10 Mart 2017 Cuma

Eşcinsellik prostatı tetikliyor mu?


Denizli Devlet Hastanesi
En kötü hastalık, teşhisin koyulamamasıdır.
3-5 yıldır hastanelerde süründüğüm zamanlar oldu bir türlü teşhisin koyulamamasından dolayı.
Oysa ben en baştan beri biliyordum derdimi.
Ama kafalar koşullanmış; bu yaşta sebebi bu değildir!
Cinsel problem yaşadım; sebebini cinsel yollardan aradılar. İnsanın penisinden iğne yemesi, test için doktorun yanında yarım saat mastürbasyon yapması, "neden evlenmedin?" gibi ahiret soruları...
Sonuç: mutluluk çubuğu taktıracaksın cinsel hayatını yaşamak istiyorsan. Çünkü penisimin damarlarındaki kan tutan kapakçılar arızlanmış...
İnsanın dolu mesaneyle ultrason kapısında beklemesi kadar zor bir şey anlatamam; dolu gel diyorlar ama saatlerce ultrason kapısında kıvranıyorsun donuna işememek için. Anasını sattığım sal gitsin, çağır gazetecileri, çıkar rezaletleri..!
Ve hala "iğne atsan yere düşmeyecek"i bırakın, nefes bile alamayacağın şekilde tıklım tıklım devlet hastaneleri.
İdrar yapaMama problemi yaşamaya başladım cinsel problemlerimin akabinde.
Doktorun teşhisi; mesane boynu yüksekliğinden dolayı idrar kanalında daralma var.
Penisimin ucundan bir paparazzi gibi girdiler kamerayla bağırta bağırta tecavüz sayılabilecek nitelikte... 3 ay yatıp kalkarken ağrı hissettim kasıklarımda. Sanki bir  şeyler kopacak gibi geliyordu ters bir hareket edersem...
İnternette okudum; mesane boynu yüksekliği ameliyatı soruna çözüm olmayabiliyormuş. E o zaman o acıyı niye yaşayayım ki..?
İlaçla idare ettim uzun süreler ama nereye kadar; bir yere kadar; artık yeter diyorsun ilaca; çünkü kökten çözüm değil ki...
Sonra kabızlık problemleri yaşamaya başladım...
Artık idrarımı yapamadığım gibi idrar sızma problemleri de yaşamaya başamıştım son aylarda...
Müdahalenin zamanı gelmişti.
Bu hafta hastanelerde geçti zamanım.
İlk önce bevliyeye gittim.
Kan tahlilleri, idarar tahlilleri ve ultrasan...
Taililler neticelenmeden kabızlık için genel cerraha yönlendirildim. O da benim işim değil diye gastroenterolojiye yönlendirdi.
Sonuç psikolojik gerilmelerden dolayı barsakların tembelliği...
Ne alaka... Kullanmayacağım ilaçları aldım eczaneden.
Bugün bevliye sonuçları elime ulaştı.
Bu doktor da aynı şeyi söyledi diğer bevliyeciler gibi aslında...
Bu yaşta prostat olmaz ama seninki büyümüş.
İlaçla tedaviye başlayacağız, olmadı ameliyat.
Sanki kanser veya AIDSmişim de iyileşmişim gibi bir rahatladım, bir rahatladım anlatamam.
Çünkü insan hastalığını bilir de çaresini arar; ölcekse ölür, kalcaksa da kalır.
Ama inanmadığım teşhisler koyuyordu doktorlar.
İnsan derdinin neresinde olduğunu bilmez mi?
Prostat meselesi olduğundan o kadar emindim ki...
5 yıl sonra prostat dediler.
O da sanırım yaşım 50'ye iki kaldığı için.
Demek yaşım 50 olmasa prostatımı gene görmezlikten gelecekler.
Oysa daha önce de ultrasona giridim kaç kere ve prostatın büyük ama bu yaşta prostat sorununun olması normal değil dediler.
Artık kararımı vermiştim. Yaşlı demeyelim de tecrübeli doktora gitmeyeceğim. Çünkü bizde tecrübe doğru kullanılmayabiliyor veya doğru kullanılmadığı yerler olabiliyor. Ameliyat olurken tecrübe isterim ama teşhis konurken gerçekten genç ve cesur beyinlere ihtiyaç var.
O yüzden internetten sıra alırken doktorumu genç seçtim, yakışıklı ve tatlı çıkması da bonusuydu!
Tedaviye başladım. Yani önceki prostat ilacımı kullanacağım gene ve doktor ilaçla düzelemeyeceğimi görünce ameliyat olacağım.
Umarım bıçaksız olurum.
Geçmiş olsun bana.
Aklıma şu geldi; eşcinsellik prostatı tetikliyor mu acaba?
Homofobiklere yeni bir bahane desen ya!
Şunu da belirteyim. Benim bütün kanal problemlerimin sebebi prostatmış. Yani idrar, dışkı, meni....
O yüzden prostatınızı seviniz ve ihmal etmeyiniz.
Prostat eşittir erkek demektir.
Faideli bir yazı oldu. Tüm erkek eşcinseller okusun. Artık konuyla ilgili eşcinsel olmayanlardan bile mesaj alacağımı bliyorum. Çünkü mesane boynu yüksekliği sorunumu dile getirince benzer şeyi yaşamıştım... Çünkü internet öyle bir şey ki, konuyla ilgili olarak bir şey diyorsan, mutlaka arama yapanların karşısına çıkıyorsun. Umarım prostat konusunda farkındalık yaratır başıma gelen bu sorun ve konuyu dile getirmem... VE 50 YAŞINDAN ÖNCE DE PROSTATIN BÜYÜYEBİLECEĞİ HASTAYA ZARAR VEREBİLECEĞİ BİLİNCİ OLUŞUR DOKTORLARDA...

Prostat nedir?
Erkeklerde sidiktorbasının altında yer alan ve siyeğin başlangıç bölümünü çevreleyen, atmık yapımında görevi bulunan, içsalgı da salgılayan bir bez, kestanecik.

Bir soru: Trans kadınlarda artık kadın oldukları için prostat büyümesi olmuyor mu?!!!
Soru iki: Trans erkekler, erkekliğin göstergesi olarak prostat büyümesi yaşamak isterler miydi?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder