26 Aralık 2017 Salı

Yeni yıldan neler bekliyorum?


Yeni yıldan ne bekliyorum,.?
Sağlık, huzur, barış olunca mutluluk olur zaten...
Hayvanların saygı gördüğü ve can güvenliklerinin olduğu bir ortam...
Eşcinsellerin kendisiyle barışması, zaten homofobiyi otomatik olarak bitirecektir...
Bilgi toplumu olmayı...
Sanat ve spora daha fazla önem... Çünkü insanlar o zaman erişecektir mükemmelliğe...
Kişisel olarak da...
Artık şu felsefe bölümüm bitsin de başarıyla, bundan sonra daha takıntısız yaşayayım.
Şu emekliliğim de bir gelse de paralarımı saçsam!
Köprüler kurulsun ötekiler arasında...
Sevgi olsun daha çok... Keşke daha çok sevseydik ve sevilseydik...
Yaa, bir de insanlar birbirine, farklı düşüncelere saygı duysun artı ki, kendilerine benzemeyenlere, onların düşüncelerine korku ve nefretle yaklaşmasınlar. Beni ve düşüncelerimi sevmiyorsanız da, takmayın beni kafaya, yok sayın... Tıpkı benim yaptığım gibi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder