19 Haziran 2017 Pazartesi

Benim gerçeklerim var!


Been, bir selamla kazanılacak kadar kolay, ama kalbi kırılınca kazanılması bir daha asla mümkün olmayacak kadar da zorumdur...
Çünkü benim gerçeklerim vardır güvendiğim, sığındığım, dayandığım,
doğrularım ve doğruculuğum vardır, dürüstlüğüm vardır, şeffaflığım vardır, çıkarsızlığım vardır, yapıcılığım vardır asla suistimala getirilmemesi gereken.
Başarı çok güzeldir insanı beslediği, büyüttüğü için hırsı tetikleyen ana benim öcelikli kazancım hiçbir zaman para olmamıştır, birisini yenmek, birilerini ekarte etmek olmamıştır...
Benim için öncelikli olan kendimi kazanmaktır, hayatı kazanmaktır, sonra da başta hayvanları kazanmak olmak üzere canlı kazanmaktır, İNSAN kazanmaktır...
Çünkü bunları kazanınca her şeyi kazanmış oluyorsun. İşletmeciliğin bile kuralı budur; insanı kazanırsan parayı otomatik olarak kazanırsın!
Benim çok deliliğimin-tepkiselliğimin arkasında arkasında, çok iyiniyetliliğim vardır, çok alttan alışım, yapıcı yaklaşımlarım vardır, hayata pozitif yaklaşımlarım yatmaktadır...
Kimse beni haksızlıkla, duyarsızlıkla, vicdansızlıkla, empatiksizlikle suçlayamaz!
Bu kadar olumlu yaklaşımlarıma yıkıcılık ve nefretsel, özellikle aptalca ve cahilce cevaplar alıyorsam; burada bir durması gerekir karşımdaki insanın, bir düşünmesi gerekir.
Biliyor musunuz ben şiddet dışında hiçbir şeyden korkmam; o da bedenime saygımdan. Hapse girecekmişim, ölecekmişim hiç aklıma gelmez; gözüm simsiyatır(ela aslında) benim. ÇÜNKÜÜÜÜ... Dediğim gibi BENİM % 200 GERÇEKLERİM VAR, HAKLILIĞIM VAR...
Eğer ben kendi inandıklarıma saygısızlık edersem, yaşamak benim için anlamsızlaşır...
Hayat bana her zaman haklı olduğum, bildiğimden şaşmamam gerektiğini göstermiştir.
Ben hiçbir zaman birisinden özür dileme ihtiyacı hissetmemişimdir. Çünkü hiçbir zaman o konuma düşmem. Bilmediğim konuda dinlerim, öğrenince de bildiklerimin de doğruluğuna inandığım için taviz vermem.
AKLI BAŞINDA hiç kimse benim ifademe karşı gelmemiştir bugüne kadar.
Son dönemlerde beni transfobik falan buluyorlar. Dötümle gülme ihtiyacı bile hissetmiyorum; çünkü aptallıktan başka bir şey değil.
Nereden mi çıktı şimdi bütün bunlar..?
Vakti zamanında adamın biri tenis kortunda zorbalık yapmıştı bana...
Başkalarına ne yaptığını söyleyerek ifade kirliliği oluşturmak istemiyorum.
Şimdi bu adam tenis kortlarında oynayacak oyuncu bulamıyor o kadar iyi oyuncu olmasına rağmen...
Ben amatör bir tenisçiyim ama sağolsun arkadaşlarım hiç yalnız bırakmıyorlar beni...
Unutmayın, iyiler her zaman kazanır; insan kazanmak çok değerlidir...
Bu sadece spordan bir örnek...
Beni bilen herkes neyin ne olduğunu, benim kim olduğumu biliyor ama ben onların çıkarına ters düştüğüm için... Gerisini siz tamamlayın artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder