16 Mart 2017 Perşembe

Kombinezonlu kadınların bir eşcinsele asılması ne ayıp bir şey!


Facebook'ta şu bazı kombinezon profilli heteroseksüel kadınların arkadaşlık tekliflerini kabul etmeyeyim diyorum ama insanlığım devreye girip kabul ediyorum. Sonrasında da beklediğimden farklı bir şey çıkmıyor. Seks teklif ediyorlar. Ayol dünyada heteroseksüel erkek mi kalmadı? Benden size yar olur mu hiç? Ben eşcinselim ve erkekleri seviyorum. Kadınla cinsellik yaşamak midemi bulandırır benim. Bir kadınla seks yapsam üzerine kusarım o esnada. Zaten mide bulantımdan ereksiyon bile olamam. Bazıları "denemeden nereden bileceksin?" diyor. Siz deneyerek mi heteroseksüel olduğunuzu anladınız? İşte eşcinsellik böyle bir şey. Tam anlamıyla bilinçli bir şekilde kendi cinsini arzulamak. Yani böyle de bir gerçek var hayatta..! O eşcinsellik gerçeğinin içinde, eşcinselliğin sadece cinsellik olmadığı gerçeği. Bazı eşcinsel arkadaşlarımız biseksüelim diyor, heteroseksüel evliliği kaldırabiliyor falan... Yok, bilinçli eşcinsellikte böyle bir şey yoktur, olamaz. Mastürbasyon niyetine karşı cinsle beraber olamaz bilinçli bir eşcinsel. Bilinçli bir eşcinselin kafasında biter her şey; beden sadece bir araçtır kendini gerçekleştirmesinde. Yani benim cinsel organlarımın kökü beynimin içinde. Dışarıdaki girintiler, çıkıntılar beynimin içindekilerin bir uzantısı sadece ve beynime uygun şekilde kullanabilirim ancak o uzantıları. Dünyada erkek kıtlığı var sanırım; homofobi bu kıtlık korkusu yüzünden mi acaba?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder