9 Mart 2017 Perşembe

facebook ilişkisi!


Öncelikle şunu belirtmekte fayda var. Ben facebook'u cinsel amaçlı kullanmıyorum; eşcinsellikle ilgili haberleri ve günlük hayata dair yaşadıklarımı, okuduklarımı, öğrendiklerimi, müziğe ve sanata dair şeyleri, özellikle fotoğraf paylaşmak için kullanıyorum. Cinsel amaçlı kullanana da bir şey demiyorum. Herkes yapısına uygun şekilde kullanacak elbette. Ama...
Profil soruyorlar, yaş soruyorlar, arayış nedir diyorlar... Benim sizin gibi sınırlarım yok ki. Profilim eşcinselliğe dair her şey. Erkek geçinip sadece "a"yım diyecek halim yok herhalde.
Özellikle yaş konusunda şok oluyorlar. Yaşımı soruyorlar; 48 diyorum. Önce bir sesiszilik, sonra arkadaşlıktan düşürme. Profilimde zaten yaşım yazmıyor mu?
Profil resmi senin mi? diyorlar; o kadar koşullamışlarki kendilerini profile sahte bir resim koymaya. Sahte bir resim koyacak olsam, yakışıklı bir model resmi koyarım herhalde.
Adımın gerçek olup olmadığını soruyorlar; Halil diye takma isim mi olur?
O kadar şekilciyiz ki...
Ne yapacaksın yaşımı? Görüntüye bak; görünen ne ise o daha gerçekçi değil mi?
O kadar "şey"iz ki, kafayı nüfus cüzdanı yaşıyla bozmuşuz.
Önce bir kendi yaşına bakacaksın. Yaş olmuş 50, hala 20'lik peşinde koşuyorLAR...
Daha fazla da konuşturmayın beni!
İnsan önce bir kendi görüntüsüne bakmaz mı karşısındakinde tip ararken?
İnsanlar neye dayanarak kendilerini karşısındakinden daha güzel buluyor?
Kendini beğenmiş bir kompleksli olma halinden başka bir şey değil bu.
Kendime gelirsek...
Her zaman mantıklı olmayı tercih etmişimdir.
Aradığım ve istediğim konusunda bilinçli olmamın çok faydalarını gördüm...
Seks mi istiyorum; ben adamın seksine bakarım; neymiş o öyle seks yapacağım kişi yakışıklı olacak, genç olacak saçmalığı... Seksin yakışıklısı mı olur ayol; kalitelisi olur. Ben işe bakarım, işleve bakarım. derdim manken olsa, şişme bebek alırım!
Bana göre sağlıklı bir ruh, dengiyle beraber olmak ister; yaş olarak, tip olarak...
Başımız neden kötü şeyler geliyor; bu dengesizliklerimiz yüzünden.
O kadar olmayacak hayaller kuruyoruz ki, gerçekler yüzümüze çarpınca dibe vuruyoruz, düşüşümüz geriye dönüşümümüz mümkün olmayacak kadar şiddetli oluyor.
Niye hayallerimiz özellikle veya ilk olarak aşk üzerine olur, seks üzerine olur;
Sağlıklı düşünememizden, mantıklı hareket etmememizden. 100 parametrelik hayatımızın 99 parametresini neden aşk ve seks oluştursun ki? Aşka ve sekse çok zaman dilimi ayırınca kendimizi de bu konuda çok iyi görmeye başlıyoruz sanırım.
Kendimizi bir bilsek, bir öğrensek; kendimize karşı yaklaşımımız da doğru bir şekilde olacak.
Bu ülkede ilişkilerin sağlıklı ve uzun ömürlü olmamasının sebebi, kişiler arası denk bir ilişki kurulamamasındandır.
Yaşlı ve çirkin bir adama, genç ve güzel niye gelsin; ancak çıkarı varsa. Bunları da benim mi söylemem gerekiyor?
Çok kemndimizi kandırıyoruz duygularımıza teslim olduğumuz için.
Tabi bunlar tecrübeye kazanılacak şeyler ama adam 70 yaşına geliyor hala akıllanmıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder