25 Haziran 2017 Pazar

Benim için bayram, eşcinellere haklarının iade edildiği gündür!


Bayram benim için her bayramda anamın elini öpmekti. Benim dini inancım yok. O yüzden bayramlar sadece kültürel bir durum ihtiva eder BENİM İÇİN! Adettendir lokum, şeker, tatlı ve misafir ağırlamak... Herkesi manevi olarak kutluyorum, amaaaa... Eşcinsellerin insanca yaşama hakkı yok sayılırken hiç kimse benden bayram havası beklemesin. Devletin eşcinsel haklarını yok sayması ve "Onur Yürüyüşü"ne izin vermemesinden, bu duruma sessiz kalan herkes sorumludur. Duyarsızlıktır bu, insanlık dışıdır, antidemokratiktir... Benim cinsel yönelimim, sevgim kendi cinsime diye yapılan haksızlığa sessiz kalınmasını kabul edemem. Benim bayramım gökkuşağının tüm renklerinin kabul edildiği ve eşcinselliğin doğal sayıldığı, eşcinsellere gasp edilen haklarının iade edildiği gündür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder