12 Ağustos 2017 Cumartesi

İrem Derici ve zayıflamanın formülü; ihtiyacından fazla keyif amaçlı ye-me-ye-cek-sin!


Bir yılda 30 kilo vererek 50 kilonun altına düşen İrem Derici'yi çok eleştiriyorlar sağlık açısından zararlı diye. Kadının boyu kaç ayol? O zaman Kylie Minogu'u eleştirin önce. Neden eleştiriyorlar? İrem Derici'nin sağlığını düşündüklerinden mi? Hayır..! Çünkü bizim insanımız kompleksli olduğu için hazımsızdır. Çekemez mükemmelliği. Kendisi yapamıyorsa, başkası da yapamamalıdır. Daha düne kadar İrem Derici gene aynı İrem Derici'ydi; n'oldu; fit bir vücuda sahip olması mı hedef haline getirmenize sebep oldu? Kadın herhalde doktor tavsiyesi alacak imkan ve bilince sahiptir değil mi? Ben İrem Derici'nin dürüstlüğüne inananlardanım. TV programıyla ilgili çıkan tartışmalarda da İrem Derici'nin tarafındayım. İrem Derici iyi şarkıcılığının yanı sıra genelin kilosunun altına düşünce, yani fit bir vücuda da kavuşunca insanlara ters geldi. Bir taraftan iyiyken bir taraftan da defolu olmalısın ki, ortalama seviyenin üstüne çıkmamalısın. Hem yetenek, hem güzelliği bir arada kaldıramaz bizim kültürümüz. Ya çirkin ve yetenekli olacaksın, ya da güzel ve de saksı boş!

Kilo demişken, bizim insanımız, 1.70 boyun 90 üstü kiloyu kaldırabileceğine inanıyor. Erkeklerden bahsediyorum. 1.70 boyun varsa senin kilon ancak 60'ta sağlıklı olabilir. Belli bir yaşın üzerinde olunca da kilo opsiyonu istiyorlar. İnsan yaşlandıkça iştahı azalır daha artması yerine ama bizimkilerin maşallahı var iştah konusunda. Mide ameliyatıyla falan zayıflayanlar, ters orantılı olarak iradelerini güçlendirmedikçe çok da işe yarayacağını sanmıyorum. O kelepçe atar bir süre sonra irade zayıflığından.. Şu yemeyi arabanın benzin ihtiyacı gibi düşünün. Yemek yemeyi sevmekten alamıyorsanız kendinizi, ne yediğinize dikkat edin. SEBZE YİYİN! Benim mesela ana ürünüm domates ve salatalık, ekmeği bir dilim olarak katık ediyorum. Yoğurt yiyin bol bol... Ne bileyim bana 1 yumurtalık protein yetiyor günlük. Et yemeyince falan oluyor gerçekten. Bakınız ölmüyorum ama kilom yetmiş ve altına düşemiyorum bile istesem de o kadar dikkat etmeme rağmen yediklerime içtikleirme ve günde 3-5 saat spor yapmama rağmen. Kilo vermek zor iş olduğundan dikkat gerektiriyor, irade gerektiriyor, çaba gerektiriyor. Çok yemek yiyip de spor yapanlara inanamıyorum. Kalorini ihtiyacının ve yakabileceğinin üzerinde alırsan, o spor kilo vermen konusunda fayda etmez ki. Boğazını kısmasını öğrenirsen, kiloyu spor yapmadan bile verebilirsin. Spor kaslarını güçlendiriyor, sarkmaları önlüyor. 1 saat koşup 3 tane ekmek yersen hiçbir işe yaramaz. Bazıları da ekmeği hayatımdan tamamen çıkardım diyor. Pilav, makarna, patates ne alemde diyorum; onlardan bol bol yiyiyorum ekmek olmayınca diyor. TamamTamam sustum; boşuna çenemi yormamayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder