3 Ocak 2018 Çarşamba

Bir "Hiçbir başarı tesadüf değildir" öyküsü: Bahadır Tatlıöz


Onu ilk Ajda Pekkan ile yaptığı düet ile tanıdım. İlgimi çekmedi. Sonra önceki şarkı ve kliplerine baktım. İnsanı çarpmasa da izleniyordu, dinleniyordu ama orada kalanlardandı benim için. Yani "uf" diyip tekrar dönüş hissi uyandırmıyordu. Sonra zaman geçti. Tesadüfen "Takvim" şarkısı ve klibiyle karşılaştım. Gene "bir şeyler yapmak için çabalayan" duygusu oluşturmuştu sadece. Gene üzerinden bir zaman geçti ve bugünlerde karşıma tekrar çıkmaya başladı klip kanalında "Takvim" şarkısıyla ve dinledikçe sevmeye başladım, sesini özümsedim, kendini özümsedim, şarkıyı da sevmeye başladım, kendisini de. Sonra sosyal medya hesaplarından dünden bugüne gelişimine baktım, hayat hikayesini okudum... Evet, emek vermiş kendine. Dünkü Bahadır Tatlıöz ile bugünkü arasında belki çok fark yoktur gelişme dışında ama albenili bir şekilde sunma haline getirmiş emeklerini. Yani hiçbir başarı tesadüf değildir demekte istiyorum. Çabalaya çabalaya mükemmel hale getirmiş kendini; görsel olarak özellikle. Müzikal alt yapısı olmasa zaten ayakta asla kalamaz ayrı mesele. "Takvim" şarkısı Bahadır Tatlıöz'ün geldiği en iyi nokta ki bu yıl "en iyi çıkış yapan" kategorisinde de yer almış, klibi klip kanalında çok tıklanmış. Umarım yaptığı yeni şarkılarla ve farklı ses rengiyle dinleyicileri yarım bırakmayacaktır kendisine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder