19 Haziran 2017 Pazartesi

Aşk aptallıktır!


Arkadaşım aşık olmuş gene...
Acı çekiyor...
Çünkü istediği ilgiyi göremeyebiliyor...
Güzel duygu aşk ama belli bir yaştan sonra da çekilir mi?
Bana aşık olsalar benim de elim ayağıma dolaşır, aklım başımdan gitmeye yeltenir ama bu saatten sonra aklım başımdan falan gitmez. Çünkü tecrübe var. 50 seneden sonra mı değişecek bir şeyler aşka dair?
Tabi asla dememek gerek... Belli mi olur bakarsın kaderimde belli bir yaştan sonra vardır gerçek aşk...
Ama beni taşıyabilecek bir sevgili olması gerekir; 50 yaşına merdiven dayamış birini de kim niye taşısın ayol; bende de kimseyi taşıyacak sabır kalmadı veya hiç olmadı belki de...
Ben hiç aşık olUNmadım. Aşık olduğunu sandıklarım da beni kandırmış. Aptal olmak gerekir aşık olunmak için. Sandıklarım da işte o döneme denk düşer. Hesap sorana, aklı başında olana kim aşık olur ayol. Aşkın doğasına aykırı aklı başında olmak.
Aşık olacaksın, duygunu yaşayacaksın içinde ama gerçek anlamda aşık olmayacaksın; yani kendini kaybetmeyeceksin. Ne geçiyorki ele o zaman?
Aşık olmak aptallıksa ben yokum ARTIK!
Aşk nedir sorusu da çok önemli?
Birisnden hoşlanmak, ondan çok heyecanlanmak, ona sahip olmak veya sahip olunmak...
E bunları yaşamanın önünde bir engel yok ki...
Yaşa geç...
Eğer bunu garanti altına almaya çalışıyorsan, bu da aşkın doğasına aykırı...
Aşk denilen şey bir duygu yükselmesi ve ardından inişe geçiş kaçınılmazdır.
O yüzden aptal aşık olmaya hiç gerek yok.
Hadi biri sana % 100 aşk garantisi verdi diyelim...
Senin ona aşkının sonsuz olacağının garantisi var mı; kendine söz verebilecek misin bu konuda?
Veriyorsan, sen gerçekten aptalsın demektir.
Ben de böyle bir garanti yok, yarın karşıma daha büyük bir aşk çıkarsa, eski aşk için bu fırsatı niye ihmal edeyim ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder