1 Ağustos 2017 Salı

Maskeli seks..!


İnsanların seksi tabulaştırıp
aşkı kutsallaştırması
ne yaman çelişki,
ne ikiyüzlülük
ve samimiyetsizlik,
ne büyük özgüvensizlik
ve korkaklık...
Aşksız seks yapamazmış..!
TabiTabi..!
Oysa seksin adı aşk;
seks olmayınca aşk diye bir şey bile olmuyor.
Seks yapamayacağı kişiye kim aşık olur ayol! Biraz dürüst olalım artık!
Sekse ahlakçılar aşk diyor,
bir de özgüvensizler beğendiği kişiyi mülkiyetine geçirmeye çalışınca aşk oluyor seksin adı.
..talca seksin aşkı kirlettiğini düşünenler falan da oluyor;
p!asta ayol bunlar!
Aşk insanı olduğunu söyleyenlerinki ise
histeria!
dan başka bir değil!
Maskeli seks, eşittir aşk!
Konuya niye değindim..?
Dürtüsel bir şeyin formu bozularak
öyle zorlaştırlıyor,
öyle abartılıyor,
öyle hayat-meyat meselesi haline getiriliyor,
öyle ölüm kalım meselesi haline getiriliyor ki,
öyle yaşamın merkezine oturtuluyor ki,
dünya öyle bir farklı döndürülüyor ki aşk için,
öyle bir hayatın sanki tek anlamıymış gibi muamele yapılıyor ki...
Bütün şarkıların falan bunun için yazılması,
bunun için oscarlık filmler yapılması...
Sanırım en büyük ticaret unsuru aşk!
Yazdığım şu kısa yazının anahtar cümlesi belkide bu.
Kimsenin aşk yaşam biçimine laf etmeye lüzum yok aslında tabiki de.
Ben,
mesSela,
bir şeyler dürtüyor beni,
uyarıyor işte
ve mümkün mertebede kimyasal ve fiziksel olarak kendimi gerçekleştiryorum.
Bazen heterokapitalizme uyarlamaya çalışıyorum bu anlamda,
yani aşk kamuflajı altındaki seksimi
ama elimde kalıyor.
Bu ne ya diyorum!
Oysa takılıp kalmak yerine,
hayatın % 99'luk bölümünü de yaşasak engelsizce-aşk engeline takılmadan
daha iyi olmaz mı?
Yani özgür seks demek istiyorum!
Aşk denilen şey benim için,
seksim gelinceye kadar.
Böylece daha sorunsuz oluyor.
Kimsenin kaldıramadığım huyunu çekmek zorunda kalmıyorum.
Aklıma şu geliyor...
Neden eşcinseller falan doğadan uzaklaşmış bir kaos üzerinden evlilik hakkı falan istiyor?
Bu, şu gibi geliyor bana...
Biz heteroseksist olalımda heteroseksüeller kadar,
sonra bir de heteroseksizmden kurtarmaya çalışırız kendimizi.
Yani heteroseksizmden illaki darbe yiyecekler!
Eğer eşcinseller seksi tabu olmaktan çıkartıp özgürlüğe kavuşturabilselerdi,
eşcinsel hakları çoktan kazanılırdı.
Çünkü eşcinsellerin ahlakçılığı yüzünden,
eşcinsellik,
eşcinsellerde de ahlaksızlık duygusu uyandırıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder