19 Haziran 2017 Pazartesi

Homofobi Onuru; yüRRütmeyiz!


Eşcinsel karşıtlığı yapanlar kimlerdir, nedir hiç bilmem, bu insanların düşünce yapısını falan da öğrenmek istemem. Çünkü bu tür şeyler insan haklarına falan mı hizmet ediyor? Bugünün gazetesini açtım; "Yürütmeyiz!" demişler eşcinselleri 25 Haziran'da devlet izin verse bile... Yürütseniz ne olacak, yürütmeseniz ne olacak..! Artık eşcinseller dünyayı ele geçirecek be bir süre sonra. Sinek vızıltısından başka ne ki sizin sesiniz? BEN her gün açık eşcinsel olarak yaşıyorum, her gün hayatın içindeyim, sokaklarda eşcinsel olarak yürüyorum ve beni bilen biliyor ve bu şekilde bir çok eşcinsel var hayatı dönüştüren. "Onur Yürüyüşü" dedikleri bir karnaval. Yürütmezseniz heteroseksüelliğin onuru mu kurtulacak? Hayatın gerçekleriyle savaşmanın yel değirmenleriyle savaşmaktan daha komik olduğunu düşünemiyor musunuz? Gerçekten şimdi bazıları eşcinsel karşıtlığı falan yapıyor. Dayanakları ne; din. E var ama eşcinsellik öyle evya böyle. Yani hemcinsini sevmek diye bir gerçek var ister günah de, ister sapıklık. Seviyor bazı erkekler veya kadınlar birbirlerini ve çok mutlular; alan razı, veren razı, size ne oluyor ayol? Seviyoruz ayol hemcinsleirmizi. Şimdi bazıları eşcinselliğe falan gülüyor; doğanın gerçeklerine gıdıklananlara ne denilebilir ki? Peki niye öfkeleniyorlar eşcinselliğe acaba? Eşcinsel olmasınlar sakın. Ben bilimsel gerçeklere inanırım. Eşcinsel karşıtlığı homofobidir, homofobi de ancak eşcinselliğyle barışamayanlarda vardır. Pardon ben şimdi homofobiklere hakaret mi etmiş oluyorum; bana hakaret edenler ne etmiş oluyor peki homofobileriyle; pardon iltifat etmiş oluyorlar sanırım. Ne trajikomik şu homofobikler gerçekten. Karşıtlığa dair fotoğraflara, videolara falan bakıyorum da; kendileri bundan gurur duyuyor olsa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder