20 Nisan 2017 Perşembe

Seks hayatım veri toplamakla geçti!


Erkek erkeğe beraber oluyorlar, sonra da erkek geçinen diyor ki "Sen travesti olsan ya!" Boşalınca homofobisi depreşiyor, boşalmadan önce de canı erkek erkeğe çekiyor oysaki. Diyebiliriz ki, travestiliği de homofobi yaratıyor. Bu dediklerim şimdilik size tuhaf geliyor ama gün gelip anlaşılacak yan eşcinsel kimlikleri homofobinin yarattığı... Söylediklerimden dolayı benden nefret edenler de kendilerinden nefret ettiklerini anlayacaklar elbet bir gün...

Sonra da koca koca insanlar açıklamalarıma bilimsellikten uzak diyor. Ayol bütün söylediklerim tecrübeyle sabit. Seks hayatım veri toplamakla geçti. Ben yaşayarak doğru tespitler yapmaya çalışıyorum, siz ise heteroseksist şablona kendinizi uydurmaya çalışıyorsunuz... Hiçbir zaman düz bir seks hayatım olmadı diğerleri gibi; bedenim çalışırken beynim de devredeydi..! Alan çalışması gibi misyonel bir ilişki hayatım oldu. Çok çalıştım, çook! Ama emeklerimin karşılığını tecrübe olarak aldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder