23 Aralık 2016 Cuma

Homofobik transseksüellik gerçeği!

Heteroseksüellerin homofobisi yetmiyormuş gibi, bir de trans-vestilerin homofobisiyle uğraşıyoruz...


Homofobi neden vardır biliyor musunuz; daha çok kendileriyle barışamayan cahi! LGBTİ'ler yüzünden. O kadar sabitlemişler ki heteroseksizme beyinlerini, düşüncelerini değiştirebilmek atomu parçalamkatan bile zor. Özellikle şekilci trans-vestilere seslenmek istiyorum. Trans-vestilik sadece bedeninden nefret edip onu deforme etmek değildir. İçinde doğduğun bedende onu değiştirmeden herhangi bir cinisyette veya iki cinisiyette veya cinsiyetsiz bir şekilde yaşamaktır da. Bunun örnekleri doluyken siz neyin kafasındasınız? Neden siz kendinizi değştirme mücadelesi verirken, diğer cinsel kimlikler özgürce ifade edilemesin? Yoksa siz de mi kendinize inanmıyorsunuz da bu kadar tedirgin oluyorsunuz farklı transsesküellik anlayışından? Anlıyorum tabi sizi; herkes bedeniyle barışırsa bedensel geçişe kuşkuyla bakılacak. E o zaman siz de  bedeninizle barışıverin; inanın geçiş yapmaktan daha kolay!
Bundan sonra düşüncelerimi ifade etmeme karışana daha sert bir dille cevap vereceğimi belirtmek isterim ve bana yapılan haksızlıklara yeri geldğinde insani bir şekilde hesap soracağım elbet. Özelikle yapılan hakaretler, küfürler, dışlamalar unutuldu gitti zannetmesin kimse... İyi niyetimle hayata verimli olmaya çalışırken, cahil insanalrın homofobisiyle hiç uğraşmaya niyetim yok. Herkes haddini bilsin ve bulaşmasın bana. Yemin ediyorum, ben LGBTİ'lerle uğraştığım kadar heteroseksüellerle uğraşmadım... Bundan sonra mücadelem sadece homofobi olmayacak, heteroseksist LGBTİ anlayışı da... Heteroseksist LGBT+ anlayışından kimler nemalanıyor parmak kaldırsın! Artık hayatın gerçeklerini yüksek sesle dile getirmenin zamanı geldi de geçiyor bile. Transseksüellik, İran gibi benzeri heteroseksist ve homofobik toplumların, insanları cinsel kimlik olarak tek tiplileştirme çabasının uzunatısından başka bir şey değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder