimseler açmıyor.

3. olayım ise bugün... Bir poster aldım 5 liarya. Poşette de sadece benim aldığım poster kalmış. Satıcı poşetiyle vermiyor posteri bana. Poşetten de 5 lira aldı. Fırsatçılık değil de ne bunun adı.

4. Faturalı hatta geçtim ve GB hakkımı ilk ay kullanamadım. Bayiye sordum, mobil veriyi sadece telefondan açmam yeterli değilmiş, bayinin şirketten kullanım izni alması gerekiyormuş. Peki bunu ben faturalı hatta geçerken niye yapmıyorsunuz? İnsanlar uyusun, hava yollarının müşterilerden 1 zeytin kısarak bütçelerine katkı sağladığı gibi, siz de GB'larla insanalrın hakkını yiyerek haksız kazanç sağlayın.

5. İki kola bir kola fiyatına diyor bir market. Kasadan geçerken iki kola parası istiyorlar. Reyonda bir kola fiyatına 2 kola yazdığını söylüyorum, sonra işlemi düzeltiyor kasiyer. Dalgınlardan ceplerini mi dolduruyor kasiyerler? Sonra bir de akşamları açık vermekten sızlanıyorlar...

Bu kadar olumsuzluğun üst üste gelmesi bir tesadüf müdür, sistem çöküntüsü müdür?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder