4 Ocak 2018 Perşembe

Bugün eşcinselliği tuhaf karşılayanlar, yarın yasaklar!

Homofobik devletin homofobik kurumları, homofobiden cesaret alıp daha bir homofobikleşiyor.


Türk Hava Yolları koltuklarında yolcularına izlettirdiği dizilerlerde eşcinsellik kelimesini sapkınlık ve tuhaf şey olarak çeviriyormuş...
Ben eşcinselim... Sapık mı, tuhaf mı oluyorum şimdi?
Herkes gibi yiyip içip sıçıyorum, okuyorum yazıyorum, çalışıyorum vergimi ödüyorum, öğreniyorum bildikleirmi paylaşıyorum, herkes kadar aklım fikrim var, herkes kadar hatta fazlasıyla sosyal yaşamın içindeyim, hiçbir şekilde heteroseksüellerden eksik bir tarafım yok, sahi heteroseksüelliği üstün kılan ne; homofobik olması mı, vesaire...
Varız işte bu dünyada, geliyoruz dünyaya bir şekilde, bizi ne başka gezegenden fırlatıyorlar, ne de sonradan eşcinselliğe sapıyoruz; milyonlarca eşcinsel yanılıyor olamaz değil mi?
Anlayın artık, eşcinsellik doğanın bir gerçeği kabul edemeseniz de, etmek istemeseniz de... Yapılacak hiçbir şey kabul etmeseniz de. Eşcinselliği kötüleyerek hiçbir şey değişmeyecek. Çünkü doğa yapısını değiştirmez asla.
Bütün bu olanların sorumlusu kim; eşcinselliği kabul etmeyenlere oy veren ve ben heteroseksüelim diyen eşcinseller.
Bugün eşcinselliği tuhaf karşılayanlar, yarın eşcinselliği yasaklayabilir.
Önemli olan yol su elektirk değil, demokrasidir sevgili arkadaşlar.
İran'da niye özgürlük yok; demokrasi olmadığı için; demokrasi olmayınca egemen güçler bütün imkanları ele geçirirler ve çaresiz bırakırlar vatandaşları...
Tepki gösterince, bir de sanki kaza sonucu böyle bir hata yapılmış gibi davranıp düzeltmeye çalışıyorlar ya... Çok inanıyoruz!
Eşcinsellik tuhafsa, ben tuhafım; ne olacak şimdi?
Sensin tuhaf heteroseksüel olduğun için!
Ay iyi ki bedeniyle barışamamış eşcinseller gibi kendi bokuma düşman değilim! Çünkü insanın kendine tuhaf bakması ne feci şeydir! Ay insanın bunalası gelir!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder