25 Kasım 2016 Cuma

Seren Serengil beni da kadrona aldırır mısın?


Seren Serengil'e de iki çift lafım var... İki de bir Gülben Ergen'in elinden tuttuğunu, onu gazinoda kadrosuna aldırdığını, modacısıyla falan tanıştırdığını söylüyor.. Bunu hem de milyon kere söylüyor... Atı alan üsküdarı geçmiş ve Gülben Ergen hangi seviyeden olursa olsun, bu ülkenin 1 numarası olmuş mu, olmamış mı; ben oradan bakarım olaya ve bu tarz yermeleri hiç kimse kaale almaz artık. Seren Serengil diyince sanat adına bırakın ne yaptığını, kimsenin sempatisi bile yok. Çünkü gına geldi artık assolist havalarından, Gülben Ergen'i elinden tuttuğunu söylemelerinden. Gülben Ergen, sen olmasaydın da Gülben Ergen olurdu gene. Gülben Ergen olabilmek kolaysa ve Gülben Ergen senin sayende Gülben Ergen olduysa, hadi bir tane daha Gülben Ergen yarat da görelim marifetini. Bu arada Gülben Ergen fanı olduğum falan zannedilmesin. Sevgilini elinden aldı diye kuyruk acın varsa, önce sevgiline hesap sor "beni neden bıraktın?" diye. Kimse, kimseyi gönlü olmadıktan sonra başkasının elinde almaz. Ben mesela, sevgilim bir başkasına gittiyse kendimde eksik ararım. Ya huyum kötüdür, ya da sevgilimin gittiği kişinin benden daha iyi tarafları vardır. Ayrıca gönül bu; ister ona gider, ister buna. Sevgilimi elimden alanı da alkışlarım..! Aslında bütün bunların Seren Serengil'in programının ekrandan kaldırılmaması için raiting amaçlı olduğunu da düşünüyorum ama fırsattan istifade Seren Serengil'in kendini tekrar eden cümlelerine karşı rahatsızlığımı dile getirmek istedim. Çünkü bir marifeti olmadığı halde sanki sanatçıymış gibi falan havalara bürünüyor... Assolist olarak Emel Sayın, Muazzez Abacı vesaireleri biliyoruz da, Seren Serengil'in neresi assolist ayol! İki de bir ben şu gazinoda assolisken diye başlıyor... Her gazinoya çıkan assolist mi oluyor; senin hangi şarkın biliniyor, hangi albümün biliniyor, kitlen ne..? Bu ülke de ne sesi olanlar bile ben assolistken diye lafa başlamıyor... Evet anladık artık Seren Serengil; 1. Sen assolist iken.., 2. Gülben Ergen'i kadrona aldırdın... Bu arada hani bir zamanlar Gülben Ergen ile barışmış, evine ziyarete falan gimiştin. O da mı raiting içindi şimdiki gibi? Gülben Ergen sana cevap bile vermiyor görmüyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder