13 Temmuz 2017 Perşembe

Heteroseksizmin trend haline getirdiği LGBTİ kısaltmasıyla hiçbir ilişiğim kalmamıştır artık!


Daha düne kadar ünlü eşcinsellerin eşcinsel hakları konusunda mücadele etmemelerini korkaklıkla adlandırırdım ama anlaşılan o ki, gerçekten mücadele edilecek bir "kesim" yok. Hatta insan utanıyor "bunlar"dan. Heteroseksizmin şişirdiği birer balon hepsi de istisnalar hariç. Gerçek eşcinsellikle alakaları olmadığı için eşcinselliği temsil etmeleri çok sakıncalı. Çünkü eşcinsellik nedir; bir cinsel yönelimdir, o da hemcinsini sevmektir. Onun dışında baktığımızda, hepsinden birer cinsellik fışkırıyor. Kimisi trans adı altında, kimisi feminen davranışlarıyla toplumsal cinsiyeti pekiştirerek... Hayat demek, kişilik demek, insan demek; cinsellik demek değil ki. Cinsellikle nereye kadar varolabilirsin, ahlakçı bir toplumda da ahlaksız ilan edilip homofobiyi hortlatırsın. Gerçi kendileri de homofobik ayrı mesele. Zaten kendisiyle barışık olan doğru-düzgün eşcinsel oluyor; slikon yaptırmıyor, orasını burasını kestirmiyor, diktirmiyor, ucube gibi yapay bir kimlik sergilemiyor. Bir de sözlerimi hakaret olarak algılayıp özür bekliyorlar benden. Ayol sizin hayata bir özür borcunuz var öncelikle doğanızı inkar ettiğiniz için.. Doğa sizleri kendinizi gerçekleştirebilecek şekilde yaratmış; şart mı heteroseksizme uyarak heteroseksist olmak, cinsiyetçi olmak..? Beni de düşüncelerimden dolayı aforoz mu edeceksiniz, ne yapacaksınız yapın; çok da tınnnn! Bundan sonra ağzıma bile almak istediğim L.. ile başlayan kısaltmayla da hiç alakam olamaz artık. Herkes ne hali varsa görsün. Ben sadece eşcinselim ve o problemli kısaltmayla asla ilişkilendirilmek istemiyorum. Son dönemlerde "doğa dışı yaratıklar"la yaşadığım sürtüşmeleri de iyiki de yaşamışım diyorum. Çünkü bu sayede kurtarmış oldum kendimi o bataklıktan. Heteroseksizmin şekillendirdiği eşcinsellik anlayışıyla örtüşmüyor benim konuya bakış açım. Çünkü ben cinsel yönelimime göre yaşamak istemiyorum ve istemediğim bir şeyleri de sırf heteroseksizmle sidik yarıştırmak için istemiyorum. Neymiş eşcinsel evlilik falan ya! Ben evlenmek istemiyorum ki eşcinsel evliliği savunayım. Heteroseksizmle sidik yarıştırmak adına kendi kişiliğimden, özgürlüğümden ödün veremem. Eşcinsellerin istediklerine bakın, bazı eşcinsellerin bedenlerini heba etmelerine bakın; sırf heteroseksizme benzemekten başka bir şey değil. Eşcinsel evlilik de öyle bir şey; karı-koca hayatı gibi bir şey. Ben niye birine sahip olayım, niye birine ait olayım; ben MAL mıyım ayol?! Aşkımı da, seksimi de özgürce yaşar geçer giderim. Ben hayvanlar kadar yok muyum?!!! Benim karım, çocuğum olmayacak ki heteroseksist aile hakları falan isteyeyim. Herkes kendisi çalışsın, hayatını idame ettirsin. Hayatını sokaklarda üretmeden geçirmiş bir insan devletten neden haksız bir şekilde ödenek alsın ki? Biz "bilmem ne" olarak iş bulamıyoruz, seks işçiliğine mahkumuz, diyor bazı "şey"ler... Hadi ordan. Sen de "bilmem ne" olmayıver. İNSAN OL! Bu kadar!

Daha önce yaptığım gibi eşcinsel hakları mücadelem, hayatımı eşcinsel olarak yaşayarak olacaktır. Benim insanlara mesajım kendi hayatımdır. Hayatım da sadece cinsel yönelimimden ibaret değildir. İnsanlar eşcinsel olduğumu biliyorlar ama 7/24 cinsellik yaşamadığım için kimse rahatsız olmuyor gibi bir şey! Bazı dönmeler gibi sosyal medya hesaplarımdan profilim silikon olarak fırlamıyor. Hatırlatayım; gerçek eşcinselliğin bunlarla, bu yapay kişilerle alakası yoktur. Evet yapay..! Her şey beyinde bitiyorsa, bedenle ne derdiniz var?! Oh be, sırtımdan bir yük kalktı. İnsanın inanmadığı şeyleri savunmaya kalkması çok ağır bir yük. Bundan sonra kimse konuyla ilgili olarak beni rahatsız etmesin, paylaşımlarıma cevap da vermesin. İnternet çağındayız; varsa bir meramınız kendi sayfalarınızda düşüncelerinizi özgürce ifade edin. Ben size bulaşıyor muyım ayol! Bana katkısı olan kişilere teşekkür ediyor ama kimseden özür falan dilemiyorum. Asıl özür dilenecek kişi benim. Çünkü kişisel olarak kimseye bir şey demediğim halde, çok çirkefçe saldırılara maruz kaldım. Hepinizi evrene havale ediyorum ve kimseyi falan affetmiyorum bana yapılan haksız muamelelerden dolayı. Zamanı gelince hatırlatırım merak etmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder