21 Mayıs 2017 Pazar

Yüzüne güzellik maskesi yapan erkek eşcinseldir


Yüzüne güzellik maskesi yapan erkek eşcinseldir. Çok mu basit geldi bu örtüştürmem? PEKİ..! Yüzü kaymak gibi ama biraz karayağız bir çocuk. Kadın yakını güzellik maskesi almış. Çocuk, ben de alabilir miyim, parasını veririm sana diyor alış-veriş merkezinde. O da tamam diyor. Açık eşcinselim ya; kadınlık pörtlüyor bir taraflarımdan ruhen ve bu da benzer kimlikte olanlarda bir çağrışım yaratıyor... Çocuk sürekli bana bakıyor... Tekrar altını çizeyim; ben trans denilen şeyle eşcinselliği ayırmıyorum. Translar bedenleriyle barışamamış eşcinseller, eşcinsel tabirlililer de doğalarıyla hiçbir sorunu olmayan, bedenlerini seven, hatta tapan kişiler. Siz hala işin LGBTİ+ boyutundaysanız, +LGBTİ olarak düşünün yazılarımı, ifadelerimi. Ne diyordum; eşcinsel ve trans, ikisi de aynı şeylerdir. Ben içimdeki kadını da seviyorum ama içimdeki kadın toplumsal cinsiyet normlarına uymuyor; ister feminist diyin, isterseniz doğal kadın veya kadınlığa ve erkekliğe ihtiyacı olmayam kadın-erkek karışımı veya ikisine de benzemeyen bir şey işte. Ben Halil'im, ben insanım, ben canlıyım biyolojik olarak kendi cinsiden hoşlanan. Keşke herkes toplumsal cinsiyetin etkisinde kalmayıp kendilerini-doğalarını, doğallıklarını çok sevebileseler. Şöyle olan eşcinseldir, böyle yapan eşcinseldir söylemlerim de biliyorum sizlere çok basit geliyor ama arkasında koskoca toplumsal bir gerçeklik yatıyor toplumsal cinsiyet denilen insana zararlı olan. Bir erkeğin güzellik maskesi falan yaparak kendini güzelleştirme, beğendirme çabaları heteroseksist bir dünyada toplumsal cinsiyet uzantılı bir şeydir. Metroseksüellik de bir nev-i gizli eşcinselliktir. İstediğiniz kadar da köpürebilirsiniz eşcinselliği protipleştirdiğim için. Eğer özgür ve bilinçli bi dünyada yaşıyor olsaydık, insnalar kendilerini toplumsal cinsiyet uzantılı ifade etme ihtiyacı hissetmezdi ve "uzay çağı toplumları"nda yapılan norm dışı cinsiyet davranışlarının arkasında eşcinselliğe dair bir şey aramazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder