11 Ağustos 2017 Cuma

Eşcinsel diye 15 yaşındaki bir çocuğu 21 yaşına gelince idam etmek nasıl bir insnalıktır?

Eşcinseller değil, homofobikler yanacak cehennem ateşinde cayır cayır! Ve o gün ben ateşinizi harlayacağım!


Bugün de Milliyet gazetesinin dünya haberlerini görmeyivereyim dedim yorucu bir Aydın şehri gündeminden sonra. Daha sonra anlatırım Aydın maceramı...
Bir çocuk 15 yaşındayken tutuklanmış, 6 yıl hapis yatırılıp 21 yaşına gelince de idam edilmiş.
Olay İran'da geçiyor... Müslüman bir ülkede!
Ne vicdanlı bir ülke be..!
15 yaşındayken kıyamıyor, 6 yıl hayatını zindan ediyor, sonra karartıyor...
Lanet olsun sana İran..!
Lanet olsun senin nefretine; nefretinde boğul emi!
İran diyince aklıma hep eşcinsel oldukları için idam edilen çocuklar gelecek.
İran demek sadece şeriatla yönetilen bir ülke demek değildir benim için; 80 milyonluk bir duyarsızlıktır da..!
Ülkemize bağlayacağım; Türkiye de muhafazakar bir ülke demek değildir sadece; başına laik cumhuriyet konulan, eşcinselliğe, eşcinsellere karşı 80 milyonluk duyarsız bir ülkedir de!
Kimse saçmalamasın karşıma geçip da falan dediklerim yalanmış gibi...
Ülkesini benim kadar seven kimse olamaz!
Eşcinseller, transseksüeller her gün nefret saldırılarına maruz kalmaya devam ediyor ve Müslüman Türkiye Cumhuriyeti Devleti eşcinsellere karşı duyarsızlığa devam etmektedir.
Evet Türkiye eşcinselleri tanımamakta, cinsel yönelim ve cinsiyet kimliğine karşı yapılan saldırıları nefret suçları kapsamına almamaktadır ve almamakta ısrar etmektedir muhafazakar demokratik devlet bahanesiyle...
İran'a dönersek...
Bir çocuğu eşcinsel diye öldürmek bırakın dini, bırakın ahlakçılığı, bırakın cinisyetçiliği..; hangi vicdana, hangi insanlığa sığar diyorum her zamanki gibi, her nefret saldırısı olduğunda şiddetle canım yandığında...
Artık homofobiye cehalet demekten de, bu tür insanlara cahil demekten de bıktım.
Umarım doğa, nefret sevgi dengesini doğal afetleriyle dengeler! Ne diyom ben ya..!
Diyor ya bağnazlar eşcinsellik yüzünden oluyor doğal afetler diye...
Ben de diyorum ki, faylar yerine oturuken, innsanlığı da dengelemeye çalışıyordur büyük ihtimal doğa!
Utanmadan bir de "sapıklık"tan dolayı demişler çocuğun idam edilme gerekçesine.
Yabancı basında "sodom" diye geçmiş öldürülme gerekçesini...
Eşcinsel diyemeyen dilinizi eşek arıları soksun, sapıklık kadar başınıza taş düşsün EMİ!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder