12 Ağustos 2017 Cumartesi

Türkiye neden bu hale geldi?


Aslında son günlerde muhafazakar iktidardan alınan cesaretle meydana gelen olaylar konusunda lafı hiç de uzatmak istemiyorum. Çünkü birşeylerin vuku bulmasının bir sebebi vardır ve bunun sebebi de insnların kendileridir. Muhafazakar iktidar durduk yerde koltuğa oturmadı. Tabi baş örtmeyi özgürlük sayanlar için başı açık insnaların tacize uğramalarının ve şiddete maruz kalmalarının bir önemi yoktur. "Kafalar" kapalı olunca, "açık" insanlar olumsuzlukları hak ediyordur! Son günlerde meydana gelen olayların tek sorumlusu muhafazakarlıktır sayın seyirciler; bunun başka bir açıklaması olamaz. Muhafazakar iktidarın vatandaş gibi, polis gibi uzantıları zaten bunu direkt dile getiriyor... Tacize uğrayan kızların polisten aldığı cevap ne; "bu kılık kıyafetle başınıza gelenler az bile". Namaza durarak otobüs ve tramvayı durdurmak falan hangi akla ve mantığa hizmet ediyor söyleyebilir mi birileri? Bu neyin kafası gerçekten? Kimsenin manevi dünyasına kimse bir şey demiyor ki ama bunun günlük hayatı etkilemesinin sağlıklı bir açıklaması olamaz. Yarın her kafasına esen yol üzerinde namaza durarak trafiği altüst edebilir! Gerçekten namaz kılacak hiçbir yer kalmadı mı da böyle yapılıyor? Ya bir müzisyene, hem de kadın bir müzisyene el kaldıran polise ne demeli? Kimse gerçekten burada polisi falan savunmasın. Siz kimi kandırıyorsunuz? Bunlar sadece medyaya yansıyan vukuatları polisin. Psikolojisi sağlıklı olmayan ve dinle devlet işlerini birbirinden ayırt edemeyenlerin vatandaşın güvenliğini sağlayacak mercilerde görev yapmasına izin verilmemeli bence. Yarın atesit diye inancı olmayan insanları da dövebilir polis! MESELA EŞCİNSEL OLDUĞUM İÇİN BEN KAÇ DEFA DAYAK YEDİM POLİSTEN. EVET SADECE EŞCİNSEL OLDUĞUM İÇİN. Bunlar müslüman bir ülke olduğumuz için olasılıklar dahilinde olan şeyler mi? Demek ki yeterli ve sağlıklı eğitim verilmiyor bu mevkideki insanlara. Sarıklı sakallı polis ne demek oluyor peki? O zaman tangalı polisler de olsun. Şu anda sarıklı polisler görevde olmayabilir ama nadir de olsa olmasının sebebini sorguluyorum ben burada. Bu insanların nereden cesaret aldığını sorguluyorum. Sakın kadının sokakta dondurma yemesi ve kahkaha atması vesaire iffetsizlik diyen üst yetkililerden alıyor olmasın! Erkek sokakta sigara içebiliyorsa, kadın da dondurma yiyebilir. Erkeğin üstsüzlüğü tuhaf karşılanmıyorsa, kadının memesine yüklenen namus kavramı erkek egemen yapının ahlakçılığından başka bir şey olamaz. Biliyorum bazılaırnıza tuhaf geliyordur söylediklerim eğer heteroseksizme koşulladıysanız kafalarınızı. İnsnaların çoğu yanlış uygulamalara bile sesini çıkaramıyor muhafazakarlarla karşı karşıya gelmemek için. Türkiye nasıl bu hale geldi, ne zaman İran gibi olacak?! Tam da bu noktada trans bir kadının, "AKP'ye oy verdiğim içim kimse bana iş vermiyor" demesi çok manidar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder