21 Mayıs 2017 Pazar

İlahi HorRRnet!

Ben seks arkadaşı bulma sitesine laf olsun diye üye oldum ve 3-5 ayda bir bakarım. Çünkü açık bir eşcinsel, dolayısıyla açık adres olarak kimsenin tahmin edemeyeceği kadar seks arkadaşlığı kurabiliyorum. Hornet bana yüklediğim fotoğraflardan birini, kurallara uymadığı gerekçesiyle kaldırdığını haber vermiş. İlahi Hornet..! Hem bana yeni erkekleri başkası kapmadan sen kap diye libido pompalıyorsun mesajlarınla, sonra da mememe takıyorsun. Erkekler üstsüz denize falan girmiyor mu? Üstsüz olmak yasak mı? Fotoğraf da her yerde yayınladığım aynada tahta gibi mememi elimle tuttuğum fotoğraf. İnanın Hornet facebook'tan bile ahlakçı çıktı. Hesabımı kapatsanız ne yazar; benim yatak odam sizin tahmin bile edemeyeceğiniz kadar zengin. Sizin kıytırık sitenize kalmadık. 50 yaşıma 2 kaldı. Siz olmadan da eşcinseller seks arkadaşlığı kurabiliyordum. Şu eşcinsel siteler falan kapanıyor ya hani seks içerikli olanlar; zerre kadar umrumda olmuyor inanın. Çünkü benim onlara asla ihtiyacım olamaz. Çünkü ben eşcinselliğimi yer altında kamuflaj biçimde yaşamıyorum. Gerçek hayatta göz teması kurarak erkekleri ayarlayabilecek, ayartabilecek bir özgüvene sahibim.

Horneti'in bana gönderdiği mesajlar... Onları da şimdi farkettim biliyor musunuz?

Tüm bilgileri tamamlanmış olan profiller daha çok ilgi görüyor! Profilinin güncel olduğundan emin ol.

hrnt://profile
about a year ago

Hornette daha çok dikkat çekmek ister misin? Ne kadar çok fotoğraf yüklersen, o kadar fazla dikkat çekersin! Tüm üyeler, 4 tane herkese açık ve 4 tane de özel fotoğraf yükleyebilir. Eğer Premium üyeysen istediğin kadar fotoğraf ekleyebilirsin! Sınır yok
about a year ago

Her hafta Hornet'e katılan yepyeni erkekler var. Erken davran ve diğerleri kapmadan onları kap ;) Sana en yakın ateşli erkekleri görüntülemek için "Buzz" ve "Yeni Erkekler" sekmesine tıkla
about a year ago

Hey!

Küçük bir sorun var: Yüklediğin genel fotoğraf ne yazık ki fotoğraf kurallarımızdan birine uymuyor, bu yüzden reddetmek zorunda kaldık.

Lütfen bu linke bir göz at
gethornet.com/usage-guidelines ve yeni bir foto yükle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder