12 Eylül 2017 Salı

Her erkeğin başına gelebilir; eşcinsel veya heteroseksüel!

Doktorlar teşhis koyamıyor derdime ve tedavi edemiyorlar!


Kaç yıl oldu şu idrar yapamama problemim başlayalı... 5-6 yıl?
Nelerle nelerle uğraştım...
Penisimden girdiler aletlerle tecavüz gibi... Penisime iğne yapop masturbasyon yaptırdılar gözleri önünde...
Kimisi mesane boynu yüksekliği dedi, kimisi prostat...
İlaçlar fayda etmedi sayılır.
En son doktor prostat dedi ve ilaçlar son defa fayda etmezse, ameliyat olursun dedi.
İlaç fayda etmedi ama doktorum gitmiş Devlet hastanesinden.
Başka bir doktora gittim ve o da diğerleri gibi bu yaşta prostat olamaz diyor.
Yaşa mı bağlı bazı rahatsızlıklar?
Ama önceki doktor tetkiklere göre problemlerimin kaynağının prostat olduğunu söylemişti.
Şimdiki doktor bütün işlemlere yeniden başlamak istiyor teşhis koyabilmek ve tedavi etmek için. Gene penisimin ucundan girip idrar kanallarını inceleyecek. İşkenceden başka bir şey değil ki bu; yani normal tecavüzün bin mislisi bir şey. Tecavüze bile razı geliyor insan bu aletin acısını düşününce...
Ama bu doktor beni mutlu eden bir şey söyledi ilk doktorumun teşhisini çürüten. Dedi ki, mesane boynu yüksekliği olsa 40 yaşından sonra çıkmaz, çocukluktan itibaren yaşardın bu sıkıntıyı.
Bu doktorum ayrıca daha önceki penise giriş tahribatı veya kullandığın ilaçlardan dolayı kanallarda daralma da olabileceğini söyledi açılması gereken...
Bugünkü maceramın da bu şekilde sonuçlanacağını biliyordum.
Ben doktorların tetkikler sonucu hep bir kötü haber vermesine de hazırlıklıyım aslında ama hiçbir haber alamıyorum ki iyi veya kötü...
Bu arada kan seviyem normalin biraz altında ama son günlerdeki bitkinliğimin sebebinin bu olduğunu sanmıyorum. Üşüttüm biraz araç klimalarından ve virütik bir şey diye düşünüyoum. Çünkü boğazım iltihaplandı gene...
Bundan sonra ne yapacağım...
Önceki bütün testleri dosyalayıp, bu alanda en uzman doktor peşinde koşacağım özel olarak.
Gerçekten idrar yapamamak çok büyük sıkıntı. İnsan çatlayabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder