14 Temmuz 2017 Cuma

Eşcinselliğin de adını kirleten "şey"ler!


Dün birisi yazılarımı kaldırmamı istiyor. Sebebi, sevgilisi üzülüyormuş. Sen kimsin, sevgilin kim diyorum. Araştırıyorum. Sevgilisi saatler veya 1 gün önce bana facebook'tan arkadaşlık teklif eden bir çocuk. Taksim'e gelirsem beni şöyle dövecekmiş de, etiketini sısrlayan hakaretler, küfürler, vesaire... Artık bunlara da moral bozmuyorum. İnsanlara karşı iyice robotlaştım mı ne?!

Bunlar bana saldırı için bir komple falana olamaz. Çünkü o kadar bir beyinleri olduğunu sanmıyorum. Eşcinsel gündemi takip eden kişiler falan da olamazlar ki bilinçli falan olsunlar. Tesadüfen karşılaşmışlar işte yazılarımla. Cinsiyetçi algılarına ters düşünce de kadın rolünü oynayan eşcinsel üzülmüş numarası yapıyor, erkek rolünü oynayan eşcinsel de palazlanıyor. İşte heteroseksüellik dışında kalan, eşcinselliğin adını kirleten yolunu bulamamış "şey"lere bir örnek daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder