3 Ocak 2018 Çarşamba

Beyaz slip külot ve atlet insanın laboratuvarıdır!


İnsanlar Yeliz Yeşilmen'in kocasının beyaz atlet giymesiyle dalga geçmişler. Ayol siz hangi dünyada yaşıyorsunuz? Atlet veya don giymek ayıp bir şey midir, yoksa bir sağlık ve hijyen gerekliliği midir? Atlet veya don giymeyen serseridir zaten. Bakıyorum da direkt pantolon veya üst giyiyor bazıları. Terlemiş kıyafetleri sonra tekrar giyiyorlar. Hangi yüzle? Tene temas eden kıyafet lekelenmez mi? İnsan yıkanınca ter veya ifrazat değmemiş kıyafet giymek istemez mi sağlıklı olmak adına? Ya iç çamaşırsız giydiğin kıyafeti her giydikten sonra yıkayacaksın, ya da iç çamaşırıyla giyeceksin. Kıyafetlerin altına iç çamaşırı giymeyi ayıp sayan insanlar türedi son yıllarda. Ben de onları ayıplıyorum. Ben atletsiz ve donsuz rahat edemem asla. Özellikle erkeklerin donsuz nasıl dolabildiklerine şaşırıyorum. Çünkü erkeklerin dışarıda bir cinsel organ denen şeyi vardır ve bunun lastikli donlarla toplanması gerekmez mi sağlıklı yürüyebilmek, oturup kalkabilmek için? Boxer denilen donları bile asla giyemiyorum ben. Sağlıklı olan şeyin modası mı geçer ayol? Eğer görüntüsü hoş durmasa bile benim altımdaki sağlıklı bir şeyi kim görecek ki? Beyaz lastikli külotlar hem inanı rahat ettiriyor, hem de bir laboratuvar gibi akıntı falan olunca test ediyor insanı. Atletsiz de yapamıyorum, özellikle geceleri atletsiz uyuyamam. Üşürüm, üşür belim. Beyaz atlet ve külotu eleştirenlerin çoğunun altında da basmadan yapılan 3 liralık boxer tabir edilen geniş donlardan olduğuna o kadar eminim ki... Çünkü insanların daha ekmek peşindeyken beyaz don veya külotu eleştirmesi hiç de inandırıcı değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder