25 Kasım 2016 Cuma

Diriliş Ertuğrul diye dizi mi varmış? TRT'ye gıcığım zaten Eurovision'a katılmadığından beri!


İki satır tuşlamak istedik Okan Bayülgen ile ilgili. Diriliş dizisini izlemediğini söylediği için Cumhurbaşkanı'na varıncaya kadar tepki çekmişti. Sonra özür de diledi yanlış anlaşıldığı söyleyerek. Okan Bayülgen'in sivri bir üslubu var ve bazılarını rahatsız edebiliyor bu. Oysa ben inanıyorum ki Okan Bayülgen pamuk şekeri gibi bir adam. Herkesin bir mizacı var; niye herkesi de her şey gibi sistematik bekliyoruz ki? Farklılıklar hayatın rengidir ve Okan Bayülgen de gösteri dünyamızın en güzel renklerinden biri. Donanımlı, entellektüel, insanları uyarıcı bir etkisi var, eğlendirici bir tarafı var... Bazen ben de ukalalık boyutuna varan espiri anlayışını sevmiyorum ama bu Okan Bayülgen'i hepten sevmemek için bir gerekçe olamaz ki. Onun olmadığı bir sanat dünyasını ben eksik bulurum. Muhafazakar iktidarla birlikte sisteme ters düşenlerin ayakları çok rahat kaydırılıyor artık. Çünkü herkes yandaş olmaya başladı. Oysa muhaliflik olmazsa, hayat tek düze olmaz mı bırakın özgürlüklerin kısıtlanmasını? Kanal D Okan Bayülgen ile yollarını ayırmış. Okan Bayülgen'in ne suçu var dizi yapımcısı ödül töreninde konuşturulmadıysa eğer? Bu kanal D'nin organizasyonsuzluğundan kaynaklanan bir şey değil mi? Fatura bence Okan Bayülgen'e yazıldı sırf diziyi izlemiyorum dediği için. Ben de bu diziyi izlemedim yeminle. Hatta benim böyle bir diziden haberim bile yok. Hatta hatta ben TRT bile izlemiyorum. Çünkü gıcığım TRT'ye Eurovision'a katılmadığından beri, eşcinsel düşmanlığı yaptığından beri... Bu diziyi izelemeyi de düşünmüyorum. Niye izleyeceğim bu diziyi; gerekçesi ne önemli olarak? Tarihi dizi olması mı, iyi bir yapım olduğu için mi? Her şeye rağmen izlemeyebilirim; çünkü benim ilgi alanıma girmeyebilir ve benim bunu dile getirme hakkım neden olmasın? Okan Bayülne diziyi izlemediğini söyleyince dizinin reytinginin düşmesinden mi korkuldu acaba? Çünkü Okan Bayülgen bir markadır ve dediği kaale alınacaktır. Benim anlayamadığım, bir sanatçı bir diziyi izlemediğini söyleyince neden ayağı kaydırılır? Büyük yerden emir falan mı geldi? Artık biz neyi sevip sevmediğimizi dile getiremeyecek noktya mı geldik? Bana bir şey dikte edilirse, sevecek olsam bile inadına sevmem. Şu anda bana bu dizide oymama için veya diziyi izlemem için100 milyar para teklif edilse bile kabul etmem. İnsanlar gerçekten neden kendisi olmaya sahip çıkmazlar anlayamıyorum. İnsanların düşünce özgürlüğü, ifade özgürlükleri ellerinden alınırsa hayatın bir anlamı olabilir mi? Okan Bayülgen'e... Seni seviyorum Okan Bayülgen ve seninleyim, bir çok insanın da seninle olduğuna inanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder