17 Ağustos 2017 Perşembe

Asılacak eşcinsel erkekler!

Artık bazı gerçekleri dile getirmemek için bir sebep görmüyorum. Çünkü gerçekler dile getirilmediği sürece eşcinseller yanlış yapmaya devam edecek ve bu da eşcinsellik hakkındaki önyargıları besleyip büyütecek, pekiştirecektir. Konumuza eşcinsellerin heteroseksüel evlilik yapmaları üzerinden devam ediyoruz. Eşcinsellerin heteroseksüel evlilk yapmalarının bahanelerini dile getirmeyeceğim artık toplumsal baskı gibi. Aynı toplumsal baskıyı bir eşcinsel olarak ben de görüp heteroseksüel evlilik yapmıyorsam, diğer eşcinseller de yapmayabilir. Ben Halil değilim diyorsan da şikayet etmeyeceksin o zaman. Ben eşcinsellerin heteroseksüel evlilik yapmalarının neticelerinden bahsedeceğim şimdi, yaşadığım tecrübeler üzerinden. Mesela benimle tanışan erkeklerin ilk sorduğu sorulardan biri evli olup olmam ve karımın olup olmaması. Bu soru ne anlam taşıyor biliyor musunuz; eşcinseller üzerinden kadınlara ulaşabilmek. Çünkü eşcinsellerin karılarını tatmin edemediklerine dair bilgileri var. E haklı da olabilirler. Evli olup da bu tür teklifleri kabul eden eşcinseller yok mu? Müjde Ar'ın başrolünde oynadığı Pınar Kür'ün romanı olan olan "Asılacak Kadın"da bu konu işlenmiyor mu? Ben heteroseksüel evlilik yapan eşcinsellerden de teklif alıyorum birliktelik için ama benim bir kadınla ne işim olabilir ayol. Bu tür teklifleri kabul eden eşcinsel arkadaşlarımız yok mu: VAR! Alan memnun veren memnunsa bundan sana ne diyebilirisniz ama yanlış davranışlar, yani eşcinsellerin heteroseksüel evlilik yapmaları işte böyle sapıkça durumlara sebep oluyor. Eşcinsellerin ve eşcinselliğin yanlış anlaşılmasına biz eşcinsller de sebep oluyoruz..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder